"חתונה ממבט ראשון" חוזרת, קצת נוסטלגיה כדי להתחמם

יעל ודני | צילום מסך מתוך "חתונה ממבט ראשון"
יעל ודני | צילום מסך מתוך "חתונה ממבט ראשון"

רגע לפני שהעונה החמישית של חתונמי משתלטת לנו על הלו"ז, באנו להזכיר כמה מהכלות, החתנים והכלבים שהפכו את תוכנית השידוכים לאובססיה לאומית. מה בכל זאת למדנו? בעיקר לא לצפות ליותר מדי

88 שיתופים | 132 צפיות

רלי לוי ואלעד שאמי, עונה 1

הדרך ללבם של צופי חתונמי מתחילה בשידוך גרוע עם בחור שלא מעוניין בך. כך שהעובדה שרלי לוי היא אדם חמוד, הפכה אותה למאמי לאומית ברגע ששודכה לקב"ן צבאי ושמו אלעד שאמי (מדובר צה"ל טרם נמסרה תגובה) שכבר במעמד החופה סירב להגיד "אם אשכחך" ומאז באופן כללי סירב לחבב אותה. בתום 42 ימים לא נעימים לצפייה, לוי סיפקה לנו סוף הוליוודי כשחתכה משאמי חרף רצונו להמשיך את התהליך לצדה בחיים עצמם. ולעולם לא נדע למה. היום יש לה בעל ובת מתוקה בשם עידן. בקיצור, אל תתפשרי על האושר שלך. לכי לתוכנית ריאליטי ומשם כבר מישהו הגון יתחיל איתך באינסטגרם.

עדי גרדוס ותומר אביטל, עונה 1

אם רלי לוי ואלעד שאמי לא גרמו לנו לפקפק בטיב השידוכים בתוכנית – עדי גרדוס ותומר אביטל בהחלט הוכיחו שכל הסיפור הזה רנדומלי ברמות. היא לא סבלה אותו כבר בירח הדבש בפירנצה והוא השווה אותה לגיבוש ביחידת שלדג (כיף לכל הדעות) ואפשר להגיד שדי מהר הם נכנסו לפוזיציית הזוג הנשוי והטרחן שלא מזמינים לארוחות ערב כי מביך איתם במסעדות. באמת, השניים עד כדי כך לא התאימו, שבסוף אביטל מצא את עצמו בזוגיות קצרה עם עדי פולקמן, רווקה אחרת מהתוכנית. אנחנו עדיין מחכות לתחקיר שלו בנושא.

צוקית אשכולי ודודו כהן, עונה 2

אינטימיות היא שם קוד ידוע לסקס בחתונמי ואולי אחת הסיבות הכי מאוסות לריבים על הספה של דני ויעל. הבנים תמיד נורא רוצים, הבנות תמיד נורא פוחדות לעשות את זה בטלוויזיה. חוץ מצוקית אשכולי, המתמודדת היחידה בתולדות התוכנית שעשתה הכל (כולל הפעלת לחץ מתון על ידי החברות שלה) בשביל ללגום קצת מהג'וס של דודו לוי ובכל זאת, הלכה לישון מדי לילה צמאה למות במדבר הצחיח שהוא הזוגיות שלה. מאז היא הספיקה להתאהב במתחזה ולקטוף כמה קמפיינים לאפליקציות זוגיות (כן, האירוניה פה זועקת). ומה בכל זאת למדנו מצוקית? שעדיף לאהוב ולהיפגע מאשר ללכת לישון עם ביצים כחלחלות.

>> הגר, צוקית ורלי מ"חתונה ממבט ראשון" בשיחה על רווקות מאוחרת, לחץ חברתי, קלישאות מתישות והפשרות בדרך לשינוי הסטטוס 

שירי קופפרברג ולירן לוי, עונה 2

הכלה החרדתית שברחה מהחתונה הוכיחה לנו באופן חד משמעי שזוג שיסבול לאורך כל התהליך, יצא מהתוכנית עם מערכת יחסים שתשרוד את החיים עצמם. לא מאמינות? תשאלו את ניר והגר. בקיצור, אל תאמינו למתמזמזים בפרהסיה. ולפרומואים.

שירי ולירן | צילום: אסף תמם "חתונה ממבט ראשון"
שירי ולירן | צילום: אסף תמם "חתונה ממבט ראשון"

אורטל יהלומי ועידו חמדי, עונה 2

כעיקרון, העונה השנייה של חתונמי היא לא ספק המקרינג'ה ביותר עד כה. מצד אחד, אלון עיני שהתעלל בדקלה הרבה לפני שזה היה מגניב ומצד שני, שחר משה. מורה לספורט שאוהב את הנשים שלו מסותתות והראה לנו כיצד אפשר להיפטר מבחור תוך פחות מ-10 ימים. אבל דווקא עידו חמדי, שהתאהב באורטל יהלומי מהר יותר ממה שלקח לאפרת יוגב לזרוק את משה – הצית באורטל דחייה שרק פצע פסוריאזיס מפושט יכול לעורר. תוך 24 שעות הקשר הזה ליטרלי הפך לזצ"ל ואנחנו למדנו שמה שבא בקלות – הולך בקלות.

