חתונה ממבט ראשון: המהפך של הדר

הדר, דניס והשקיעה | צילום מסך מתוך "חתונה ממבט ראשון"
הדר, דניס והשקיעה | צילום מסך מתוך "חתונה ממבט ראשון"

הדר הישנה לא הלכה לאיבוד, היא פשוט אף פעם לא הייתה הדר האמיתית. רק הרחיקה את עצמה במגננות כדי להרוויח זמן. האם דניס ימשיך לאהוב אותה כשהיא כבר לא קשה להשגה?

88 שיתופים | 132 צפיות

הציבור הרחב מתבקש לעזור באיתור אישה נעדרת: הדר של תחילת העונה. אתם זוכרים אותה – גבוהה, רזה, שחרחורת, צחוק נוירוטי וטון נזפני. נראתה לאחרונה משוטטת באיזור הבניינים של רמת גן ומחפשת סיבה לריב עם דניס, ומשלא מצאה כזו אף אחד לא שמע ממנה שוב. פוף, נעלמה. את דמותה אמנם החליפה מישהי מאוד דומה בלוק, אבל האישיות השונה הסגירה אותה. כל היודע דבר על מקום הימצאה של הדר הישנה, נא להודיע לבעלה המודאג, זה שאוהב נשים קרות ופתאום מצא את עצמו עם אחת בטמפרטורת החדר. אבל בעצם הוא קצת נהנה גם עם החדשה. הוא מבולבל. הוא מחוייך. הוא חרמן. אתם יודעים מה? אל תמהרו למצוא את הישנה, אנחנו נסתדר עם מה שיש. 

>> קבלו הצצה להדר הישנה

דניס והדר מציגים: הנשיקה | צילום מסך מתוך "חתונה ממבט ראשון"
דניס והדר מציגים: הנשיקה | צילום מסך מתוך "חתונה ממבט ראשון"

הנשיקה בין הדר ודניס בלב ים ושקיעה הייתה בדיוק הלהט שחיפשנו ב"חתונה ממבט ראשון" במשך שבועות, ועד כה מצאנו רק בין אמיר וג'ינג'ר הכלבה. סוף סוף יש לנו קצת יצרים אמיתיים, יאיי. זה מתחיל בשיחה שמתנהלת כשהשניים שוכבים בבגדי ים על החול החם. הדר שואלת את דניס את השאלה שתמיד מגיעה כשמתעסקים עם רווקים בני 30 פלוס (עם רווקות אין בעיות, זה רק הרווקים, כן?) – "איך אתה לבד?", כלומר "מה דפוק בך?", כלומר "אני בעניין שלך ואני רוצה לדעת שאני לא עושה את טעות חיי". דניס יכול לענות, לפתח עוד שיחה תיאורטית על התנהגויות אנושיות ויחסים בין בני אדם, אבל די, קצנו בכאלה. לדניס יש מספיק חושים ואינטליגנציה רגשית כדי להבין שמה שחשוב כאן זו הפגיעות שהדר מפגינה, לא התשובה לשאלה. אז הוא נותן לגוף לדבר במקום. "זה מפחיד להתקרב", מספרת אחר כך הדר למצלמה. גופנית זה דווקא נראה די קל. 

דניס והדר | צילום מסך מתוך "חתונה ממבט ראשון"
דניס והדר | צילום מסך מתוך "חתונה ממבט ראשון"

ומה מתברר? זה לא שהדר הישנה נעדרת, היא פשוט אף פעם לא הייתה הדר האמיתית, אלא הרחיקה את עצמה במגננות כדי להרוויח זמן. הדר מכירה את עצמה ויודעת שכשהיא מתאהבת זה טוטאלי, עמוק ומפחיד. כשהדר מתמסרת לדניס אפשר ממש להרגיש איך מאזן הכוחות ביניהם משתנה, ופתאום קצת כוח עובר לצד של דניס. זה מלחיץ את כולנו כי הוא עדיין טוען שהוא אוהב את האתגר, את הקשות להשגה, כמעט מבקש מהדר להמשיך להתעלל בו קצת. האם הדר מסוגלת? האם היא לא ויתרה לחלוטין על הפאסון? האם הדר ודניס באמת נמצאים באותו עמוד מבחינה רגשית? אין לי מושג, אבל אלה בדיוק הדינמיקות הזוגיות שמעסיקות אינספור פרלמנטים של נשים, כאלה שיכולנו לעשות פעם בבתי קפה והיום אנחנו עושות אותן בקבוצות וואטסאפ בשם "תומכות זו בזו ביחד ומנתחות הודעות של בחורים!". 

