והרי ידיעה – התגלו ביצים ב"חתונה ממבט ראשון"!

ניר | צילום מסך מ"חתונה ממבט ראשון"
ניר | צילום מסך מ"חתונה ממבט ראשון"

ניר סוף סוף העז להגיד להגר את המילה שכולנו חיכינו לשמוע ממנו, אמיר נאלץ לגלות לדנית שהוא לא נמשך אליה ודובי יצאה שקשוקה

88 שיתופים | 132 צפיות

תגידו, יש לכם ביצים? לי יש ארבע. אני חיה את מצוקת המחסור כמו רוב תושבי המדינה, וטיפה נפגעת שדווקא בשבוע שכזה ב"חתונה ממבט ראשון" החליטו לשדר פרק בו בחורים מגדלים ביצים ומשוויצים בהן. וזה עוד מבלי להיכנס לתגלית שדובי היא בעצם שקשוקה! 

בפרק ששודר אמש אמיר וניר הדגימו אסרטיביות חלקית, או לפחות רמז לעמוד שדרה. במקרה של ניר התוצאה הייתה התקרבות להגר ובמקרה של אמיר התרחקות מדנית, אבל אפשר לברך את השניים על חתירה למודל קצת יותר כן בקשר שלהם.

זה התחיל בישיבה של אמיר מול יעל, שמנסה להבין מדוע לא ענה לוואטסאפ של דנית. כן, לשם שינוי יעל בצד הצודק והיא חושבת שאמיר היה צריך לענות לדנית ומה זה השטויות האלה. אמיר מבהיר שמצבו לא השתנה – ג'ינג'ר עושה לו את זה יותר מדנית. למען השם, הרצועה של ג'ינג'ר עושה לו את זה יותר מדנית. יעל מיצתה. נמאס לה לקחת חלק בקנוניה הזו נגד דנית הקלולסית. אחרי שעודדה את אמיר עד עכשיו לזייף משיכה לדנית, היא עושה סיבוב פרסה ומבקשת שישנה גישה ויספר את האמת. לאמיר אין ברירה אלא להסכים. הם מכניסים את דנית פנימה לשמיעת גזר הדין. אמיר אמנם לא מסוגל להגיד את המילים "אני לא נמשך אלייך", אבל מוסר לה את השורה התחתונה – הוא לא רוצה לישון איתה יותר באותה מיטה. 

דנית ואמיר | צילום מסך מ"חתונה ממבט ראשון"
דנית ואמיר | צילום מסך מ"חתונה ממבט ראשון"

דנית פגועה, אבל לא הרוסה, ואני מנחשת שאפילו מרגישה הקלה מסוימת. עדיף לדעת שלא רוצים אותך מאשר להיות שרויה במיינד-פאק, לא להבין איפה האמת. לאורך כל הקשר עם אמיר האינטואיציה של דנית אמרה לה שהוא לא בעניין, אבל המגע הפיזי ממנו סיפר לה סיפור אחר. היא נאלצה להישאר לבד עם הבלבול, לנחש האם היא מאכילה את עצמה בסרטים בגלל שריטות עבר או שבאמת, מגיע לה יותר חום מבן זוגה. כעת, כשאמיר חושף את האמת, יעל אומרת לדנית שבעצם כל הזמן הזה היה עליה להקשיב לבטן שלה ודנית לפחות מקבלת משהו שכל אישה רוצה – גושפנקא מאשת מקצוע שהיא לא משוגעת. 

אמיר ודנית מתכננים את המשך החיים המשותפים שלהם בנסיבות הלא אידיאליות הללו. הם עוזבים את המשרד של יעל לארוז אלף זוגות נעליים ולעבור מדירתה של דנית לדירה חדשה. המעבר לדירה נייטרלית כעת מוצג כצעד משמעותי אבל בשלב זה הוא די חסר ערך. למי אכפת איפה אמיר ודנית יגורו? הכתובת היא שולית כאן, הרי לא משנה איפה תהיה הדלת – אמיר ישתמש בה כדי להכריח את ג'נג'ר להשתין בפעם ה-20 היום, העיקר לא להיות בבית.

כשהם מגיעים למשכנם החדש, ההקלה של דנית מתחלפת לעוינות. קשה להאשים אותה, אבל המסקנה שלה מוזרה. למצלמות היא מספרת שהיא לא מבינה למה בעצם הוא לא ישן איתה. באמת, אחות? את רוצה לחלוק מיטה עם מישהו שאמר לך כרגע שקירבתו התבססה על שקר עד עכשיו? בעבר סברתי  שדנית ואמיר מאוד מתאימים עקב סחיות ממארת וחיבה לתפקידים משמעותיים בצה"ל. עכשיו אני מתחילה לחשוב שטעיתי. לאור היכולת של דנית לרמות את עצמה היא זקוקה לגבר שיודע לתקשר, ואמיר הוא פשוט לא הגבר הזה.

עם לערב הורים

אם החתירה אל האמת של אמיר לא הספיקה לכם – הגיע הרגע הגדול של ניר, שסוף סוף העמיד את הגר במקומה. טוב, נו, זה לא היה באמת רגע גדול, זו בסך הכל הייתה לחישה של מילה אחת, אבל מילה שכולנו רצינו לשמוע מהרגע בו השניים נפגשו: "די!". זה התחיל כשהגר הדגימה כיצד אין סיטואציה בה היא לא יכולה להעליב את ניר, אפילו שטיפת הרצפה. היא מבקשת ממנו עזרה עם היעה ובסוף רוטנת ש"לא צריך" ועוברת בסמרטוט איפה שהוא כבר ניקה. אין, הבחורה פשוט עונג. בשלב מסויים נמאס לניר לריב והוא משחרר את ה"די" שלו, ככה באמצע הספונג'ה – וכולנו הרענו מול הטלוויזיות כאילו בסוף יש אירוויזיון וקיבלנו דוז פואה. 

