החל מהשבוע הבא: כל הפרטים על הקו החדש מישראל לשארם א-שייח

חופשה בשארם. פור סיזנס | צילום יח"צ
חופשה בשארם. פור סיזנס | צילום יח"צ

קו התעופה החדש לשארם א-שייח שיושק בחוה"מ הופך את העיר שבדרום חצי האי סיני ליעד המושלם לחופשה אביבית. מלונות פאר במחירים מגוחכים, ים כחול ואווירת צ'יל. מי צריכה יותר מזה? כל הפרטים

88 שיתופים | 132 צפיות

"את שארם א-שייח, חזרנו אלייך שנית, את בליבנו, ליבנו תמיד". אם מילות השיר הישן נשמעות לך מוכרות, את ודאי זוכרת שפעם שארם א-שייח הייתה יעד נופש אהוב ונגיש. בשנה האחרונה העיר שבדרום חצי-האי סיני עלתה לכותרות בעקבות הפגישה שקיימו ראש הממשלה נפתלי בנט ונשיא מצרים עבד אל-פתאח א-סיסי, כאשר היה זה ביקור פומבי ראשון זה עשור של ראש ממשלה ישראלי במדינה השכנה מדרום. אחרי שהתברר שחיזוק הקשרים אכן נשא פרי כאשר ישראל ומצרים סיכמו על מתווה אבטחה שיאפשר הרחבה של הטיסות הישירות בין המדינות, זה סוף סוף קורה: בשבוע הבא ייחנך קו התעופה החדש מנמל התעופה בן גוריון לעיר שארם א-שייח'.

והטיימינג מצוין: האביב הוא עונה אידיאלית לחופשה בסיני בכלל ובשארם בפרט, הים צלול מתמיד, אוויר המדבר כבר נעים ועונת התיירות מחממת מנועים. המלונות מפוארים, המסעדות והאטרקציות מתעוררים אט אט מתנומת החורף ומהאומיקרון והעיר שוקקת חיים. הטיסות בקו החדש והישיר יתחילו במהלך חול המועד פסח, כאשר המחירים משתנים כל הזמן אז צריך להתעדכן בזמן אמת ומשך הטיסה הצפוי הוא כשעה. חבילה לשלושה לילות במלון ברמת חמישה כוכבים תעלה החל מ-349 דולר. כל זה רק מחזק את דעתנו שזהו היעד המושלם לחופשת החג, וכדי להפוך את הנחיתה לרכה יותר בדקנו את השטח ואספנו עבורך המלצות.

>> האם המלון הכי יקר בישראל שווה את המחיר? יצאנו לבדוק

לישון

פור סיזנס ריזורט

Four Seasons Resort Sharm El Sheikh הוא סוג של גן עדן ירוק לחוף הים האדום, מוקף ביותר מ־3,000 עצי דקל. הריזורט מעוצב בסגנון כפר ערבי מסורתי, עם כיפות, קשתות ומזרקות, ובגלל שטחו העצום תתניידי בו ברכבת. מים הם עיקר העניין פה: כמעט כל 109 החדרים ו־91 הסוויטות פונים לים, ולא פחות מארבע בריכות שחייה מציעות שילוב מושלם של פעילות ומנוחה. לחובבות צלילה מיועד מועדון של PADI, עם אפשרות לקורסים בכל הרמות, כולל אפשרות לצלילה כמו באתר ספינה טרופה, ממש כמו בסרטים. תשעה ברים ומסעדות בסגנונות שונים, מועדון ספורט ומגרשי טניס, ספא, ספארי שקיעה וארוחת ערב בדואית תחת כיפת השמיים דואגים לכך שאף רגע לא יהיה משעמם. אם תחליטי להביא את המשפחה, מדריכים מנוסים ידאגו להעסיק את הילדים במועדון שכולו רק שלהם וכלול במחיר. מ-360 דולר ללילה לזוג ללינה וארוחת בוקר.
>> לפרטים והזמנת מקום במלון Four Seasons Resort Sharm El Sheikh

Steinberger Alcazar

הריזורט האחרון בשרשרת המלונות של רשת סטיינברגר הבינלאומית ממוקם כעשר דקות נסיעה משדה התעופה של שארם. 35 דונמים בסטנדרט חמישה כוכבים מציעים חוף פרטי עם חול רך ומים בחמישים גוונים של כחול, ספא מפואר ומגוון מרהיב של מסעדות וברים שכלולים במחיר, כך שאת הארנק אפשר לגמרי להשאיר בחדר. מאפים טריים מפטיסרי צרפתי, פירות שמוגשים עד מיטת השיזוף בחוף, ארוחת בוקר מאוחרת, דרינקים וחמש מסעדות מסמנים וי בכל משבצות הקולינריה. חדרים וסוויטות בגווני מדבר מעוצבים בסגנון מודרני ומאובזרים במיטה רכה, חלוקים צחורים, מיני בר חופשי ופינוקים נוספים, שמבטיחים חופשה לא פחות ממושלמת. בסעיף האטרקציות תמצאי מופעים באמפיתיאטרון מיוחד שהוקם לשם כך, סדנת ריקודי בטן, ספא, מרכז קניות, פעילויות ספורט מכל סוג ומרכז צלילה. עכשיו נראה אותך נחה. מ־169 דולר לזוג ללילה וארוחת בוקר.
>> לפרטים והזמנת מקום במלון Steinberger Alcazar

