6 חתונות סודיות של סלבס

סקרלט ג'והנסון וקולין ג'וסט | צילום: aylor Hill/FilmMagic
סקרלט ג'והנסון וקולין ג'וסט | צילום: aylor Hill/FilmMagic

מבר רפאלי ועד מילה קוניס, כנראה שאיי ליסטרים אמיתיים מעדיפים להתחתן בחשאי. סקרלט ג'והנסון עשתה את זה בסוף השבוע האחרון ויש עוד לא מעט זוגות שעשו את זה קודם

88 שיתופים | 132 צפיות

תאמינו או לא, אבל לא כל הסלבס בעניין של חתונות ענק עתירות כוכבים. יש כאלה שרוצים לעשות את זה בשקט בשקט, בלי פלאשים, בלי מעריצים שמחכים בחוץ ובלי שתמונותיהם מהיום המקודש יהיו מרוחות בכל האינטרנט והעיתונים. כך בשקט בשקט בסוף השבוע האחרון התחתנו השחקנית סקרלט ג'והנסון וכוכב SNL קולין ג'וסט, שאמנם לא הסתירו את הזוגיות והרבו להגיע יד ביד לשטיחים האדומים, אבל את היום הזה החליטו לשמור לעצמם ומעט אנשים קרובים.

סקרלט ג'והנסון וקולין ג'וסט | צילום: John Shearer/Getty Images
סקרלט ג'והנסון וקולין ג'וסט | צילום: John Shearer/Getty Images

השניים כמובן לא המציאו את הגלגל ולאורך ההיסטוריה היו לא מעט סלבס שהחליטו לשמור את היום הזה בסודיות מקסימלית. עשרות מפורסמים, ביניהם ג'ניפר אניסטון, נטלי פורטמן, פנלופה קרוז וג'יזל, עשו את זה וגם הזוגות האלה:

לוסי אהריש וצחי הלוי

בסוף שנת 2018 געשה הרשת ליום אחד כשעמודי הרכילות דיווחו על החתונה הסודית של צחי הלוי ולוסי אהריש. וסיפרו גם על זוגיות מתחת לראדאר שניהלו השניים במשך ארבע שנים. החתונה הייתה מהממת ומרגשת על פי עדים שהיו במקום.

בלייק לייבלי וראיין ריינולדס

בשנת 2012, כשבלייק לייבלי הייתה בשיא תהילתה ושיחקה ב"גוסיפ גירל", היא הצליחה להינשא לבחיר ליבה ראיין ריינולדס, בשקט בשקט מבלי לעורר את חשדם של המעריצים. השניים אפילו לא אישרו את העובדה שהם מאורסים עד אז. החתונה התקיימה תחת אוהל לבן בעיר מאונט פלזנט בדרום קרוליינה ובטקס נכחו רק 60 חברים ובני משפחה קרובים. את  השמלה הא-סימטרית שלבשה עיצבה לייבלי יחד עם ג'ורג'ינה צ'פמן, המעצבת של המותג מרקזה.

ביונסה וג'יי זי

השניים התחנתו בשנת 2008 בחתונה מצומצמת לחברים קרובים ומשפחה וערכו את הטקס בדירתו של ג'יי זי בניו יורק. כמעט עשור אחרי חשפו השניים קטעי וידאו מחתונתם. בשנת 2019 חידשו השניים נדרים, לטקס לבשה ביונסה שמלה של בית האופנה הישראלי גליה להב

בר רפאלי ועדי עזרא

בשנת 2015 לכמה ימים הנושא שכולם דיברו עליו היה נישואיה של בר רפאלי לאיש העסקים עדי עזרא. ידעו שזה הולך לקרות, אבל אף אחד לא ידע מה בדיוק. בזמנו דיווחו באתרים כי לאורחים נלקח הטלפון בכניסה כדי שלא יוכלו לצלם. רפאלי לבשה שמלה של בית האופנה קלואה בעיצובה של קלייר ווייט קלר, שלימים תעצב את שמלת הכלה של מייגן מרגל לבית האופנה ז'יבנשי.

View this post on Instagram

????יום המשפחה????

A post shared by Bar Refaeli (@barrefaeli) on

מילה קוניס ואשטון קוצ'ר

כמעט שנה אחרי שהביאו לעולם את בתם הראשונה בשנת 2015, אשטון קוצ'ר ומילה קוניס נישאו. בזמנו היה קצת בלבול סביב חתונתם, וכתבי הרכילות הוטעו או טעו בין מועדים, ציוצים וציטוטים שונים. על פי הדיווחים השניים נישאו בארבעה ביולי של אותה שנה והמוזמנים קיבלו את הפרטים על האירוע שעות ספורות לפני.

מילה קוניס ואשטון קוצ'ר | צילום: C Flanigan/FilmMagic
מילה קוניס ואשטון קוצ'ר | צילום: C Flanigan/FilmMagic