הרגליים באדמה והראש בשמים – חלק ב'

איילת רינת מטפלת במצוקות שונות באמצעות תקשור וייעוץ רוחני

88 שיתופים | 132 צפיות

לחלק א'»

ילדות רגילה וחיים נורמליים

רינת מעידה על עצמה שהיא בנאדם שחיה חיים נורמליים. אביה מהנדס חשמל ואמה ד"ר לעבודה סוציאלית. "אני יועצת רוחנית למרות המשפחה שלי", היא מצחקקת. "הייתה לי ילדות מאושרת ורגילה. כנראה שאני עושה תקשור מאז שנולדתי, כי מגיל ארבע-חמש דיברתי בקול ובמחשבה עם סבי ז"ל, שמעולם לא ראיתיו בחיים. כילדה, חוויתי לפני השינה מעין מערבולות ספירליות בגוף, כאילו שמתכת וצמר גפן גרות ביחד בתוכי. רק אחרי שהתחלתי לעסוק בטיפול, הבנתי שזוהי קבוצת האנרגיה העוזרת לי. בשל התדרים הדחוסים של כדור הארץ, הקבוצה לא מרבה להגיע לכאן, למעט בטיפולים מאוד מיוחדים, כמו אתמול למשל, כשהם הגיעו לחצי דקה לטיפול ספציפי במטופלת, שאחותה הייתה בעיצומו של התקף אפילפטי קשה. אני לא רואה אותם אלא חשה בהם. אני מרגישה את הנוכחות שלהם בידיים ובשיניים".

לדבריה, הייתה ילדה טובה, מחוננת באמנות ותלמידה מצטיינת. היא שירתה בצבא במודיעין ואחר כך למדה גרפיקה וציור אצל חמישה ציירים. בתחילה נרשמה ללימודי הנדסה כימית באוניברסיטת באר שבע, "אך לא רציתי לחיות בין חומרים, כימיקלים ומעבדות", נזכרת רינת, ולכן נרשמה למגמת תעשייה וניהול. שם מצאה מקצוע לעתיד וגם בעל, אילון, שלאחר שיחת הכרות בת שעתיים איתו אמרה לחברתה: "השוק סגור. אני הולכת להתחתן איתו"'.

"זאת הייתה ידיעה, מהסוג שאני מזהה מיד. כך אני גם עובדת בטיפולים. אחרי ארבעה ימים כבר עברנו לגור ביחד. כעבור שלוש שנים נישאנו ויש לנו שלושה ילדים (9, 7 ושנה). התחלתי לעבוד כמהנדסת ולא היה לי סיפוק. המהפך בחיי אירע לאחר שהתעוררה בעיה עם בני הבכור, גאי. בגיל ארבע הוא הפסיק לדבר. הוא הלך ושקע. הלכנו לפסיכולוגים, למתצפתים, לפסיכיאטרים ולדיקור סיני והגענו עד למחקר באוניברסיטה. במשך שנה, הוא רק הלך והידרדר ואיש לא היה מסוגל להתמודד עם הבעיה. גאי בחר לשתוק מתוך שליטה עוצמתית".



"העולם הרוחני, כפי שאני עובדת בו, פועל ממש כמו אינטרנט. בעלי, שהוא מהנדס תוכנה, צוחק עלי כשהוא שומע את השיחות שלי, כי זה נשמע לו כמו חיבורים של רשת אינטרנט" – איילת רינת

כמו חולייה בשרשרת

"כשמשהו צריך לקרות בחיים, מופיעים כל מיני אנשים בשטח שמקדמים אותך לקראת המטרה", משחזרת רינת. "פגשתי אנשים שדחפו אותי למקומות שהחישו את החיבור הרוחני שלי. עד אז, הייתי אדם ריאלי ומציאותי, אך מישהי כמעט הכריחה אותי ללכת לרב מקובל בבית שמש והייתי גם אצל מטפלת באנרגיות בבני ברק".