"פתאום" הגר מרוחקת

ככה זה, המקומות האפורים הם הכי מעניינים במערכות יחסים. כשהכול ידוע וברור, לעומת זאת, המוות עומד. אצל ניר והגר, למשל, המצב כה סטטי עד שצריך מרשם לציפרלקס רק כדי לצלוח עוד פריים. גם הם, כמו דניס והדר, יושבים על החוף, אלא שהגר, בניגוד להדר, שונאת חול, כמעט כמו שהיא שונאת את ניר. ספסלים לעומת זאת היא מחבבת, אבל היא יושבת כל כך רחוק מניר עד שהיא כמעט נופלת אל האדמה. "הגר פתאום מרוחקת", מכריז ניר. פתאום היא מרוחקת ממך? פתאום? פתאום??? מה היא הייתה עד עכשיו, דובון אכפת לי?, אני מתחילה לחשוב שמי ששווק לנו כגאון הוא לא כזה גליק גדול ולכל הפחות לוקה בתפיסת המציאות. לא יודעת מה להגיד לכם, אם ניר מפתח סוללות שנטענות תוך חמש דקות, יש מצב שאני אדבוק במטען שלי. 

השלימזליות של ניר ממשיכה: אחרי שהגר מטילה וטו על להביא לה סנדוויצ'ים בבוקר, הוא חושב שמצא פרצה טכנית בחוק וקונה לה פרחים. בתגובה היא עושה את הדבר הטבעי וההגיוני ומתקשרת לצרוח עליו שזה לא לעניין. הגר עצמה, מיותר לציין, לא עושה שום פאקינג דבר כדי להתקרב לניר, להכיר אותו, או לראות בו משהו מעבר למי שחונק אותה במאפים וצמחייה. סבבה? סבבה. 

האם אריק ודובי בכלל נמשכים זה לזה?

תראו מה זה, גם דובי ואריק היו בחוף הים. איזה הצטרפות מקרים! וגם הם החליטו לנהל שיחה מול שקיעה. אם הבנתי נכון זו בעצם השיחה הראשונה שהם ניהלו אי פעם. על אף שהם חיים יחד כבר שבועות, נסעו לחברים ומשפחה, רקדו במסיבת אייטיז, רבו והשלימו, מתברר שאריק ודובי עדיין לא ניהלו את חילופי המילים המביך של "ספרי לי משהו על עצמך" ו"מה אתה רוצה לדעת?". בהזדמנות הזו למדנו עליהם דברים: דובי היא מסוג הנשים שאוהבות להמציא על עצמן תארים כ"מאמנת אישית של תודעת אושר", ואריק הספיק לחיות כבר עם שתי נשים מאז גירושיו, כי בעולם שמחוץ לדובי הוא דווקא די מבוקש. אריק מסכם את השיחה באמירה שהוא "חדור מטרה", אבל לי עדיין לא ברור מהי המטרה. לכבוש את דובי? לצאת בסדר בתוכנית הזו? מישהו מוכן לספר לנו אם דובי ואריק בכלל נמשכים זה לזו? אם חוסכים ממני את המידע בגלל הגיל שלהם, אני אראה בכך אייג'יזם, אני רק אומרת.

