קפיצה לחופשה: מצאנו את המלונות הכי זולים בישראל

מלון אינדיגו | צילום איה בן עזרי
מלון אינדיגו | צילום איה בן עזרי

על אך שיוקר המחיה נותן את אותותיו גם במחירי חופשות הקיץ, מתברר שעדיין אפשר לנפוש במחיר שפוי במדינה הזאת בסטייל. קבלו את הרשימה החשובה של הקיץ

88 שיתופים | 132 צפיות

אין ספק שהשנה הקיץ קשוח מתמיד: גם חם להחריד וגם יקר ברמות. ובכל זאת, אתן רוצות להתאוורר ולנפוש בתקציב סביר ולא בתנאי קמפינג בבקשה, כי כשהטמפרטורות ממריאות, מזגן ומקלחת צמודה הם אמצעים לשמירה על בריאות הנפש. ואם נדמה לכם שהכי מתבקש לעזוב הכול ולטוס לחו"ל, דעו לכן שמתחת לרדאר אפשר למצוא מבצעי קיץ ואופציות לחופשה בטווח נגיש יחסית, אפילו בתל אביב.

>> עם הילדים, בלי דרכונים: 6 צימרים מושלמים למשפחות

צפון

חיפה Bay View

למה לשלם הון תועפות במלונות היוקרתיים שבפסגת הכרמל כשבמלון ביי ויו חיפה יש בדיוק אותו נוף מרהיב בחצי מחיר, אם לא פחות? 110 חדרים וסוויטות הפונים לים ומעוצבים בסגנון מודרני סולידי עם חלון גדול שפונה למפרץ, אל פנורמה שאפשר לבהות בה שעות מבלי להשתעמם. בלובי שמשקיף אל אותו נוף מטורף אפשר לשתות כוס יין, להאזין למוזיקה ולתכנן את הפעילות הבאה כי הכול קרוב: הטיילת היפהפייה וגן החיות, הגנים הבהאיים ומוזיאון טיקוטין. גם הכרמלית נמצאת במרחק הליכה, וממנה זו רק קפיצה קטנה לברי היין בשוק תלפיות ולמסעדות הטרנדיות שבנמל. מ-568 ש"ח כולל ארוחת בוקר.
להזמנת מקום במלון Bay View חיפה

ביי ויו חיפה | צילום אסף פינצ'וק
ביי ויו חיפה | צילום אסף פינצ'וק

מלונות "מטיילים" ארץ דפנה וגשר הזיו

כנקודת יציאה לטיולים בצפון, רשת מלונות "מטיילים" מציעה את הפיתרון המושלם במחיר סביר. המלון בקיבוץ דפנה ממוקם למרגלות החרמון וטובל בנופי הגליל העליון של עמק החולה ורמת הגולן. מהחלון נשקפים עצים וכרי דשא מטופחים, ומימיו הצוננים של נחל דן מזמינים לטבילה במרחק קצר מפתח הדלת. החדרים פונקציונליים ונעימים וכוללים פינת ישיבה מרווחת עם ספה נפתחת, מיזוג אוויר, טלוויזיית LCD, מקלחת ושירותים ומטבחון מאובזר. כל החדרים מוקפים במדשאות שבהן הילדים יכולים לשחק כשההורים עסוקים בהדלקת מנגל בפינה ייעודית. מלון מטיילים גשר הזיו נהנה מאותם תנאי פתיחה מבטיחים: מרחק כקילומטר מחוף אכזיב וקצת יותר מכך לנהריה ולמסלולי טיול שופעי מים. החדרים מעוצבים בסגנון יווני וברחבי המלון פזורים מתחם מדורה משפחתי, עמדות מנגל אפילו מגרש דמקה ענקית למשחק משפחתי. מחיר לזוג כולל ארוחת בוקר ב"מטיילים ארץ דפנה" מ-560 ש"ח לזוג, ב"מטיילים גשר הזיו" מ-590 ש"ח (מבצע שבת של קיץ – 20 אחוז הנחה בהזמנת חופשה בשבת עד 31.8).
להזמנת מקום במלון ארץ דפנה

