טיילור מלכוב: "אני רוצה להיות אימא צעירה"

טיילור מלכוב | צילום: שני רייך
טיילור מלכוב | צילום: שני רייך

רגע לפני הגיוס תפסנו את טיילור מלכוב לשיחה על אהבה ותוכניות לעתיד. גם לירן דנינו הצטרף וקבע: "טיילור היא המבוגר האחראי בין שנינו"

88 שיתופים | 132 צפיות

את הולנטיין דיי, טיילור מלכוב חגגה השנה בקטנה. בבקו"ם.  בשעת בוקר היא נפרדה זמנית מהדירה החדשה בת שלושת החדרים במרכז תל אביב, אליה עברה עם בן זוגה בחצי השנה האחרונה, הזמר והיוצר לירן דנינו. והתייצבה איתו ועם בני משפחתה בבסיס תל השומר. ההתרגשות הייתה עצומה ואחרי נשיקות פרידה ונפנופי ידיים, טוראית טיילור מלכוב, עשתה את דרכה לבסיס הטירונות. רגע לפני, כוכבת נוער עם 790 אלף העוקבים באינסטגרם מספרת:  "אני מתרגשת וגם קצת בלחץ מהגיוס, אבל אני ממש מרגישה מוכנה".

מוכנה?
"כן. ההשתתפות שלי ב'גולדסטריות' עשתה לי הכנה מעולה. גם שם חוויתי התמודדות פיזית, מבוקר עד לילה, אימונים ומשחקים ושרירים תפוסים וצליעות, כי בסוף מה לי ולכדורגל. היו איתי בנות שהשתתפו בהישרדות, כמו להיא גרינר וליטל סמדג'ה שאמרו שעל האי היה להן לפעמים יותר קל. והייתה שם גם התמודדות נפשית, כולל זמן קצוב עם הסלולרי ועם הגעגועים הביתה ולחבר ובלי יציאות, אבל זו הייתה חוויה מטורפת לכל החיים ואני מקווה שככה ארגיש לגבי הטירונות, אחרי הכול זו נקודת ציון משמעותית בחיים".

רגע לפני שאתם מתחילים לרחם עליה, מדובר בטירונות בת שבועיים בלבד, טיילור, שבחודש מאי תחגוג יום הולדת 19, התגייסה על תקן "אמן פעיל", שממנו נהנים גם נועה קירל ומרגי, המאפשר להמשיך את הקריירה תוך כדי השירות הצבאי. אחרי הטירונות תשרת בבסיס תל השומר כמש"קית גיוסים ובין השאר תטפל בשיבוצים של אוכלוסיות מיוחדות שמתגייסות לצה"ל. "אמנם אני אעשה יומיות, ואחזור כל יום הביתה, אבל עדיין מדובר בתפקיד משמעותי ואחראי, בעצם היכולת לקבוע שיבוצים נכונים למתגייסים".

טיילור מלכוב בגיוס לצה"ל | צילום: יח"צ
טיילור מלכוב בגיוס לצה"ל | צילום: יח"צ
טיילור מלכוב, לירן דנינו ומשפחה של טיילור בגיוסה לצה"ל | צילום: יח"צ
טיילור מלכוב, לירן דנינו ומשפחה של טיילור בגיוסה לצה"ל | צילום: יח"צ

לאחרונה הודית שהתחזקת בדת בעקבות לירן ושאת מתייצבת אחת לחודש במקווה, שומרת נידה, ועוררת מהומה לא קטנה, מה רצו ממך?
"עברתי תהליך מאז שאני עם לירן, בדקתי את עצמי, עשיתי מאמצים לראות ולחוות ולהחליט אם מתאים לי, והתחברתי. אני בתהליך ומרגישה בן אדם שונה, יותר מחובר, מאמין, עם יותר תובנות, ששומר על עצמו ועל הבית ועל הזוגיות. אני לא אגיד שאני 100% אבל אני עושה השתדלות מרבית ענקית  לא לדבר רכיל ורע. אני במקום יותר רגוע ושלו".

היו הרבה תגובות לעניין.
"אני אמרתי משהו שאני עושה ומי שלא מקבל, זכותו. עשיתי את הבחירה שלי אחרי בדיקה עם רבנים וכשהבנתי שאני יכולה ללכת בסטטוס שלי למקווה, בחרתי לעשות את זה ואני הולכת מדי חודש. התרגשתי מאד בפעם הראשונה ואני מתרגשת כל חודש מחדש. אני מרגישה שאני עושה משהו משמעותי".

