זה היה ביתי: רכשו איור ועזרו לתושבי העוטף לשקם את בתיהם

קיבוץ באר דרום אדום I מישל קישקה
קיבוץ באר דרום אדום I מישל קישקה

ב-7 באוקטובר הנופים הפסטורליים של יישובי הדרום עלו בלהבות. כדי לעזור לשקם את בתי תושבי העוטף, המחלקה לתקשורת חזותית בבצלאל יוצאת במיזם אמנותי יפהפה ומרגש - וגם אתן יכולות לעזור

88 שיתופים | 132 צפיות

בצד מציאות מורכבת שהייתה מנת חלקם היומיומית של תושבי הדרום, עד השבעה באוקטובר יישובי הדרום היו ידועים גם בשל הנופים היפים והחמימים שמאירים את הלב. באותה שבת ארורה, נופי הדרום, כפי שאנחנו מכירות אותם, נשרפו עד כלות והשתנו כליל.

>> "לקחתי את האקדח ופשוט חיכיתי למחבלים בסלון": הסיפור המטורף של האמן מקיבוץ בארי

כדי לנסות ולהנציח את יופיים של יישובי העוטף הוקם מיזם "זיכרון עוטף", פרויקט איור של המחלקה לתקשורת חזותית בבצלאל, יחד עם האקדמיה לאמנות ועיצוב בירושלים. כל התרומות מהמיזם שנאספות באתר, מועברות במלואן לקרן "שורש", הפועלת למען מתן עזרה מיידית לתושבי העוטף.

בארי I אור סגל
בארי I אור סגל
ניר עוז I חן וינר
ניר עוז I חן וינר
זיכרון עוטף | יעל ולובלסקי
זיכרון עוטף | יעל ולובלסקי

 

באתר המיזם, תמצאו איורים וציורים המתארים את היישובים והנופים השונים מעוטף עזה, שאוירו וצוירו על ידי מרצים ומרצות, בוגרים ובוגרות, וסטודנטים וסטודנטיות בשנה ד' מהמחלקה לתקשורת חזותית בבצלאל, בשיתוף פעולה עם עמותת קרן שורש, דפוס בארי וחברת WIX.

>> עולם שלם בטי שירט: הבגדים שמספרים את סיפורי ה-7 באוקטובר

כרם שלום I אורית ברגמן
כרם שלום I אורית ברגמן
קיבוץ סופה I רוני לוי
קיבוץ סופה I רוני לוי

אם תתרמו 100 ש"ח, תוכלו לבחור איור אחד כאות הוקרה ותודה. לביצוע התרומה יש להיכנס לאתר המיזם ולבחור את האיור שתרצו, הוסיפו אותו לעגלה, ולאחר אישור התרומה תוכלו להתקדם להזמנת הדפס באתר ייעודי של דפוס בארי. בנוסף, תקבלו את האיורים שבחרתן כקובץ דיגיטלי להורדה בגודל A4 לכתובת המייל שלכן. אנו רוצות להשיב לארצנו היפה ולתושביה את יופייה ואת הביטחון שכולנו כל כך זקוקות לו. לתושבי העוטף מגיע לקבל את הבית שלהם בחזרה.

להזמנות