אריק ודובי | צילום מסך מתוך "חתונה ממבט ראשון"
אריק ודובי | צילום מסך מתוך "חתונה ממבט ראשון"

האינסטינקט של דנית

אמיר נפגש עם בת דודה שבדית כדי להשוויץ באנגלית שלו ולשמוע ממנה את העצה הכי מעליבה לגבי חוסר המשיכה שלו לדנית – "תעצום את העיניים". בינתיים זו דנית שעוצמת עיניים כשהיא מספרת ליעל שהכול טוב בקשר עם אמיר, ולדעתה היא רק צריכה להתגבר על טראומות העבר שלה כדי להבין שהוא באמת בעניין ושאין לה ממה להיבהל. כולנו קצת זענו על הספה בחוסר נוחות כשדנית אמרה את זה. כי אנחנו יודעים משהו שדנית לא יודעת – האינסטינקט שלה לברוח הוא דווקא הדבר הכי חכם כאן. הוא לא קשור לעבר, אלא להווה ולאדישות של אמיר כלפיה. גם יעל יודעת את זה, אבל אסור לה להגיד. היא צריכה לשמור על אתיקה אז היא לא יכולה לתת לה את נאום ה"גירל, תקשיבי לבטן שלך, הוא פשוט לא בעניין", שחברה טובה הייתה מעניקה. אז יעל פשוט מהנהנת בידענות ומחכה שהסשן יגמר. 

מה יהיה? כולם מחכים לרגע בו אמיר יגאל את דנית מייסוריה ופשוט יגיד לה את האמת. אבל אם יורשה לי, דווקא הבת דודה השבדית העלתה שאלה מעניינת – האם כנות היא באמת הדבר הכי חשוב בקשר? אמיר בונה על כך שהמשיכה שלו לדנית תיבנה עם הזמן, ואם זה באמת יקרה – מה דחוף לו לספר לה שהוא לא נמשך אליה כרגע? אף אחד לא באמת יודע איזה סודות מותר או אסור לשמור במערכת יחסים. אם ניקח לרגע מעולם רגשי שמעניין את אמיר – אפילו לג'ינג'ר בטח שמים לפעמים אנטיביוטיקה בנקניק. 

מאור מקפיץ את הגבריות שלו החוצה

הלאה, לירח הדבש האחרון, שיגמר כבר בימינו במהרה. מור ומאור ממשיכים להציק זה לזו בגרמניה. הוא טוען שהיא כבדה, היא מאתגרת אותו לעשות רכבות הרים מפחידות בלונה פארק, הוא מסרב (בצדק! רכבות הרים הן השטן!) ומציג בפני מור אתגר אחר – לשרוד את הגשם האירופאי ללא מעיל, מבלי שהוא מציע לה עזרה כלשהי בנושא הזה.

מאור ומור | צילום מסך מתוך "חתונה ממבט ראשון"
מאור ומור | צילום מסך מתוך "חתונה ממבט ראשון"

כן, אחרי שמור אמרה למאור שהיא ציפתה למישהו אחר, העניין שלו בה מתחיל לרדת. הוא בכל זאת מנצל את ההזדמנות והמצלמה כדי להפגין קצת את כישורי הטבחות שלו, זה לא יזיק לפרנסה, ומפיק תוכנית אוכל מאולתרת על המנגל בסירה. מור מתלהבת מכך שמאור זורק כמה פטריות ובצל על האש, טוענת שזה "מוציא את הגבריות שבו", ואני רק מחכה, איך נאמר, לקצת בשר. מאור לא מתרגש מההתלהבות הזמנית של מור. לתפיסתו, גם אחרי שראתה אותו מקפיץ ירקות היא מרוחקת, מתנשאת ובעיקר לא יודעת מה היא רוצה מעצמה. לטעמי הוא צודק. 

האם המצב בין השניים יתחמם? אולי כן ואולי השינוי היחיד יהיה רוטב סויה. נדע כשנדע ועד אז, החזיקו מעמד, אל תראו שקיעות עם יותר מ-10 אנשים סביבכם וזכרו – המצב אולי קשה, אבל קמתם בבוקר ואתם לא זקוקים למאמנת תודעת אושר? כל השאר – בונוס. 

>> לכל הטורים של הדס בשן על "חתונה ממבט ראשון"