וויליאם, קייט, מייגן והארי במפגש פסגה אחרון בהחלט

פעם אחרונה ביחד: מייגן, הארי, וויליאם וקייט | צילום phil harris\pool\afp via getty images
פעם אחרונה ביחד: מייגן, הארי, וויליאם וקייט | צילום phil harris\pool\afp via getty images

עיני כל העולם היו נשואות אל בריטניה לראות מה תלבש מייגן בפעם האחרונה שהיא מככבת כבת מלוכה, האם קייט ומייגן יחלקו ספסל והאם אפשר לצפות לחיבוק? כל התשובות בפנים

88 שיתופים | 132 צפיות

אתמול אחר הצהריים נערך טקס לכבוד חבר העמים הבריטי. מדובר בארגון וולנטרי בו חברות מעל 52 מדינות שרובן, להוציא שתיים, היו פעם תחת שליטת המונרכיה הבריטית. מטרות הארגון לקדם דמוקרטיה, זכויות אדם ופרט, להילחם בעוני ובמחלות. אבל בשבילנו המשמעות העיקרית היא שזו הייתה ההזדמנות האחרונה בהחלט שלנו לראות את מייגן והארי בתפקיד רשמי.

הטקס היה החובה המלכותית האחרונה של השניים לפני שהם נפרדים מהתארים שלהם ועוברים לחוות החופש שלהם בקנדה. גם קייט וויליאם נכחו באירוע, ואנו חיכינו לאירוע הזה כמו שמחכים ג'אנקיז של סדרות לפרק הקרוס-אובר, פרק שבו דמויות מסדרה אחת מתארחות בסדרה אחרת.

>> מה הקשר המסתורי שבין קייט, קורונה וזארה?

הרי אם חושבים על זה אכן מדובר בשתי סדרות ממש שונות לצפייה. אם קייט וויליאם הם "הכתר", אז מייגן והארי הם "משתגעים מאהבה". אם קייט וויליאם הם "היפה והחנון", אז הארי ומייגן הם "ליהיא ונעמה – מטראש לקלאס". ברור שקרוס אובר שכזה הוא חתיכת חובת צפייה. לכן מהבוקר הדבקנו אפינו למסך ותהינו: מה תלבש מייגן? מה תלבש קייט? האם קייט ומייגן יחליפו מחמאות הדדיות זו על תלבושתה של זו? האם תאמר קייט בפאסיב אגרסיב "כל כך רציתי לראות את ארצ'י" (ובעברית: למה לא הבאת את התינוק?), ומייגן תשיב בארסיות "בדיוק שלחו לי תמונה שלו מגהק, רוצה לראות?".

המלכה עם כפפות נגד קורונה | צילום samir hussien gettyimages
המלכה עם כפפות נגד קורונה | צילום samir hussien gettyimages

מייגן בחרה בשמלה ירוקה שמחירה 1,785 אירו (כ-7,125 ש"ח) של המעצבת הבריטית אמיליה וויקסטד עם שכמיה תואמת, תיק קטן של המעצבת גבריאלה הרסט ונעלי סירה בצבע ניוד של אלטוזרה. הנסיך הארי לבש חליפה כחולה שהבטנה הירוקה שלה התאימה באופן מושלם לשמלה של אשתו. הרוח שתוזמרה באופן מושלם גרמה לשולי הבלייזר שלו להתנפנף ולחשוף את האנסמבל המחושב. דרך אגב, הצללית בה אופרו עיניה של מייגן הייתה תכולה, כך שמדובר באמת בתיאום מושלם. ואתן יודעות מה אומרים: זוג שמתאים את הבגדים, מתאים גם בין הסדינים.

לנו הם הזכירו את שירו הנפלא של עמיר לב "כחול וירוק", ואולי אכן רפררו לזה השניים מבלי יודעין, כי מדובר, הרי, בשיר התרחקות ופרידה של גבר מאימו (או סבתו מלכת אנגליה). "את רוצה שיהיה לי נוח שאני אגור בגבעתיים, אני אמות שם במרפסת באחד החגים". אפשר לפרש את זה כ"את רוצה שאני אישאר באנגליה ואמשיך ללכת לטקסים המשעממים האלה, אבל זה הורג אותי מבפנים'". או.קיי, הרחקנו לכת, ממשיכות.

>> הארי ומייגן כרוכים אחרי השאכטה?

