מה חדש אצלנו

חילופי עורכות במגזין "את"

מימין: עדי עוז, צילום באדיבות המצולמת, משמאל: רוני ודנאי, צילום: אלונה הירש
מימין: עדי עוז, צילום באדיבות המצולמת, משמאל: רוני ודנאי, צילום: אלונה הירש

קוראות אהובות שלנו, שמחות לשתף אתכן בשינויים אצלנו במגזין "את": עדי עוז, העורכת הראשית, עוזבת ובמקומה תתמנה עורכת המשנה, רוני ודנאי

88 שיתופים | 132 צפיות

גיליון אפריל 23' של מגזין "את" יהיה הגיליון האחרון בעריכת עדי עוז, העורכת הראשית של המגזין ב-9 השנים האחרונות, שהודיעה על פרישתה מהתפקיד (ומעולם התקשורת), לטובת המגזר השלישי, שם תיכנס לתפקיד מנכ"לית עמותת "הופ סנטר", העוסקת בשיקום תעסוקתי של שורדות זנות. עורכת המשנה של "את" ב-5 השנים האחרונות, רוני ודנאי, תקודם לתפקיד העורכת הראשית.

האתר שאתן קוראות בו עכשיו הוא המשכו של מגזין הנשים "את" שנוסד בשנת 1967 על-ידי יוסף טומי לפיד ו"מעריב" והוא ממותגי המדיה הקלאסיים והמוכרים ביותר בישראל, וגם כיום, הופעה על שער המגזין הדיגטלי נחשבת עדיין לאחד מסמלי הסטטוס הבולטים בעולם הסלבס המקומי.
בשנת 2014 נרכש המגזין על-ידי המו"ל יובל סיגלר, שהעביר אותו בהצלחה לעולם הדיגיטלי (הגיליון המודפס האחרון התפרסם בספטמבר 2021), וכפי שאתן, הקוראות שלנו, יודעות היטב, כאן באתר אנחנו עוסקות בעולמות הלייף סטייל, אופנה, עיצוב, בריאות, תיירות ועוד, לצד ראיונות פוליטיים, טורי דעה בנושאים חברתיים, אקטיביסטיים ופמיניסטיים.

עדי עוז | צילום באדיבות המצולמת
עדי עוז | צילום באדיבות המצולמת

עדי עוז (47) מונתה לתפקיד העורכת הראשית של "את" בשנת 2014, עם רכישתו על ידי המו"ל יובל סיגלר, לאחר שמילאה תפקידי עריכה בכירים ב"טיים אאוט" וב"העיר". עוז החלה את הקריירה העיתונאית שלה ברדיו האזורי (רדיו צפון ורדיו חיפה), והיא בעלת תואר ראשון בתיאטרון וסוציולוגיה ותואר שני במנהל עסקים. כמו כן, היא בוגרת קורס דירקטורים ונושאי משרה בכירים בתאגיד; וחברת ועד מנהל בעמותת "לא עומדות מנגד", המסייעת לשורדות ושורדי זנות מאז 2019.

רוני ודנאי (37) משמשת כעורכת משנה של "את" מאז 2018; קודם לכן הייתה עורכת מדור הלייף-סטייל ב"טיים אאוט תל אביב", כתבה ב"וואלה" בנושאי אופנה ותרבות והגישה את פינת התרבות במהדורת החדשות המקומיות של וואלה ו-yes. היא בוגרת תואר ראשון בפסיכולוגיה וסוציולוגיה מהמכללה האקדמית ת"א-יפו ולימודי עיתונות בבי"ס כותרת של אוניברסיטת תל אביב.

רוני ודנאי | צילום: אלונה הירש
רוני ודנאי | צילום: אלונה הירש

עוז מוסיפה: "אחרי 9 שנים כעורכת ראשית של מגזין "את", ואחרי 29 שנים בעולם התקשורת, אני עוזבת את העיתונות, לפחות לעת עתה, ועוברת למגזר השלישי. באמצע אפריל אתחיל תפקיד חדש, כמנכ"לית של עמותת הופ סנטר, זוהי עמותה מקסימה שעוסקת בשיקום תעסוקתי לשורדות זנות, ובין היתר מחזיקה מותג שנקרא "KitePride", מותג תיקים שנעשים בעבודת יד מבדי מצנחים מממוחזרים על ידי שורדות זנות.

הנושא הזה קרוב מאוד לליבי. בשנים האחרונות אני משמשת גם כחברת הועד המנהל של "לא עומדות מנגד", עמותה מדהימה שעשתה רבות לטובת שורדות זנות בישראל, בזכות מערך אדיר של מתנדבות. המעבר לתפקיד מנכ"לית "הופ סנטר" הוא דרך עבורי להעמיק את העשייה החשובה הזו.

זו תקופה אפלה במיוחד בהיסטוריה הישראלית, תקופה שבה כל אחד צריך לעשות כל מה שהוא יכול לתיקון עולם ואני מאוד מתרגשת על ההזדמנות. אני מאחלת לרוני הצלחה גדולה ובטוחה שהיא תיקח את אתר "את" לפסגות חדשות".

רוני ודנאי :״זאת הייתה זכות ענקית לעבוד לצד עדי בחמש השנים האחרונות, מאחלת לה המון בהצלחה ומתרגשת מההזדמנות לקחת את ״את״ למחוזות חדשים״.