השידוכים שהיו יכולים להציל את חתונמי

דובי עמירה ואריק חביב, עונה 3

מה נגיד ומה נאמר על אריק חביב. אדם שסך התחביבים שלו מתמצה בלעשות כסף ולקנות איתו נדל"ן ספרדי. הקבלן שציפה להשתדך עם גולדיגרית בת שלושים, מצא את עצמו עם דובי עמירה. גננת מתוקה ואישה שיודעת לתאר את עצמה דרך שקשוקה ("אדומה וסוערת"). תוך 42 יום הוא הצליח להעליב אותה בכל דרך אפשרית וכולנו תקווה שהיא מטופלת טוב עכשיו. מה בכל זאת יצא לנו מזה? הרבה סצנות עם הבן החתיך שלה.

אריק ודובי | צילום מסך מתוך "חתונה ממבט ראשון"
אריק ודובי | צילום מסך מתוך "חתונה ממבט ראשון"

דניס רוסקוב ואמא שלו, עונה 3

וואלה, זכינו. אחד השידוכים הכי מוצלחים בעונה הזו קרה באופן טבעי. מצד אחד, אישה חזקה ועצמאית במיאמי, מצד שני – בן חמוד ואדיב עם חיבה מוגזמת לדגים. נכון, הם לעולם לא יוכלו להיות ביחד כי זה אדיפלי ברמות. אבל אין ספק שהמפתח ללבו של דניס נמצא בצרור של מאם. ואולי יישאר שם לנצח.

אמיר זהבי וג'ינג'ר, עונה 3

במרץ 2020 קרו שני דברים רעים: ראשית, נגיף הקורונה נחת בישראל באופן רשמי. שנית, אמיר זהבי הפך לבחור השנוא במדינה עד ששודרה העונה הרביעית של חתונמי ובאקט של רעות, הגיע איתמר עמי והחליט לשאת בנטל. כזכור, זהבי שודך לדנית לבנת ובמהלך העונה הצליח לרקום זוגיות עם בקבוק מים, חדר הכושר שלו ועם הכלבה ג'ינג'ר שהייתה בבעלותה. עם דנית זה פחות הצליח, אבל בכל פעם שנאלץ לדבר על זה – הוא העדיף לחרטט אותה ולצאת עם ג'ינג'ר לטיול המי יודע כמה. לו כלבים יכלו לדבר וכו'.

כל הטורים של הדס בשן על העונה הרביעית של חתונה ממבט ראשון

הדס שוורץ ושי יעקבוביץ', עונה 4

בואו נדבר רגע על הזוג שהמציא את דיאטת המגע (רק אל תקראו לה פרינדזון). נכון, הדס לא הייתה חייבת להתאהב בשי רק כי הוא בעניין שלה ואפשר להגיד שהיא מהמעטות שיצאו מהסיפור הזה עם פאסון ומינימום התפרצויות זעם לא פוטוגניות. ובכל זאת, מדי שבוע צפינו באישה שממש, אבל ממש אוהבת לחיות לבד בירושלים – עם הבסטי הבן שלה. במילים אחרות: דירת שותפים עם וייבים טובים. כאילו באמת, בחיים לא צפיתי בבן אדם כל כך לא לחוץ זוגיות שמוצא את עצמו בתוכנית שידוכים. בכל מקרה, נדמה שעדיף לצאת עם חבר טוב ביד משניים על העץ.

הדס ושי, "חתונה ממבט ראשון" | צילום: לירון סער
הדס ושי, "חתונה ממבט ראשון" | צילום: לירון סער

ונוס ופטל, עונה 4

אתן יודעות מה אומרות, אהבה תמיד מגיעה במקומות הכי לא צפויים. כך יצא שהכלבה של מעיין רובין והכלב של הלורד עומרי שטראוס הצליחו לרקום זוגיות מתפקדת על רקע בעליהם הנוירוטים. בעוד שבני האדם התכתשו על ספות ומסיבות עם חברים – ההולכים על ארבע מפלורנטין הצליחו לגשר על הצפיפות, מעברי הדירה התכופים והוואנזי. אפילו על הפעם ההיא שפטל נשנש לוונוס מהבונזו הם התגברו מהר יותר. לגזור, לשמור ואולי לצרף אותם לצוות המשדכים.

> עדיין לא מרגישות מוכנות? הנה כל מה שפרסמנו אי פעם על חתונמי