"היום אני מבינה שכבר אז נוספו עוד חוליות בשרשרת. כולם עזרו לי, אך פריצת הדרך נעשתה בעזרת קרובת משפחה, סיגלית אלמדון, גננת ומתקשרת (50) מיהוד, ששנתיים לפני כן נפתחו לה הערוצים. מאז לא נפרדו דרכנו. היא התחילה לטפל בבן שלי, ובו בזמן מיד התחלתי גם אני לטפל בו, במקביל אליה, ובבת אחת נשאבתי לעולם הזה. באמצעות התקשור, עזרו לי לעשות בחירות שאפשרו לפוצץ סופית את בועת השתיקה של בני. בזכות התקשור, כל הפרק הזה נסגר והיה מאחורינו. באותה תקופה עזבתי את העבודה. הייתי מבוהלת. משכורת לא נכנסה. בעלי לא ידע איך לאכול את כל המאורעות שקרו".

שום קשר למציאות

הסתקרנתי וביקשתי מאיילת רינת לשרטט את המודל שלי. רינת עצמה את עיניה ותארה איזו דמות שלא מצאתי שום קשר בינה וביני. מלמעלה סיפרו לה שאני טיפוס של אאוטסיידר ומתבודד, שכל פעם סוטה מהשביל הנכון. "אומרים לי שיכולת להגיע להישגים הרבה יותר גבוהים. את לא מייחצנת את עצמך מספיק", דיברה בשמו של פקח על, "אבל זה לא מאוחר לעלות מחדש על השביל". כשביקשתי הסבר לפשר הדברים אמרה, "כשתחשבי, תביני". למותר לציין, שלמרות מאמציי, עדיין אין לי שמץ של מושג למה התכוון המשורר. "הוראות ההפעלה" שקיבלתי מהסמכות שדיברה מגרונה של רינת היו: "עלייך להתחיל לכתוב את סיפור חייך במקום את סיפורם של אחרים, להוציא החוצה כל מה שמעיק עלייך, להפסיק להיות צנועה ולהתחיל ליח"צן את עצמך". התובנה האישית שלי הייתה ש"'האינטרנט הקוסמי" הוא מיזם פרטי, הנובע מתוך מוחו הקודח של המתקשר, ומתבסס על אישיותו וניסיון חייו. אסתר טל

כלומר?
"כשגאי הפסיק לדבר, חווינו כולנו תקופה הזויה. זיהינו שיש חללית של חוצנים מעל הבית. היינו מושא להתקפות של חוצנים. הם כל הזמן שיחקו עם האורות של הבית ונוכחותם הייתה מורגשת בתוך הבית. בשעה ארבע לפנות בוקר, שני הילדים שלי היו מגיעים בריצת אמוק לחדר שלנו. באחד הלילות בעלי הלך לישון בחדרם של הילדים במיטת הקומתיים העליונה. פתאום הוא שמע צליל דיגיטלי וראה עיניים מתקרבות אליו. בעלי הבין מה קרה לגאי. החלטתי להתמודד איתם. עשיתי טיפולים, למדתי אז איך להילחם בחוצנים ולבסוף גירשתי אותם".

מיהם החוצנים ואת מי הם בוחרים לתקוף?
"חוצנים חיים בממדים אחרים. אלו ישויות שהן רק אינטליגנציה ללא גוף. הם לא זקוקים לגוף וגם אין להם רגש. הם מגיעים לכדור הארץ, כדי ללמוד את בני האנוש. לילה אחד, ראיתי שרגלו של גאי הייתה מורמת באוויר כלפי מעלה, כאילו מושכים אותו. החוצנים בודקים למי יש 'אנטנות' ובוחרים בהם, ואנחנו משפחה עם אנטנות.