 

הילטון פיירוז ריזורט

אם פארקי מים עושים לך את זה, קבלי את HILTON SHARM EL SHEIKH FAYROUZ RESORT – המלון עם פארק המים הראשון במצרים. קליאו פארק, קיצור לקליאופטרה, מעביר את הפרעונים מהעבר אל ההווה בשרשרת ארוכה של מתקנים, מגלשות ושיגועי מים בטמפרטורה קבועה לאורך כל השנה, גם בחורף ובעונות מעבר. חוף ים פרטי, מרכז צלילה, מועדון בריאות ובריכות צלולות ממלאים את הזמן בין הארוחות בפאן במקסימום. ואגב ארוחות, ההשקעה בקולינריה בריזורט עומדת בסטנדרטים הגבוהים של רשת הילטון. במהלך החופשה תוכלי לנדוד בין בר בריכה לבר חוף, מסעדת פירות ים יוקרתית ומסעדה המעוצבת כספינת פיראטים ולנשנש את עצמך לדעת. בכל זאת חופש, לא? מ־84 דולר לזוג ללילה על בסיס חצי פנסיון.
>> לפרטים והזמנת מקום במלון הילטון Fayrouz Resort

Jaz Fanara Resort

בריכה בגוון טורקיז יפהפה על רקע ים כחול היא רק אחת מהאטרקציות בג'אז פנארה, שמדורג אמנם בארבעה כוכבים אך מצטיין באירוח. מלבדה יש בריזורט מרכז צלילה ושנורקלינג, מגרשי טניס וכדורעף, ספא, חדר כושר ותכנית אמנותית שתעסיק את הילדים ואותך לאורך כל החופשה. "ג'אז פנארה הוא מלון אהוב מאוד בזכות החדרים היפהפיים והמרווחים ומגוון המתקנים", אומר ניר מזור, סמנכ"ל שיווק ״קשרי תעופה״. "הריזורט נמצא במיקום מצוין על צוק ראס אום אל סיד, הוא משקיף מגבוה על הפארק הלאומי ראס מוחמד ועל הים האדום וממוקם דקות הליכה ספורות מהטיילת הכיפית של שארם. המלון מתאים לזוגות אך גם למשפחות, וניתן למצוא בו מגוון חדרים ויחידות בגדלים משתנים". מ־162 דולר לזוג ללילה על בסיס הכל כלול.
>> לפרטים והזמנת מקום במלון Jaz Fanara Resort

לאכול

Rangoli

מסעדת שף הודית בריזורט מובנפיק שארם א שייח, שמציעה ארוחה על רקע הים האדום בחלל פנימי או בחוץ, תחת כיפת השמיים מול נוף עוצר נשימה. מלאי קופטה וצ'יקן טיקה, נאן פריך ולוהט שהרגע נאפה ותבשילי בשר ופירות ים מהטנדור מוגשים במלוא ההדר ההודי במחירים שמזכירים קצת את הטיול שאחרי צבא.

Sala Thai

קצת מצחיק למצוא דווקא בשארם פיין דיינינג תאילנדי, אך הפתעות שכאלו תמיד מתקבלות בברכה. המסעדה שבמלון ריג'נסי פלאזה מתמחה במוקפצים, מנות אורז, סלטים עוקצניים ומנות דגים ופירות ים שנצמדות למה שהכרת בקופנגן. בימי שלישי מתקיימים ערבי קארי עם תבשילים מתובלים ללא רחמים לחובבות הז'אנר.

Feel the authentic atmosphere& savour the finest delicacies at Sala Thai RestaurantAt #ParkRegencySharm #SharmElSheikh #EgyptInstagram.com/ParkRegencySharm

Posted by Park Regency Sharm El Sheikh on Monday, January 31, 2022

 

פרוצדורות ונהלים

  • מעבר הגבול פתוח בימים ראשון-שבת בשעות 8.00-20.00.
  • כדי להיכנס למצרים צריך להוציא ויזה. ניתן לעשות זאת באופן עצמאי בשגרירות מצרים בתל אביב או דרך משרדי נסיעות. המחיר: 100-150 ש"ח.
  • מבחינת קורונה, מצרים פתוחה למחוסנים. מי שאינו מחוסן פטור מהצגת בדיקת קורונה שלילית. מחלימים נדרשים להציג בדיקה עם ברקוד, PCR או אנטיגן מוסדי.

>>> אם יש גן עדן: בתי המלון הכי נחשקים ביוון