מאי רואה את משה בתור מטבע ביטקווין הכי נחשק

מאי ומשה, "חתונה ממבט ראשון" | צילום מסך קשת 12
מאי ומשה, "חתונה ממבט ראשון" | צילום מסך קשת 12

מאי ומשה יצאו חמודים, גיא משתוקק להתאהב אבל אי אפשר לכפות רגשות, וגם: האם קטיה בהיריון? ריקאפ חתונה ממבט ראשון מתקרב לסוף עונה

88 שיתופים | 132 צפיות

ממשיכים בשבוע ההחלטות אחרי שעידית ורפאל גרמו למדינת ישראל להאמין בסיפור אהבה פשוט, כזה שאין בסרטים, טלנובלות טורקיות או סתם בבית האח הגדול

משה ומאי מתפצלים ל-48 בשביל לקבל תובנות. "זה לא סיפור של דיסני". משה אומר וצודק אבל מוסיף שיש לו רגשות כלפי מאי. מאי מצידה כבר יודעת שהיא הולכת להגיד כן כי היא רואה את משה בתור מטבע ביטקווין הכי נחשק בעולם. משה מגיע ראשון ואומר לדני ויעל, שמה שיש לו עם מאי לא קרה לו עם אף אחת אחרת. מאי נכנסת ישר אחריו והם מתחבקים ארוכות ואפשר להרגיש את מד הזקפה בקליניקה עולה. הם מסכמים את הזוגיות שלהם כנסיעה לירושלים, עליות ומורדות. 

"מה ההחלטה שלכם?" יעל שואלת את השאלה הכי רטורית בעולם. הם הכינו מכתיבים אחד לשנייה שנשמעים כמו פרסומת לביטוח, עם חזרה על מילים כמו אופטימיות, עתיד, מסע, הצלחה ולב בשביל שיהיו כמו כל הזוגות הרגילים שמשחקים אותה נהנים בדרום אדום בשבת בבוקר. מאי בוכה כהרגלה אבל הפעם מהתרגשות, משה שם בשבילה ומנגב לה את הדמעות עם הקרחת. מאי ומשה חוזרים לנקודת המפץ הגדול שלהם, לאולם החתונה איפה שהכל התחיל בשביל לעורר זיכרונות מתוקים, מה שבשביל זוגות אחרים בחתונמי יכול לעורר טרגיות.  

"איזה כיף שזכינו". מאי אומרת למשה איפה שהייתה החופה שלהם. "באמת זכינו", משה מאושש כמו פרסומת למפעל הפיס. 

מאי ומשה, חתונה ממבט ראשון | צילום מסך קשת 12
מאי ומשה, חתונה ממבט ראשון | צילום מסך קשת 12

מתן וגיא 

לפני שהם מתפצלים ל48 שעות, גיא אומר שהוא מאושר עם מתן, זה מרגיע את מתן כי הוא יודע שהכל תלוי בהחלטה של גיא והוא מצידו יגיד כן גם אם גיא יהפוך לסטרייט. הם מתפצלים ומתן נכנס לטרילוגיה בשיחת טלפון עם אחותו מה יהיה בעתיד לגבי גיא. במקביל גיא מסדר את הכריות שלו על המיטה וחושב שיש ביניהם מרחקים אטלנטיים מבחינת הרגש.

בקליניקה יעל מבקשת ממתן לספר לה הכל בשביל לקבל את ההכשרה של מטפלת להט"בית ולהחליף את דני בתפקיד הזה לעונה הבאה. "מה ההחלטה שלכם?" יעל שואלת. מתן גם מדקלם מכתב שיש בו יותר מדי מילים גדולות ונשמע כמו המכתב של מאי. גיא מצידו יותר תמציתי ואומר בקצרה שההחלטה שלו היא כן. דני מתרגש בעצמו ובוכה, נראה לי שהוא  מחויב לבכות מולם בתור גיי בעצמו. 

מתן וגיא, חתונה ממבט ראשון | צילום מסך קשת 12
מתן וגיא, חתונה ממבט ראשון | צילום מסך קשת 12

מתן וגיא כיום

בקליניקה הם מדברים על הקשיים שהיו להם אחרי התוכנית. מתן אומר שהכל היה מדהים ביניהם אבל לפתע התחיל תהליך של רגרסיה, גיא הרגיש שהוא מתרחק וצריך הפסקה ממתן ולהתאוורר קצת באומן 17. בשלב הזה מתן אמר לו "חלאס" ושצריך פשוט להיפרד. 

