טרנד הטופים הלוהט שעומד לכבוש את העולם

טופ של BAHRDANA | צילום מסך מהאינסטגרם @bahrdana_top
טופ של BAHRDANA | צילום מסך מהאינסטגרם @bahrdana_top

זה טופ? זה בנדנה? לא, זה ברדנה! מותג הטופים של הרקדנית הישראלית בר אנסיס, שהתחיל לגמרי במקרה והפך ללהיט היסטרי

88 שיתופים | 132 צפיות

זה שבגדים המיועדים לכושר גופני הם הנוחים ביותר זה לא חדש. בשנים האחרונות לבוש ספורטיבי הפך לזרם משל עצמו באופנת הרחוב, ויותר ויותר מותגים וסלבס מאמצים את השילוב בין נוחות ופרקטיות לסטייל. היי, תשאלו את קים קרדישאן אם אתן לא מאמינות שאפשר ללבוש רק טייצים כל החיים. תוסיפו על זה את טרנד הבנדנות שעשה קאמבק הקיץ הזה, ותגידו היוש למותג הטופים הישראלי BAHRDANA, שעשה הופעת אורח באירוע הגראמי האחרון, והחל להופיע באופן קבוע בפיד של סלבס ארצנו. 

"בביקור בלוס אנג'לס, אחרי שמונה שעות רצופות של שיעורים בסטודיו, ישבנו בבית של חברים והחלטנו לצאת בספונטניות למסיבה", מספרת בעלת המותג והמעצבת, בר אנסיס (28), רקדנית היפ הופ שחיה (בימים שלפני הקורונה) על הקו בין מושב ינון שבדרום לבין אל.איי. אנסיס היא פרצוף מוכר בסצנת הריקוד הישראלית. היא הספיקה לרשום הופעות בקליפים של סטפן לגר וסטטיק ובן אל, לצד הופעה בגלויות האירוויזיון שהתארח בשנה האחרונה בתל אביב. "לא הייתי ערוכה בהתאם ולא היה לי מה ללבוש. הבחנתי באיזו בנדנה זרוקה בחדר, קשרתי אותה על עצמי והייתי מוכנה ליציאה". 

הקלות שבה הצליחה אנסיס ליצור לעצמה חולצה גרם לה לעשות ניסויים בבנדנות כשהיא חזרה לארץ. "זה התחיל מנעיצת סיכות ביטחון והידוק קשרים, אבל במהרה את סיכות הביטחון החליפו תפרים מדויקים, וקשירות מקומבנות הפכו לגימורים אסתטיים. כשטסתי לאל.איי שוב כבר באתי מוכנה עם קולקציית טופים שווים שכיף לרקוד איתם בסטודיו". 

"זה הפך לטופ ממשי", היא מספרת. "זה כל כך נוח לרקוד עם זה, שזה הפך למעין פתרון מגניב ומלא בסטייל כשאת רוקדת". הביקוש, אנסיס מספרת, היה כמעט מיידי. "משלוש חברות שמבקשות ממני שאני אכין להן טופ זה הפך לביקוש ממשי. אחד הרגעים המשמעותיים היה כשהכרתי רקדנית שהוזמנה לאירוע הגראמי והיא החליטה ללבוש את הטופ שלי לשם". 

ולא רק לגראמי הגיעו הטופים של BAHRDANA. אחרי הופעות בכמה קליפים, והרמות בסטורי מקולגות, מפורסמות ארצנו חורשות עליהם מהשנייה שהמעלות החלו לעלות: טיילור מלכוב, עדן סבן, הרקדנית שיינה ושרית פולק (ארוסתו של סטטיק) כבר לבשו את הטופ. הסוד, לדבריה של אנסיס, הוא העובדה שהיא יצרה פריט עם אמירה אופנתית מובהקת, שמאפשר פעילות אקטיבית כמו ריקוד. "מדובר בנשים שנפגשות עם מיטב הסטייליסטים ובחרו ללבוש משהו שאני עשיתי". 

טיילור מלכוב בטופ של BAHRDANA | צילום מסך מהסטורי של @bahrdana_top
טיילור מלכוב בטופ של BAHRDANA | צילום מסך מהסטורי של @bahrdana_top

כרגע כל המכירות של המותג נעשות באינסטגרם, בלי אתר מעוצב ובלי חנות פופ-אפ. דרך גלילה באינסטגרם, או המלצה מקולגה מעולם הריקוד, הקונות מגיעות לפרופיל של המותג. כך הם נחשפות לטופים ופותחות בדרך כלל בשיחה עם אנסיס כדי להבין מה יש במלאי שידליק אותן, או האם יש אפשרות ליצור משהו יותר מותאם אישית. 

View this post on Instagram

One Of A Kind @shayna_heidi #bahrdana

A post shared by BAHRDANA (@bahrdana_top) on

ההשראות של אנסיס הן אופנת אר אנ' בי והיפ הופ מסוף שנות התשעים ותחילת שנות האלפיים: טופים קטנים ונוחים, שמשתלבים היטב עם מכנסיים רחבים בגזרת באגי. הסיבה לכך היא פחות אופנתית ויותר פרקטית: "רוב חיי נאבקתי במבנה גוף עגלגל, וגם כשהתבגרתי והתחטבתי הבנתי שהירכיים שלי תמיד יהיו שם", אומרת אנסיס. "הרגשתי ש'מותר' לי להתלבש ככה בזכות בריטני ספירס, ג'נט ג'קסון, והאחת היחידה – ג'יי.לו". 

כיום הקולקצייה של BAHRDANA מכילה רק טופים, אך אתן יכולות לצפות בהמשך הקיץ לקולקציית גברים ושלל פריטים קיציים ופרקטיים. 

ברדנה, 250-130 ש"ח, זמין לרכישה באינסטגרם.