קאזה נהריה

חופשה בנהריה? בהחלט כן, ולו רק כי הטמפרטורות בעיר הצפונית נמוכות ונוחות יותר מאשר ברוב חלקי הארץ. מלון בוטיק קאזה נהריה ממוקם בשדרות הגעתון אך ברגע שהדלת נפתחת נוחתים לתוך יקום רומנטי: ספות וינטג', טפטים מפעם ופריטים עתיקים שפזורים בכל פינה כרקע לסטורי. החדרים מעוצבים באותו סגנון מבלי להתפשר על נוחות מודרנית ובריכת השחייה ממוקמת על גג המלון, מול נוף פנורמי מחיפה ועד ראש הנקרה. כאן גם נמצאים ספא מפנק, סאונה פינית וחדר כושר ובר לדרינק מול השקיעה. מ-700 ש"ח לזוג כולל ארוחת בוקר.
להזמנת מקום במלון קאזה נהריה

תל אביב

ISLA

כל עיר מתוקנת חייבת מלון פודים ותל אביב אינה יוצאת מהכלל. הפיתרון הזמין, הזול והנוח משתפר עוד יותר באיסלה תל אביב, המציע גם כמה חדרים זוגיים למנוחה בין ים בבוקר לבילוי בערב. מיטה זוגית רכה, מיזוג אוויר, וויי פיי ומקלחת ושירותים צמודים סוגרים את פינת המקום להניח בו את הראש לכמה שעות בתקציב נמוך, בשקט ובפרטיות וכל זאת במרכז העיר. את ארוחת הבוקר אפשר לקבל במחיר מוזל בבית הקפה שבמלון, הופך לבר תוסס. מי יודע, אולי כאן מחכה לך הדייט הבא. 440 ש"ח (לינה בלבד).
להזמנת מקום ב־Isla

סלינה פרישמן

מתכננת חופשת שיזוף ושופינג בתל אביב? מלון סלינה פרישמן נמצא במרחק דקת הליכה מחוף פרישמן, מהטיילת ומחיי היום והלילה התוססים של העיר ללא הפסקה. חדרי סטנדרט ומיני סטנדרט מאובזרים בכל מה שצריך לטובת הנופשון: שירותים ומקלחת צמודים, וויי פיי, מזגן, שולחן עבודה (למרות שמי רוצה לעבוד בכלל) וארון בגדים לאפסן בו את הרכישות החדשות. בית קפה משותף, ספריה, מרחב יוגה וולנס ואירועי תרבות, אמנות ומוזיקה מייצרים אווירת קהילה שהופכת את המלון לסוג של בית. מ-517 ש"ח כולל ארוחת בוקר.
להזמנת מקום בסלינה פרישמן

סלינה פרישמן | צילום מתוך האתר
סלינה פרישמן | צילום מתוך האתר

>> איך לצאת לחופשה משפחתית ואפילו לא לסבול

סנטר שיק

דיזנגוף סנטר וכיכר דיזנגוף, תיאטרון הקאמרי וחוף פרישמן, שוק הכרמל ונחלת בנימין – ההילייטס של תל אביב נמצאים במרחק הליכה קצרה ממלון סנטר שיק, שממוקם בלב הפועם של תל אביב הבליינית. צילומים נוסטלגיים של העיר הלבנה וקריקטורות של דמויות מעולם הבידור מקשטים את המבואה של בניין הבאוהאוס שהפך למלון מפנק עם חדרים בעיצוב צעיר, צבעוני ועכשווי. בשעות אחר הצהריים המלון מפנק את אורחיו במתאבנים ויין, והבריזה במרפסת הגג מזכירה שלפעמים אפשר גם בלי מזגן. רוצה לטייל בעיר? אופניים להשאלה חינמית הם הדרך הנכונה. פה התענוג יעלה לכם מעט יותר: מ-707 ש"ח לזוג (כולל ארוחת בוקר, מבצע עד 30.9).
להזמנת מקום בסנטר שיק