מתן עשה תהליך בזמן שהתוכנית שודרה והבין סוף סוף כמה הוא אטרקטיבי ויכול לגרום לתושבי מאה שערים להימשך אליו. מתן קיבל הרבה הודעות מגברים בארון שאמרו לו שהוא השראה בשבילם, זה מרגיש שההודעות האלו עושה לו באמת טוב, אולי אפילו יותר טוב מאשר למצוא זוגיות בחתונמי.

הם קצת משבשים אותי, כי הם אומרים שהם נפרדו, אבל יושבים קרוב ונוגעים אחד בשני כאילו הם לעולם לא נפרדו, אולי הם נשארו יזיזיםלגבי מתן וגיא זה לא מפתיע שהם לא שרדו אחרי התוכנית, זה הרגיש שמתן שמה וגיא אף פעם לא באמת, גיא רצה להרגיש משהו כלפי מתן בשביל לוודא עם עצמו שהוא מסוגל להרגיש רגשות רומנטיים כלפי גבר אחר. זה מרגיש שגיא אף פעם לא חווה התאהבות כמו שהוא מדמיין את זה בראש, והוא באמת רוצה להרגיש את זה, אבל מה לעשות שאי אפשר לכפות רגשות. 

משה ומאי כיום

משה מספר שכל התהליך של ה-42 יום בחתונמי ייצב אותם, ולפתע, כשברגע אחד נסגרו כל המצלמות ולא היה איזה צלם סטוקר שיעקוב אחריהם, הם חוו ירידת מתח ורגרסיה, פתאום הם הבינו שהם זוג רגיל לגמרי שאם הם רוצים לצאת לסופ"שים מפנקים, הם צריכים לשלם על עצמם ולא האשראי של קשת. חודש אחרי ההחלטה הם היו קרובים לפרידה בגלל יותר מדי ריבים, אבל בסוף הצליחו לעבור את זה. 

"אני חי את החלום של חיי… אני אוהב את מאי אהבת נפש". משה אומר במבט של ילד שמקבל קינדר-בואנו. "הוא מי שייחלתי לו כל החיים שלי…זה האהבה הכי גדולה שידעתי בחיים שלי", מאי אומרת בשלווה כאילו היא עושה שיאצו בתוך ענן. מאי אומרת שכל הרע שהיא עברה והדייטים הכושלים שהציעו לה לשלם חצי-חצי היו שווים את זה בשביל להכיר את משה. משה לא האמין שבפורמט טלוויזיוני, שכל המטרה שלו זה להיות משטח פרסום לבזק ורנואר, יביאו אותו למצוא אהבה. "אני רוצה להגיד לך תודה, את שינית לי את החיים". משה אומר ליעל ואפשר לשמוע את החיוגים לקליניקה של יעל מתרבים ברקע.

מאי מדברת על עתיד עם ילדים ועושה טעות כי עכשיו בכל מקום שהיא תלך במרחב הציבורי תצוץ דודה שתשאל אותה "נו מה עם ילדים????". תמיד זה מרגיש שחייבים לתת הסבר לדודה הזאת, ואם התשובה לא טובה היא תבוז לך. ידעתי שהם יעברו את שלב ההחלטה אחרי ה-42 יום. אבל לא חשבתי שהם יהיו עד היום ביחד, חשבתי שמשה לא באמת אול-אין בתהליך הזה, אבל כשמסתכלים עליו כיום ורואים איך הוא מסתכל על מאי, יש לו מבט בעיניים של דובוני אכפת-לי שמחבקים כרית מפרווה ורודה בצורת לב. 

מאי משה וריי, שיהיה לכם בהצלחה, אתם מתוקים. אם לא תהיה ביניכם הצלחה, אני מקווה שמשה לא ייקח ברצינות את החוזה שעשיתם על ריי.

בשבת הפרק האחרון של חתונמי, הפרומו שוב אומר שליאור עשה משהו שלא היה עד היום בחתונמי בכל רחבי האטלס. מה ליאור כבר הספיק לעשות שלא עשה עד עכשיו? לקנות לה אי בקריביים? לעשות קעקוע של קטיה על כל הגב כשהיא עם סטטוסקופ? האמת שכל זה קטן עליו. יש לזה כנראה רק הסבר אחד. קטיה בהיריון?

כל הריקאפים של חתונה ממבט ראשון, עונה 5