פעם אחרונה ויאללה ביי | צילום samir hussien gettyimages
פעם אחרונה ויאללה ביי | צילום samir hussien gettyimages
אפילו הצללית התכולה מתאימה בול לצבע החליפה של הארי | צילום Max Mumby/Indigo/Getty Images
אפילו הצללית התכולה מתאימה בול לצבע החליפה של הארי | צילום Max Mumby/Indigo/Getty Images

קייט מידלטון בחרה במעיל בצבע אדום אותו מיחזרה מכריסמס 2018, וכובע, ארנק ונעליים בצבע תואם. קשה לומר שהתרגשנו. קייט מצליחה להיראות אופנתית ויפה דווקא כשהיא מתרחקת מהלוקים השמרניים, והפעם, ובכן, פיהוק. הנסיך וויליאם לבש חליפה כחולה עם עניבה שהתכתבה עם השמלה של קייט.

היפה והחנון | צילום Max Mumby/Indigo/Getty Images
היפה והחנון | צילום Max Mumby/Indigo/Getty Images

אבל הפן האופנתי היה רק צד אחד של האירוע אמש. שני הזוגות לא התראו מאז עברו הארי ומייגן לקנדה, מאז כבר עברו חודשיים ימים, וגם אם תקראו לנו ישראליות, ציפינו לראות איזה חיבוק או צ'פחה ידידותית על הכתף בכנסיה. במקום זה מה שקרה הוא זה: הארי ומייגן כבר ישבו במקומותיהם, ואז נכנסו וויליאם וקייט. הארי ומייגן נשארו ישובים אבל חייכו חיוך רחב ואמרו שלום, הארי וקייט פשוט התיישבו במקומותיהם, בשורה שלפני הארי ומייגן. שום חיבוק או לחיצת יד, שום דבר, כלום. בהתחלה חשבנו שזו טעות ולא ראינו טוב, ואולי מדובר בקרחון D28 שהתנתק מגרינלנד בשנה שעברה ואולי שייט לו את כל הדרך עד לכנסיית ווסטמינסטר, אבל לא, זה קייט וויליאם מתנהגים כמו ביצ'יות קרירות למייגן והארי.

רק תראו את המבט של הארי | צילום phil harris\pool\afp via getty
רק תראו את המבט של הארי | צילום phil harris\pool\afp via getty

העובדה הזו לא נעלמה מעיניהם של צופים בריטים שזעמו על קור הרוח של וויליאם וקייט. אפשר להסביר את זה בעובדה שמייגן והארי למדו זמן קצר לפני הטקס שהם לא יהיו חלק מאורחי ה-VIP שייכנסו עם פמליית המלכה, אלא ייכנסו ראשונים יחד עם עוד בני מלוכה בדרג רקק וימתינו למלכה, לנסיך צ'רלס ולשאר חשובים יותר. אלא שכדי למנוע תקרית שונמכו גם וויליאם וקייט אל הפמלייה הזניחה. אולי לכן הם כעסו. אולי כעסו כיוון שכמו ביום עבודה, כשקולגה חסרה אחרת צריכה לבצע גם את מטלותיה, ולקייט נמאס להחליף את מייגן. לכו תדעו.

בכל מקרה, חברות, זוהי סופה של תקופה. באחד מחשבונות האינסטגרם האופנתיים שאנו עוקבות אחריהם(_fashion_critic) נכתב על השבוע האחרון והאופנתי של מייגן "המסע האופנתי של מייגן מזכיר לי את תקופת התיכון שלי. לאורך כל התקופה עשיתי רק מה שצריך כדי איכשהו להחזיק מעמד, ובשבוע לפני הבחינות עבדתי קשה כדי להוכיח למורים שלי שאמרו שלא אצליח שאני כן יכולה!".

מעכשיו הארי ומייגן פונים לחייהם החדשים, ואנחנו מחכות בשקיקה לראות לאיזה כיוון יפנו, ולא פחות חשוב – מה ילבשו. הם היו בני המלוכה היחידים שיכולנו לדמיין את עצמנו מסתחבקים איתם בבר. אנחנו מאחלות בהצלחה ליוג'יניה וביאטריס שככל הנראה יחליפו את הארי ומייגן, ומתחננות: תתלבשו יפה. מי ייתן וכולכם תכניסו קצת מייגן לחייכם, כי בלעדיה תחזור משפחת המלוכה לשחק לפי הכללים וזה הרבה פחות מעניין. להתראות בחתונה של הנסיכה ביאטריס בעוד שלושה חודשים!

>> ביאטריס היא ההארי החדשה