סנטר שיק | צילום שרית גופן
סנטר שיק | צילום שרית גופן

מלון ארטיסט

קשה להאמין, אך בדקנו ומצאנו שבכל זאת זה אפשרי: לצאת לחופשה בתקציב נמוך באחת הערים היקרות בעולם, מבלי להתפשר על מיקום ונוחות. מלון ארטיסט שנמצא במרחק דקות הליכה מחוף הים ומהטיילת מתבל את הנופש באמנות ישראלית עכשווית שעוטפת כל פינה בחדרים המסוגננים, המציעים מפלט נינוח מהמולת העיר. רוצה לישון בתוך יצירת אמנות? גם זה אפשרי ב-12 חדרים שהם למעשה עבודות אמנות מרצפה ועד תקרה. גינת גג מאווררת, חדר כושר וסאונה ויינות וחטיפים לאורך כל היום משלימים דיל ששווה לחטוף. מ-588 ש"ח לזוג.
להזמנת מלון ארטיסט

רשת פתאל

חופשה עירונית במחיר נגיש תוכלי לדוג גם במלונות פתאל בתל אביב: לאונרדו ביץ' ברחוב הירקון, סמוך לחוף גורדון; ומלון רוטשילד 22 בלב שדרות רוטשילד. שניהם נהנים, כמובן, ממיקום מנצח ומנגישות לאטרקציות של העיר ללא הפסקה, וכן מסטנדרט האירוח המוקפד של הרשת. 600-700 ש"ח לזוג.
להזמנת מקום בלאונרדו בי'ץ
להזמנת מקום במלון רוטשילד 22

מלון רוטשילד 22 | צילום איה בן עזרי
מלון רוטשילד 22 | צילום איה בן עזרי

וילה בראון רוטשילד

19 חדרים בלבד יש בווילה בראון רוטשילד, מלון בוטיק בבניין משנות ה-30 ברחוב יבנה, בלב העיר הלבנה וסמוך לשדרות רוטשילד. הלובי מעוצב כסלון למנוחה מהמולת העיר על ספות וכורסאות רכות בחלל חמים ואלגנטי. תקרות מקוריות גבוהות מדגישות את הפן ההיסטורי על רקע נוחות סטייל המאה ה-21, ממיטת קווין סייז ומצעי כותנה מצרית ועד מכונת קפה. ארוחת הבוקר מפנקת בהתאם, וחדר כושר וספא נמצאים במלון בובו הסמוך. וכמובן, כל הברים והמסעדות הכי טרנדיים נמצאים ממש מעבר לפינה. מ-498 ש"ח לזוג לא כולל ארוחת בוקר, לנרשמים למועדון החברים מ-609 ש"ח כולל ארוחת בוקר.
להזמנת מקום בוילה בראון רוטשילד

וילה בראון רוטשילד | צילום מקס קובלסקי
וילה בראון רוטשילד | צילום מקס קובלסקי

אינדיגו

חופשה עירונית לא חייבת להיות תמיד באמצע העיר. אם בורחים קצת הצידה אפשר לקבל דיל משתלם מבלי להתפשר על נוחות, וזה בדיוק מה שקורה במלון אינדיגו. הוא ממוקם במתחם הבורסה ליהלומים ברמת גן, במרחק נסיעה קצרה מתחנת הרכבת (אפשר להשאיר את הרכב בבית), ומציע חדרים מעוצבים בסגנון מתוחכם, מסעדה אסיאתית מצוינת בשם "קמאקורה" ורוף טופ עם בריכה. מרגישה צורך להשלים שופינג? נסיעה קצרה במונית ואת בקניון עזריאלי. מ-695 ש"ח כולל ארוחת בוקר.
להזמנת מקום באינדיגו

מלון אינדיגו | צילום איה בן עזרי
מלון אינדיגו | צילום איה בן עזרי

ירושלים

ibis

רשת מלונות ibis העולמית מתמחה בנופש במחירים נגישים במלונות מעוצבים אך לא מפוארים, וזו בהחלט נקודה לזכותה. בירושלים, ibis styles ממוקם על מדרחוב בן יהודה; ומלון ibis ירושלים ממוקם מעברו השני של המדרחוב, סמוך לכיכר ציון ורחוב יפו ומרחק של דקות הליכה מהעיר העתיקה ומשוק מחנה יהודה. לכבוד הקיץ מפנקים שני המלונות את האורחים בארוחת צהריים ירושלמית חינם ובסיור "מעורב ירושלמי ואהבה" על אוכל, אהבה, ודמויות מפורסמות מההיסטוריה של העיר. במסגרת חגיגות יום הולדת לאיביס יוענקו 20 אחוז הנחה למזמינים בתאריכים 1-6.8.23, ובמסגרת קמפיין הקיץ תוענק הטבה נוספת למזמינים ביולי אוגוסט, ילד אחד בחדר הורים – חינם. מ-600 ש"ח לזוג כולל ארוחת בוקר.
להזמנת מקום במלון ibis