"בעולם הרוחני, כשרוכשים כלים מסוימים, מיד מגיעים מטופלים הזקוקים לכלים האלו. בתקופה הזאת טיפלתי ברבים שסבלו מהתקפות חוצנים. היו רבים כאלו ביישוב שוהם. למותקפים היה מבט זגוגיתי. המטופלים ממש שמעו קולות בראש וראו את החוצנים. כשצומחים רוחנית, האנשים חשופים למתקפה מצד ישויות שליליות,ביניהן חוצנים. זוהי מלחמת האור והחושך והרבה אנשים שמתפתחים ומותקפים צריכים לעבור ניקיון".

מה אפיין את פתיחת הערוצים שלך?
"כשהתחלתי לטפל בבני, במקביל טיפלתי גם באחרים. הרגשתי שהכל נפתח, התחדד וקיבל האצה. עזבתי את העבודה ולמדתי הילינג. מאז, סיגלית ואני לומדות קבלה אצל רב ישיבה בראשון לציון ועובדות ביחד. למדתי מידעים של העידן החדש, אבל בעיקר אני לומדת דרך תקשור ישיר".

במה מתבטא שיתוף הפעולה ביניכן?
"סיגלית מגיעה מעולם הרגש והרוח העדינים יותר והיא מייצגת יותר את הקבלה, את העולם הישן. אני מגיעה מעולם הקדמה, ההיי טק, המאופיין בדיוק ובישירות, וביחד אנחנו משלימות האחת את השנייה. יש לנו פגישות קבועות, שבמהלכן אנחנו מקבלות ידע וכלים בתקשור on line. המידע מגיע לשתינו ביחד. אנחנו ממש צוות. כל אירוע בחיים שקורה לאחת מאיתנו, השנייה לומדת זאת כתרגול. היו לנו אירועים רגשיים קשים שחווינו ביחד. גם חולי מגיע אל שתינו ביחד. אנחנו מעבירות בבית שלנו סדנאות תקשור ומודעות, משתמשות בכלים האנרגטיים שאנו מקבלות, מעבירות הרצאות על נושאים רוחניים, תורת המספרים, האותיות, האנרגיות. לפעמים, כשצריך, אני מתקנת לאנשים שמות ומוסיפה אותיות. במקרים של טיפוליים קשים, אנו נועצות זו בזו, ולעתים אנחנו מגיעות כמלקחיים ומגבירות את אפקטיביות הטיפול".



"כל מה שאמרה לי היה נכון וגם מה שלא רציתי לקבל בהתחלה, התברר כנכון"

לשנות גזר דין בשמים

כשאיילת רינת מתבקשת לתת דוגמאות למקרים בולטים בהם טיפלה, היא מספרת: "הגיע אלי ידיד של אם לתאומים בני שלושה חודשים, ששניהם סבלו ממומים קשים. באותה עת, בעלה נתקף על ידי חיידק טורף והיה מחובר למערכת הנשמה. הידיד שאל מה לעשות. ראיתי את שמה. התחברתי מיד ואמרתי: 'יש פה בעיה נשמתית. צריך לעשות פה פדיון נשמה. לפרק קללה'. הייתי צריכה לעשות טיפול רוחני ברמה גבוהה ולהיות נוכחת שם במעין משפט שמיים: הייתי חייבת להיות הסנגורית של האישה ולשנות את גזר הדין, ואחר כך לטפל ברמה הארצית בבריאותו של האב. בסוף התהליך, יכולתי לבשר לידיד האם, שבעוד יומיים ינתקו את בעלה ממכשיר ההנשמה, וכך היה.

"במקרה אחר הגיעו אלי הורים לילדה בת שבע שטענה, 'לקחו לי את הלב' והתעקשה שהיה לה התקף לב. היא פחדה להיכנס לחדר שלה, בדקה כל הזמן שהלב שלה נמצא במקום. ההורים פנו עם בתם לפסיכולוג ולרופאים. עשו לה א.ק.ג, הרופאים פסקו שהילדה בריאה ושלחו אותה ואת הוריה כלעומת שבאו. ההורים הגיעו אלי בלעדיה (אני לא צריכה את הילד אתי). מיד ראיתי שהילדה נתקפה על ידי ישות שלילית, שבאמת נגעה לה פיזית בלב וגם השאירה לה צלקת אנרגטית. 'שרפתי' את הישות, ניקיתי את הלב שלה ואת הגוף שלה. נכנסתי לתת המודע של הילדה, הסברתי לה מה עשיתי והבטחתי שהיא מוגנת. באחת כל הסיוט נגמר. הסתבר שהילדה ידעה והרגישה מה קרה לה. הוריה היו בשוק מפתרון הבעיה והם שלחו אלי עוד ילדים שסבלו מבעיות שינה".

