חוה זינגבוים: "זה הזמן הנכון להגביר הילוך ולעשות"

חוה זינגבוים | צילום: אוהד רומנו
חוה זינגבוים | צילום: אוהד רומנו

הקורונה גרמה לאשת העסקים חוה זינגבוים להגביר את הקצב ולהשיק דווקא עכשיו פרויקט חדש: חברה לצמחי מרפא המוכרת פורמלה סינית ייחודית

88 שיתופים | 132 צפיות

הקורונה פגשה את אשת העסקים חוה זינגבוים לגמרי לא מוכנה. "אף אחד לא ציפה למה שקרה, ביום אחד 5,000 קוסמטיקאיות המטפלות בשיטתי, נאלצו להפסיק לעבוד. אני הייתי חייבת להרים אותן ולהיות בשיאי כדי שכולנו נהייה מוכנים ליום שאחרי. מהר מאוד הבנתי שלמרות שכורח הנסיבות מחייב להוריד הילוך, זה גם הזמן הנכון להגביר הילוך ולעשות. ככה בונים חברה חזקה, מנטלית ועסקית".
התוצאה של החשיבה הזו מושקת בימים אלה: "פורמולה X" חברת צמחי מרפא מבוססת רפואה סינית, הכוללת גם מוצר בשם הזה, לחיזוק המערכת החיסונית של הגוף. המוצר מגיע בשתי גרסאות: בנוזל ובקפסולות לבליעה.

על פיתוח הפורמולה היא עובדת מזה כמה חודשים אבל  הקורונה היא שנתנה את הדחיפה האחרונה: "ראיתי את ערן זהבי חוזר לסין ונוכחתי עד כמה מהר חזרו החיים שם לסוג של שגרה יחסית, למרות נקודת הפתיחה הנוראית. תעשיית צמחי המרפא שלהם הוכיחה את עצמה לא מהיום, וזה היה מבחינתנו הזמן הנכון להנגיש את הרפואה הסינית גם אצלנו, בתקופה המשמעותית שאנחנו עוברים. התמקדתי במבוססי פורמולה של צמחי מרפא סיניים המזוהים ברפואה הסינית כבעלי תועלות בחיזוק המערכת החיסונית של הגוף, כמו אסטרגלוס ולדבוריאלה".

"אני מאמינה במיינדפולנס ובחיבור בין גוף לנפש ולכן הכניסה לתחום צמחי המרפא הייתה חלק מהיעדים שהצבתי לעצמי במסגרת הפיתוחים העתידיים שלנו בחברה"

זינגבוים הנמרצת, הבעלים של תאגיד הקוסמטיקה הענק (מוצר הדגל שלה "פרופסי" הוא הקרם הראשון שהצליח להחדיר לעור חומצה הילארונית במשיחה ולא בהזרקה) הגיעה לתחום הרפואה המשלימה כבר לפני כעשור, בעקבות מחלת סרטן השד, ממנה כבר החלימה. "הגוף שלנו הוא מכונה ואנחנו צריכים לשמור עליו ולתחזק אותו נכון. אני מאמינה במיינדפולנס ובחיבור בין גוף לנפש ולכן הכניסה לתחום צמחי המרפא הייתה חלק מהיעדים שהצבתי לעצמי במסגרת הפיתוחים העתידיים שלנו בחברה". 

היא חברה להרבליסט מומחה ויחד עם קבוצת אנשי עסקים הם עמלו על פיתוח של מוצרים מבוססי צמחי מרפא לתחזוקת הגוף שהסנונית הראשונה שלו, כאמור, יוצאת ממש עכשיו.  

מה ניתן להגיד על השותפים המשקיעים במיזם, מלבדך? 

"מדובר בקבוצה שאחראית על אקזיט גדול ומפורסם ושאינם נמצאים בפרונט באופן גורף, משקיע נוסף ושותף הוא יזם גדול בתחום הנדל"ן".   

היכן הכול מיוצר?

"ב"ברא צמחים", חברה גדולה שמייצרת פורמולות צמחיות ביוקנעם, כאשר הפורמולות וחומרי גלם נוספים מגיעים כמובן מסין". 

במשך כמה זמן את ניסית את התכשיר בעצמך?

"כבר חודשיים וקצת אני שותה כפית מהנוזל. זה לא טעים, אבל הנוזל נספג מהר במחזור הדם. כשאת עושה משהו למען הבריאות שלך, קל להתגבר על עניין הטעם. מוטי בעלי לוקח אותו בקפסולות".  

ואתם מרגישים שינוי?

"המטרה של המוצר היא לשמור עלי מהדבר הנורא הזה שעובר עלינו. אנחנו מרגישים פעילים וחיוניים מאוד ומאמינים במוצר ואין לנו כוונה להפסיק לקחת אותו גם אחרי ימי הקורונה. כי תחזוקת הגוף ושמירה על מערכת חיסון טובה, חשובים תמיד".    

אתם עובדים על מוצרים נוספים בחברה?

"כן. תחת המטריה של  פורמולה X עתידים לצאת מוצרים נוספים למשל לטיפול במתח, בפסוריאזיס ועוד. במקביל אני עובדת על פיתוחי קוסמטיקה חדשניים ומאתגרים ליום שאחרי הקורונה". 

כמה עולה המוצר החדש?

"320 ₪ ל-60 קפסולות שמספיקות לחודשיים. הבקבוקון מכיל 120 cc ומספיק לאותה תקופה. בהחלט מחיר שווה לכל נפש. בשלב זה ההפצה תהייה אינטרנטית והמוצרים ימכרו באתר הפארמה מדי-לינק. בהמשך, הם ימכרו גם דרך האתר שלי ובנוסף, כל קוסמטיקאית שלי תוכל גם היא למכור אותו ללקוחותיה". 

פורמולה X חוה זינגבוים, מחיר: 320 ש"ח | צילום: יחצ
פורמולה X חוה זינגבוים, מחיר: 320 ש"ח | צילום: יחצ