איביס ירושלים מרכז העיר | צילום יעל הרמן
איביס ירושלים מרכז העיר | צילום יעל הרמן

בראון מחנה יהודה

ממש מעל שוק מחנה יהודה ובמרכז הפועם של ירושלים ממוקם מלון בראון מחנה יהודה ובו 110 חדרים לזוג עד שלושה אורחים, חלקם עם טראסות מאובזרות באמבט זרמים עם נוף לעיר. לובי נעים ומעוצב מזמין לעצירה קלה על כוס קפה מול ספריית האיקסים האיקונית של רשת בראון, ובחורף פינת זולה עם אח בוערת מעניקה לחלל אור וחום. ארוחת הבוקר מוגשת בכמה בתי קפה סמוכים, נוהג חביב שמקובל בחו"ל, ואת השקיעה מומלץ לראות מהגג, רוף טופ עם מיטות שיזוף וספות להשתרעות, אמבטי זרמים זוגיים ונוף אורבני עוצר נשימה. מ-550 ש"ח לזוג כולל ארוחת בוקר, 530 ש"ח בהרשמה חינמית למועדון החברים.
להזמנת מקום בבראון מחנה יהודה

בראון מחנה יהודה | צילום מקס קובלסקי
בראון מחנה יהודה | צילום מקס קובלסקי

דרום

אברהם הוסטל אילת

חופשה באילת לא חייבת לקרוע את הכיס. קרוב למרכזי השופינג, למסעדות ולברים, ועדיין במרחק הליכה קצרה מהים, אברהם הוסטל אילת מציע חוויית נופש עירוני משולבת בתוכן מדברי. סיור עששיות וטיולי זריחה, שנירקול בים האדום ופעילויות אקולוגיות לילדים מוסיפים אקשן ללו"ז שמתחיל בלינה בחדר משפחתי על תקן זמן איכות עם הילדים, ונמשך בלאונג' רגוע, מטבח משותף ובריכה שהיא מרכז העניינים. בהוסטל אפשר גם להירשם לשיט חווייתי ביאכטה וטיול של יום או יומיים בפטרה, העיר האגדית בירדן. מ-500 ש"ח (לינה בלבד), בהזמנת 3 לילות ומעלה 20 אחוז הנחה, בהזמנת 5 לילות ומעלה 30 אחוז הנחה.
להזמנת מקום לאברהם הוסטל אילת

פארק תמנע

במתחם הלינה שליד האגם בפארק תמנע, מול נוף קדומים עוצר נשימה (וזו אינה הגזמה), אפשר לצאת לחופשת אינספור כוכבים בקרוואן או אוהלי גלמפינג. הקרוואן מאובזר במיטה זוגית, מיטת 3 קומות לילדים (עד גיל 10), פינת ישיבה שהופכת בקלות למיטה נוספת, מטבחון, טלוויזיה חכמה, מצעים ומגבות וכמובן מזגן, כאשר פינת ישיבה מוצלת, עמדות מנגל ומקרר ממוקמים בחצר הצמודה. בגלמפינג תוכלי לבחור בין אוהלים ממוזגים ומצוידים בכל הפינוקים, ממצעים וכריות ועד מקרר, מיקרוגל ומכונת אספרסו. לכל זאת נלווה צ'ופר שווה במיוחד –  שובר חינם לכל המשפחה לשמורת חוף האלמוגים. מחיר לקרוואן 400 ש"ח לזוג (600 ש"ח לזוג + 2 ילדים), גלמפינג מ-260 ש"ח לזוג (400 ש"ח לזוג+ 2), תוספת לארוחת בוקר 49 ש"ח לאדם.
להזמנת מקום באפרק תמנע