>> מה לעזאזל הבעיה של הגר עם ניר?

ניר | צילום מסך מ"חתונה ממבט ראשון"
ניר | צילום מסך מ"חתונה ממבט ראשון"

בהמשך היום הגר וניר נוסעים להוריה, ובמהלך הנסיעה הגר כהרגלה בקודש מבהירה עד כמה רע לה. היא מעדכנת שהראש כואב, שהשידוך גרוע ושהיא עומדת לבכות בזרועות אימה לכשיגיעו ליעד. סטנדרטי. ניר לועס מסטיק ולא נשבר. תמשיך ללעוס, גבר! ואז, ראו זה פלא, השניים מבלים אחר צהריים שאיננו סבל צרוף. פתאום מוצא חן בעיני הגר להביא את ניר לארוחה, היא מרשה לעצמה לחייך ולהתגאות בו. האם זה קשור לריב של קודם? זה הדליק אותה קצת? או שמה שמדליק זה לראות אותו עושה גומילום עם האחיינית? לא ברור, אבל משביעות הרצון של הגר, הצלחתי להאמין לרגע שהיא באמת רוצה שמשהו כאן יעבוד. הגר ממשיכה לחייך חלקית גם מביקור ההורים הבא, בצפון, לבית הוריו של ניר, אבא פור ואמא פור, שלצערי הרב שמה הפרטי אינו תיקי. 

אגב, ראיתם איזה בית מטורף? אמא ואבא של ניר, אני מאחלת לכם בריאות אבל גם קצת מקנאה שאתם מתבודדים שם במצפה עם הנוף המהמם וארון האלכוהול המאובזר. בהזדמנות זו נאחל בריאות איתנה לכל הוריי המשתתפים הנמצאים בקבוצות הסיכון ונקווה שכולם שומרים על עצמם היטב – חוץ מאמא של דניס שלא צריכה את איחולינו, כי היא עדיין בי"ב.

בחזרה לניר והגר – הייתי נזהרת לפני שקובעת כי כימיה אמיתית ניצתה פה. כרגע זה יותר נראה כמו הפסקת אש זמנית. כשאראה אותם מנהלים שיחה שלמה שאינה מוקדשת ל"תהליך" אולי אהיה פחות סקפטית. אבל גם ככה נושאי שיחה עם מצרך נדיר בתוכנית הזו.

רטוריקה של דייט ראשון

קחו את דובי ואריק למשל, הם נאבקים באתגר השיחות כבר שבועות. אתמול חזרנו אליהם אחרי העדרות וגילינו שלא היה הרבה למה להתגעגע. ראינו אותם מטיילים בנמל תל אביב, יושבים במסעדה (יא, זוכרים מסעדות? ריבים על חשבון? התעלמות מביכה מההוא ששואל אם אתה רוצה לקנות ורד לגברת?), ובין נשנוש לשתיקה, זה פשוט לא מתרומם. השיחות ביניהם עדיין נשמעות כמו רטוריקה מקרטעת של דייט ראשון.

דובי, אריק ושיטת השקשוקה | צילום מסך מ"חתונה ממבט ראשון"
דובי, אריק ושיטת השקשוקה | צילום מסך מ"חתונה ממבט ראשון"

בחזרה בבית של אריק, דובי מציעה משחק אינטואיטיבי ומבקשת מאריק לספר על עצמו דרך תמונות. אריק נופל על תמונה של פיתה וטוען שהוא "עשייה". לדובי יצאה תמונה של שקשוקה. ואיזה קטע, זה בול היא! דובי טוענת שבדיוק בדיוק כמו השקשוקה היא גם אדומה, גם טעימה, גם נוזלית וגם קשה. אבל רגע, מתי אכלתם שקשוקה שהיא גם נוזלית וגם קשה? וחמור מכך – איך דובי הסתירה מאיתנו עד עכשיו את הנטייה הזו לחפירות עזות? כן, היא הייתה קצת היפרית בחתונה אבל אחר כך נרגעה ואנחנו שכחנו שבעצם מדובר באישה מטורללת עם פונציאל קומי לא מבוטל. אלא שהפוטנציאל לא מתממש עם אריק. הרצאת הטד "כל האופנים שבהם אני שקשוקה" של דובי הולכת לאיבוד על קהל מפוהק. גבר אחר היה אולי מצטרף למטאפורה, צוחק על דובי בגבולות הטעם הטוב, אולי אפילו מנסה איזו בדיחה על פיתות שטובלים שקשוקות, אבל אריק לא בכיוון בכלל. הוא בכיוון של המיטה. זו למעשה הטרגדיה הגדולה של החיבור הזה – דובי ואריק, שני אנשים עם חוש הומור, פשוט לא מסוגלים לצחוק ביחד.

טוב, נו, לפחות קיבלנו קצת נחת אתמול מהמשך ההרמוניה בין הדר ודניס, בסיבוב רכישות לדירתו שהוצגה כמושלמת – אבל הדר רצתה להשלים אותה עוד קצת. הביקור בחנות היה הצלחה כי תוכן שיווקי וכי דניס כנראה לא היה נחמד מדי למוכר, אז הדר לא עשתה לו סצנה. המשך כך, נערנו המוזהב!

המשיכו גם אתם, היו חזקים ובריאים, אל תגזימו עם הביצים הקשות בליל הסדר וזכרו –  לא משנה עד כמה המצב קשה, אתם לא צריכים לעבור סיור קרמיקות בבית של אמא של ניר ולהתפעל מהמסיכות שהוא עשה בתיכון. חג שמח!

>> לכל הטורים של הדס בשן על "חתונה ממבט ראשון"