לירן דנינו מצטרף לשיחה ואומר: "אני התחזקתי במקום ההתפתחותי שלי. התייחסתי לפנימיות וזה נתן לי כלים להתבונן על החיים בצורה חדשה. להיות טוב ולעצמי ולאחרים  ולחיות עם יותר משמעות. וזה התלבש עלי כמו פאזל. כשאתה מתפרסם אתה נחשף להרבה הסחות דעת. ואם אתה רוצה להתמרכז, אתה צריך להוריד הסחות".

לירן דנינו וטיילור מלכוב | צילום מסך מאינסטגרם
לירן דנינו וטיילור מלכוב | צילום מסך מאינסטגרם

לא תעבדי בשבת?
"לא. גם בתעשייה בחו"ל, בשבת וראשון לא עובדים".

לירן מבוגר ממך ב-11 שנים. הוא המבוגר האחראי אצלכם?
"
אני מרגישה את זה רק בגלל שיש לו יותר עבר ולכן בשלות אבל זה נכון לי כי אני בוגרת לגילי ועם בחור צעיר מאד לא יכול להיווצר אצלי דיאלוג".

דנינו: "אני עף. כל כך אוהב את מה שקורה איתי ואיתה באישי. מבחינתי היא הפתעה גדולה, הפתעת השנה, כי היא בת 18 ויש לה כושר ביטוי מדהים, שקשה להסביר. אני נהנה ממנה וגם לומד ממנה, לי לוקח זמן להתבשל על דברים, והיא תקתקנית. אני לא מרגיש את הפרש השנים בינינו, לפעמים אפילו להפך, כשהיא זאת שהופכת להיות המבוגר האחראי בין שנינו".

איך חלוקת התפקידים בבית? למשל, מי מבשל?
"אני בעיקר אופה אבל אני צריכה קורס אצל ליאור קוקה, הקונדיטורית-שפית על חלל.  בבוקר אנחנו מכינים חביתות, לפעמים מכינים גם פסטות, אבל אני מודה שהוולט הוא הוא החבר הכי טוב שלנו ואנחנו מזמינים הרבה משלוחי אוכל, לרוב אוכל ביתי ובריא כי חשוב לי לשמור על איזון עם הג'אנק. לירן אחראי על זריקת הזבל, ואני מדיחה כלים"

לירן: "יש לנו מדיח".

עד כמה השתנית בזוגיות עם לירן לעומת הזוגיות עם בן זיני?
"אצלי הזוגיות היא תמיד במקום הראשון, אבל חל בי שינוי, את בן הכרתי בגיל 15, התבגרתי. אני היום במקום יותר רגוע ושלו".

מה היה הקש שגרם לפרידה?
"אני חושבת שמה שהכריע הייתה העבודה המשותפת והביחד הצפוף מדי והכל התערבב בהכול, והיו מריבות ואי הסכמות. כל מיני אנשים בסביבה שלנו אומרים שאם לא העבודה זה היה נגמר קודם, כי כשיש עסק ענק משותף וזו קריירה אתה חושב פעמיים לפני שאתה מפרק".

הקשר שלכם הסתיים באקורדים צורמים ואיימת לתבוע אותו על פגיעה בפרטיות שלך בעקבות דברים שהוא כתב בוולוג שלו.

"שלחתי מכתב תביעה, אבל לא הגענו למשפט. אני מכבדת אותו ואת משפחתו המדהימה שהייתה בשבילי משפחה לכל דבר כמה שנים".

אתם מדברים?
"לא. ברגע שנפרדנו, הפרדנו הכול וכל אחד הלך לדרכו, כולל ניהול חדש. היום אני אצל שי אביטל. אבל אני לא מסתכלת אחורה בזעם. הייתה לנו זוגיות מעניינת וקריירה מדהימה יחד, אבל הצלחנו להוכיח שאנחנו יכולים להצליח כל אחד לחוד".

ושוב יש לך בן זוג מעולם השואו ביזנס?
"אבל אנחנו לא עובדים יחד. אני כמובן משתפת את לירן כי אין אצלנו הסתרות, ואם צריך הוא מכוון ומייעץ".

את רואה בעתיד דואט עם לירן?
"בעיני לירן הוא הזמר הכי טוב בארץ. עם הקול הכי יפה שיש, אבל אני לא רוצה דואט אתו כי כבר הייתי בסרט הזה. אם זה יהיה דואט או קמפיין זוגי חד פעמי, אפשר לחשוב על זה, אבל אנחנו לא נהייה צמד".