קרוואנים מול הנוף | צילום פארק תמנע
קרוואנים מול הנוף | צילום פארק תמנע

קיבוץ לוטן

ברוח משבר האקלים, בקמפוס האקולוגי שבקיבוץ לוטן תוכלי להתנסות בחיים בני קיימא תוך כדי נופש מדברי קרוב לאדמה. 10 כיפות בוץ בעיצוב אמנותי שנבנו על ידי סטודנטים ואנשי הקהילה מאובזרות בחשמל סולארי, מערכת בישול בגז ביולוגי (ביו-גז), תנורי שמש ועוד. מחוץ לכיפות הותקנו שירותי קומפוסט משותפים, מקלחת משותפת, מטבח מרכזי מאובזר (צמחוני ללא דגים), פינות למדורה ותאורה סולארית, כשהקסם והפשטות המדברית כבר בילט אין. מתחם האקו כיף ובו בית קפה ומשחקייה אקולוגית מעשיר עוד יותר את החופשה הלא שגרתית. 350 ש"ח לזוג, תוספת לילד 60 ש"ח, המחיר אינו כולל ארוחת בוקר (120 ש"ח לזוג) ומצעים (ניתן להזמין בתוספת 75 ש"ח לאדם).
להזמנת מקום בקיבוץ לוטן

חופשה ברוח אקולוגית | צילום באדיבות קיבוץ לוטן
חופשה ברוח אקולוגית | צילום באדיבות קיבוץ לוטן

מלון נובה לייק

אין צורך במשכנתא כדי לנפוש באילת, גם בעונת התיירות הלוהטת. מלון נובה לייק המחודש מרשת אטלס כאילו נבנה במיוחד לחופשה משפחתית, כי רוב החדרים בו הם למעשה סוויטות בנות שני חדרים המסוגלות לארח בנוחות עד חמש נפשות. אבל רוב האקשן נמצא כמובן באזורים הציבוריים: בריכה צלולה וצוננת, פינות ישיבה מפנקות, שולחנות פינג פונג וביליארד ומשחקי קונסולה וכמובן מסעדה לארוחת בוקר וערב. ויותר מזה הרי לא צריך. קצת מעל התקציב שהגדרנו: 729 ש"ח לזוג (מבצע קיץ עד 31.8).
להזמנת מקום במלון נובה לייק

נובה לייק אילת | צילום יח"צ
נובה לייק אילת | צילום יח"צ

>> מלונות בישראל שיגרמו לכן להרגיש בחו"ל

להלהלנד

מחפשת מקום לברוח אליו עם כמה חברות או המשפחה? זה בדיוק מה שמציעה יחידת אירוח למשפחה או קבוצה קטנה (או זוג) ביישוב ספיר שבערבה התיכונה, שממקסמת את אווירת המדבר. להלהלנד מאובזר בחדר שינה עם מיטה זוגית, חלל רחב ידיים עם ספות ומזרונים, מטבח מצויד ומקלחת מפנקת לאירוח נינוח של שישה אנשים לפחות, כשמסביב רק נוף קסום, אוויר צלול ושקט. אפשר לשלב בנופש טבילה בבריכה שביישוב (בתשלום) וביקור בפארק ספיר הסמוך, נווה מדבר עם מרחבי דשא ואגם טבעי גדול. 350 ש"ח לזוג ללא ארוחת בוקר, 100 ש"ח לכל אדם נוסף.
להזמנת מקום בלהלהלנד

נוף מדברי, לה לה לנד | צילום ענבל הרפז – יש אי שם – אירוח וטיולי מדבר, הערבה התיכונה
נוף מדברי, לה לה לנד | צילום ענבל הרפז – יש אי שם – אירוח וטיולי מדבר, הערבה התיכונה

בראון לייטהאוס אילת

מלון המשפחות מרשת בראון ממוקם במרכז העיר ומפיץ סביבו אנרגיה צעירה ותוססת. 152 חדרים וסוויטות מתאימים לאירוח משפחות קטנות וגדולות (עד זוג + 5!), ובחללים הציבוריים יש די והותר כדי להעסיק את הילדים בזמן שההורים מתפנקים על קפה בלובי: ג'ימבורי, PLAY ZONE לילדים ונוער, חדר משחקים ובו שולחנות פינג-פונג וביליארד, חדר אוכל ענק ובריכה רחבת ידיים. מ-570 ש"ח, 530 ש"ח בהרשמה חינם למועדון החברים.
להזמנת מקום בבראון לייטהאוס אילת

בראון לייטהאוס אילת | צילום אסף פינצ'וק
בראון לייטהאוס אילת | צילום אסף פינצ'וק