חובת צפייה: ההתרסקות של WeWork ועוד המלצות לסופ"ש

WeCrashed | צילום מסך
WeCrashed | צילום מסך

מוטב בינג' ממכר על כל מסיבה: הדוקו המדובר על אדם נוימן מייסד WeWork, ספין אוף מושלם ל"פה גדול", הצצה נוספת לעולם הפשע בלונדון או משהו קליל? הסדרות השוות שעולות בסופ"ש

88 שיתופים | 132 צפיות

לכל אלה שההמון המחופש והצוהל שבחוץ לא עושה להן את זה, ומעדיפות להישאר בסופ"ש בבית לטובת קצת זמן איכות עצמי (עם הטלוויזיה) – יש לכן למה לצפות, וגם במה לצפות. סיפור אמיתי, אנימציה למבוגרים, פשע או קומדיה? נשאר לך רק לבחור מה לראות.

>> למקרה שפספסת: אומרים שחייבים לדבר על קוסבי, אבל האם אנחנו באמת חייבות?

WeCrashed

סדרה שיצרו לי אייזנברג ודרו קרבלו המבוססת על הפודקאסט WeCrashed: The Rise and Fall of WeWork, ומגוללת את סיפור ההצלחה – וכמובן ההתרסקות של תאגיד WeWork – ושל האנשים שגרמו לזה לקרות. איך גדל התאגיד מחלל עבודה אחד למותג עולמי בשווי 47 מיליארד דולר תוך פחות מעשור, ולא פחות מעניין – איך החברה הפסידה 40 מיליארד דולר בשבועיים? בראש החבורה, עומד אדם נוימן (את דמותו מגלם זוכה האוסקר ג'ארד לטו ("מועדון הלקוחות של דאלאס", "בית גוצ'י"), ישראלי שבא לאמריקה עם חלומות גדולים וכידוע, התרסק. את האישה שלצידו מגלמת לא אחרת מאשר אן האת'ווי, ככה שחובת הצפייה היא בכל הרבדים. עוד על המסך: קייל מרווין ("עליות ומורדות") ואמריקה פררה ("בטי").
הפרק הראשון יעלה ביום שישי 18.3 באפל TV פלוס.

משאבי אנוש | Human Resources

מי התגעגעה ל"פה גדול"? אז הנה לך בשורות טובות, כי עכשיו נוכל להתנחם בסדרת הספין אוף שתביא לנו אל המסך חרקי אהבה, מפלצות הורמונים ועוד יצורים שונים ומשונים – שיוכיחו לנו (שוב) שיש דבר כזה אנימציה למבוגרות. נעקוב אחרי כל אלה בעודם מתמודדים עם עניינים שבלב וצרות במקום העבודה, ובקיצור – כל מה שמעסיק אותנו. איידי בריאנט, רנדל פארק וקיקי פאלמר מצטרפים לקאסט הנפלא של בוגרי "פה גדול", כולל ניק קרול ומאיה רודולף.
זמינה לצפייה החל מיום שישי בנטפליקס.

טופ בוי 2 | TOP BOY

רגע, לא להתבלבל עם "טום בוי", שזו הסדרה הספרדית על חשפן שהשתחרר מהכלא – זוהי לא טעות מקלדת, אנחנו מתכוונות ל"טופ בוי" – הסדרה עתירת ההייפ של נטפליקס שאף הושוותה ל"הסמויה" המופתית של HBO. למי שלא ראתה את העונה הראשונה, או למי שזקוקה לתזכורת על הסדרה שזכתה בפרס איגוד המבקרים הבריטי: מדובר בשני סוחרי סמים ותיקים שחוזרים לרחובות הקשוחים של לונדון כדי לצבור עוד כסף. להפתעתם, פושע צעיר מפריע להם בדרך – ולא עוצר לרגע. על המסך: אשלי וולטרס, קיין רובינסון ומייקל וורד.
החל מיום שישי זמינה לצפייה בנטפליקס.

רוק הצעיר 2 | Young Rock

הקומדיה המצליחה אודות חייו של השחקן הידוע דוויין “דה רוק” ג’ונסון חוזרת לעונה שנייה. ג’ונסון, בתפקיד עצמו כמובן (זה כבר מעלה חיוך), מביא לנו את סיפור חייו ומתמקד בשלוש תקופות שונות: כילד צעיר בן 10 הגדל בהוואי, כתלמיד תיכון מגושם שנכנס לעולם ההיאבקות וכשחקן פוטבול בקולג’ במיאמי.
זמין לצפייה בנטפליקס והחל מהסופ"ש בימי שבת, ב-17:50 ב-yes TV Comedy וב-yes VOD.

לעוד המלצות צפייה על סדרות כנסו לאתר החדש "הספוילר"