חן אמסלם-זגורי משתפת בסופ"ש הטראומטי שעברה: "להתעורר לצרחות ולראות אש עצומה"

חן אמסלם בהשקה של oma | צילום: דנה לביא
חן אמסלם בהשקה של oma | צילום: דנה לביא

סופ"ש סוער עבר על חן אמסלם-זגורי. השחקנית האהובה משתפת באירוע המבהיל אליו נקלעה עם בני משפחתה באישון לילה, ופונה לעוקבים עם מסר חשוב

88 שיתופים | 132 צפיות

סוף שבוע סוער עבר על חן אמסלם-זגורי ובני משפחתה. השחקנית האהובה שיתפה את 417 אלף עוקביה באינסטגרם באירוע מפחיד במיוחד, שקרה בעת שהיא ומאור זגורי שהו עם ילדיהם אצל הוריה בעפולה.

>> בר רפאלי חוגגת יום הולדת 5 לבתה אל: "החד קרן הפרטי שלי"

"נתחיל מהסוף, הכל בסדר ברוך השם", הרגיעה אמסלם-זגורי את עוקביה, ואת תיארה את השתלשלות האירועים: "אתמול בערב אחרי ארוחת שישי אצל ההורים שלי בנוהל, נכנסנו לישון שבעים ומפוצצים. בחצות כשכולם ישנים, דפיקות בדלת, כלומר לא דפיקות – כמעט עקרו לנו את הדלת וצרחווווווות. צרחות חזקות בחוץ".

צילום: אינסטגרם chenamsalem1@
צילום: אינסטגרם chenamsalem1@

"מבוהלים ורועדים פתחנו את הדלת, כלומר מאור היה האמיץ לפתוח. לא רוצה לשתף את המחשבות שעברו לי בראש עד שהדלת נפתחה", המשיכה אמסלם-זגורי. "צאו מהבית. הבית שלכף נשרף", צעקו להם השכנים באישון לילה, והקפיצו את כל בני משפחת אמסלם-זגורי על הרגליים. "שלפנו את הילדים, ההורים, סבתא שלי ויצאנו מהבית בלי כלום. זה מחזה טראומטי להתעורר לצרחות ולראות אש עצומה מאחורי הבית שלנו", תיארה השחקנית.

אמסלם-זגורי תיעדה את כוחות הכיבוי וההצלה שהוזעקו לביתם באמצע הלילה, עד שלבסוף התברר שהשריפה פרצה בבית הסמוך של השכנים. "כל הגג שלהם נשרף וקרס לתוך הבית", היא כתבה, "אבל גם הם בסדר, ברוך השם. למה אני משתפת? לא יודעת. כי אולי זה יכל להיגמר אחרת".

"יש לנו שכנים מדהימים וערניים והצילו אותנו והזעיקו מכבי אש. אם לא הם, לא יודעת מה היה קורה", הודתה השחקנית לשכניה, וניצלה את ההזדמנות בשביל להזכיר לכולנו את מה שחשוב באמת: "החיים חשובים ויקרים מדי. חבקו את אהובכם. שחררו טינה ושטויות. הכל הבל הבלים".

"בריאות, שמחה ובשורות טובות. תודה לאל על הכל", היא סיכמה, "אה ותתקינו גלאי עשן. זה חשוב".

צילום: אינסטגרם chenamsalem1@
צילום: אינסטגרם chenamsalem1@
צילום: אינסטגרם chenamsalem1@
צילום: אינסטגרם chenamsalem1@

>> אילנית לוי מרגשת: מודה לליאם בנה על ההקשבה