סיפורי הצלחה

שלוש מבין מטופליה של רינת, שמחו לשתף בהתנסויות שלהן:

דליה כהן, 52, נשואה + 6 וסבתא ל-5 נכדים מנתניה הגיעה לרינת בעקבות כאבי גב, אחרי שהפתרונות שהציעו הרופאים לא הניח את דעתה. "גיסתי שמעה שיש לה כוחות והציעה לי לנסות. אחרי הטיפול הראשון כבר הרגשתי טוב. גם כיום, במקום ללכת לרופא לקבל כדורים, אני הולכת אליה".

"לפני שלוש שנים הייתי במצוקה. היו לי בעיות אישיות, בתחום המשפחה והקריירה", מספרת רחל (השם המלא נמצא במערכת), מורה למחול בעבר וכיום מטפלת ברפואה סינית מאזור המרכז, נשואה + 3. "כל מה שאמרה לי היה נכון וגם מה שלא רציתי לקבל בהתחלה, התברר כנכון", אומרת רחל. "קיבלתי ממנה חיזוקים, הכוונה, עידוד וכעבור זמן קצר הקונפליקטים נפתרו והקריירה שוב שגשגה".

הניה (שם בדוי, השם המלא נמצא במערכת), הנדסאית אדריכלות, נשואה + 2 משוהם מספרת: "לפני כשנתיים, כשבני היה בן חמש, הוא התחיל להתנהג באלימות. היה לו גם קושי להיפרד. במשך שש שנים בעלי ואני לא יצאנו מהבית, כי הוא לא הסכים להישאר עם בייביסיטר.

עוד על תקשור

"לבני הייתה לידה טראומטית", ממשיכה הניה לשחזר. "הרופאים נעזרו בוואקום, שנכשל פעמיים ולבסוף הוא נולד בניתוח קיסרי. נפגעו מספר מוקדים במוח, שגרמו לו לדימום קשה, שלחץ לו את האונה הימנית לכיוון עמוד השדרה. הוא היה במוות קליני, עבר טיפול נמרץ ובמשך שנתיים היה בטיפול נוירולוגי. קשרתי את ההתנהגויות שלו במה שקרה. הייתי אצל כל הגורמים הטיפוליים האפשריים. כששמעתי על איילת רינת, חשבתי שאין לי מה להפסיד וניגשתי.

"איילת אמרה שהילד בא מגלגולים אלימים. הייתי די סקפטית בהתחלה, אבל זרמתי איתה. זה ברור שמה שהיא אומרת לא בא מלימודי פסיכולוגיה. הטיפול היה דרכי. היא יעצה לי כיצד לנהוג, אבל רוב העבודה – שחרור הילד מכל מיני אנרגיות שליליות – הייתה שלה. זו הייתה עבודה של תת המודע. הטיפול שהיה אורך שנתיים וחצי אצל פסיכולוג ארך חודשיים וחצי. הילד השתנה ב-180 מעלות. האלימות נפסקה לגמרי, הביטחון שלו עלה, התקשורת עם אחותו השתפרה, הוא גם נפרד הרבה יותר טוב ובניגוד לעבר, הולך לחברים. אמנם יש לו גם היום כל מיני רגרסיות קטנות וכל פעם כשזה קורה, אני הולכת להתייעץ איתה".

 

מתוך: מגזין דרך האושר

לעשיית מנוי, לקבלת גיליון מתנה