טיילור, ילידת ארה"ב, היא בת להורים גרושים, לאימה זה היה פרק ב', וסיפור הגירושין של הוריה שנמשך שמונה שנים, מתויק אצלה כחוויה קשה וטראומטית. "בגלל שחוויתי מה שחוויתי החלום שלי הוא על משפחה עם בית יציב ולא להתגרש לעולם, כי אני לא רוצה שילדיי יחוו מה שאני חוויתי. אבל גם מחוויות קשות אנחנו לומדים, לי זה נתן הרבה תובנות וחוכמת חיים ובזכות זה אני היום מאוד בוגרת".

מי שהתחילה לדגמן בגיל 6 אצל עדי ברקן, השתתפה בפרסומות ובגיל 13 כבר הופיעה בערוץ הילדים, פרצה בגדול כצמד עם בן זיני והשניים הפכו לפאואר קאפל של מכונת להיטים וכן, גם של כסף. עכשיו היא לבד, מכוונת גבוה, כולל קריירה בחו"ל עם שירה באנגלית, וכבר מביאה קבלות שגם לבד היא יכולה להגיע רחוק. בקרוב נראה אותה בתפקיד ראשי בסרט "אל תחכי לי" לצד עמר חזן. הסרט צולם מזמן והקורונה דחתה את ההקרנה. לפני שלושה ימים יצא קליפ חדש שלה בשם "אהלן"."צללתי לבד למים עמוקים ואני מקבלת תגובות מאד טובות", היא אומרת. חוץ מזה היא הקימה מותג משלה בשם "טיי-טוש", ועיצבה בשיתוף פעולה עם איש מקצוע ליין של חליפות טרנינג מקטיפה והיעד הבא שלה הוא עיצוב הלבשה תחתונה.
חמישה ימים לפני הגיוס היא הספיקה להצטלם למותג האופנה לצעירות "GONG", יחד עם ריף נאמן. "נהניתי מכל רגע. זהו מותג קז'ואל כחול לבן, עם סניפים ברחבי הארץ ואתר אונליין מאד פופולרי בקרב צעירות. כל שבוע מתחדשים שם הפריטים ואפשר לבנות מלתחה שלמה במחירים זולים שבין 80-30 ש"ח ויש גם אקססוריס ונעליים, אני לקחתי משם טרנינגים של העולמות, נוחים וממש יפים, וזה נהדר בעיני שצעירות יכולות להרשות לעצמן להיות אופנתיות וגם הרבה בנות 30 ו-40 יכולות למצוא לעצמן פריטים מגניבים".

טיילור מלכוב וריף נאמן לאופנת GONG | צילום: שני רייך
טיילור מלכוב וריף נאמן לאופנת GONG | צילום: שני רייך

את תדגמני את ההלבשה התחתונה שתעצבי?
"כן. אבל לא לבד, ולא אחשוף את מה שלא צריך, אני חושבת על דגמי בייסיק יפים ולא מדי חושפניים. חשוב לי להיות שלמה".

אשת עסקים זה עוד אחד מהחלומות שלך?
"הביטוי אשת עסקים נשמע מאד גדול לגיל שלי אבל זה הכיוון. אני מעורבת בכל העשייה שלי, גם בקליפים, גם בהפקות שאני עושה ובעתיד אני מתכוונת להתפתח בתחום. בהמשך יהיה בליין שלי גם הלבשה תחתונה, ויש עוד תכנון הלאה, אבל זו הפתעה".

במוזיקה נועה קירל היא המודל?
"גם אצלי השמיים הם לא הגבול, נועה מדהימה ומוכשרת ברמות. מבחינת הפופיות היא ועוד כמה העלו את הרף מאד גבוה. אני חושבת שאמנות הקליפים בארץ התפוצצה".

קריירה בחו"ל?
"יום אחד כן".

ומה יהיה עם לירן?
"בזוגיות נכונה, יציבה ואוהבת, אפשר לעשות הכול ולזרום יחד".

הוא בן 30. מן הסתם ירצה בקרוב משפחה.
"אני רוצה להיות אימא צעירה, אבל רגע, קודם כל צריך לסיים צבא".

בקרוב יעלה הריאליטי "זוג מנצח VIP" שבו את מככבת עם בן זיני, מביך, לא?
"הצילומים נערכו בברזיל כשעוד היינו זוג מנצח. זה יהיה מצחיק לצפות בזה מהסלון עם לירן אבל אולי בכלל לא נראה ואולי נראה ולא נצחק".

טיילור מלכוב לאופנת GONG | צילום: שני רייך
טיילור מלכוב לאופנת GONG | צילום: שני רייך
טיילור מלכוב לאופנת GONG | צילום: שני רייך
טיילור מלכוב לאופנת GONG | צילום: שני רייך