גל גדות חושפת תמונה נוסטלגית ומרגשת מצילומי "וונדר וומן"

גל גדות בסרט "וונדר וומן 1984" | צילום מסך
גל גדות בסרט "וונדר וומן 1984" | צילום מסך

"וונדר וומן 1984" הוכרז כסרט הרווחי ביותר שיצא בתקופת הקורונה, לכן אולפני האחים וורנר הכריזו כי יפיקו סרט שלישי, וגל גדות שלנו חשפה פרט מגניב במיוחד באינסטגרם שלה

88 שיתופים | 132 צפיות

אתמול הוכרז כי הסרט "וונדר וומן 1984" הוא הסרט הכי רווחי שיצא בתקופת הקורונה עם הכנסות של 85 מיליון דולר, מה שגרם לאולפני האחים וורנר להכריז שיפיקו סרט שלישי ל"וונדר וומן" עם גל גדות שלנו והבמאית פטי ג'נקינס. הסרט עלה בסוף השבוע האחרון בשירות הסטרימינג HBO MAX, שבוע אחרי שיצא בבתי הקולנוע שנותרו פתוחים ברחבי העולם. על פי דיווחים ההכנסות עד כה עומדות על מעל 36 מיליון דולר בבתי הקולנוע בעולם, סכום הנחשב נמוך מאוד להשקת סרט בסדר גודל כזה, לשם השוואה הסרט הראשון בסדרה הכניס מעל 100 מיליון דולר בשבוע הראשון, אבל כשרוב בתי הקולנוע בעולם סגורים, מדובר במספרים יפים מאוד, שמכתירים את "וונדר וומן 1984" כסרט הכי רווחי שיצא בתקופת הקורונה.

בכדי לחגוג את ההצלחה גל גדות העלתה לחשבון האינסטגרם שלה תמונה מהמדידות הראשונות אי פעם לתלבושת של וונדר וומן, לפני צילומי הסרט הראשון שיצא בשנת 2017. "מצאתי את התזכורת הזאת מהמדידות הראשונות. נראה כאילו זה היה לפני עידנים ובאותה נשימה כאילו זה היה אתמול, מכירים את ההרגשה?" כתבה גדות בחשבון האינסטגרם שלה.

ועוד עובדה חמודה על "וונדר וומן 1984" שאולי פספסתן: באחת הסצינות יש הופעת אורח מתוקה במיוחד של בנותיה ובעלה ירון ורסנו, מה שריגש במיוחד את הגולשים, ואפשר להבין למה. "זו מזכרת מדהימה, שאזכור ואודה עליה לנצח" אמרה גדות בריאיון.