"הקבוצה": איך זה מרגיש להיות אופציה ב'?

אז ככה זה נראה שמנפנפים אותך מכל המדרגות בפריים טיים. "הקבוצה" | צילום מסך קשת 12
אז ככה זה נראה שמנפנפים אותך מכל המדרגות בפריים טיים. "הקבוצה" | צילום מסך קשת 12

בפרק ההחלטות ב"הקבוצה" כולם מתמודדים עם פומו אכזרי: נדב עושה תרגילים שטובים לאגו שלו, לברק בורח השוביניזם, שוהם לוקחת השראה ממושיק גלאמין ועדן וניב בדייט שמרגיש כמו עסקת סמים

88 שיתופים | 132 צפיות

פרק ההחלטות, הפרק שאומרים בו "יאללה כוסאמו העולם" ולוקחים החלטה שבתשעים אחוז מהמקרים היא החלטה רעה אבל יש תקווה קטנה בלב שאולי תגשים פנטזיה. אבל לפני זה, החברים של המשתתפים מגיעים בשביל לענות על שאלות אנונימיות בשביל לעלות להם את המניה: "האם רועי הוא פלייר עם נשים?" חבר של רועי נשאל. "כן הוא אלוף בזה", החבר עונה מבלי להבין את הקונספט, הוא חושב שהוא צריך לשווק את חברו לווילה של יו הפנר. 

"נטלי מחפשת מישהו שיהווה לה קונטרה ומישהו שגם יידע להכיל אותה", החברה של נטלי מציגה אותה כמו מוצר בטמבוריה. היא חותמת בזה שנטלי היא אחת למיליון, ואני חושב על זה שאולי בסין אחת למיליון זאת לא מישהי כזאת נדירה. 

חבר של נדב מיחצן אותו ברמה שרני רהב צריך כבר להציע לו ג'וב, כי אחרי הדברים שהוא אמר, חלק מהבנות רוצות כבר לעשות איתו שבת בבוקר בדרום אדום.

עדן חצויה לגבי ההחלטה ומתבלטת בין ניב ונדב וחייבת ששלמה המלך יקום לתחייה ויעזור לה. נטלי ונדב מפלרטטים ומרגישים יותר חיבור אחרי שהחברים דיברו עליהם. אבל אז הודעה משוהם: "טוב אז בוא נפתח את זה, נטלי היא היריבה אה?" שוהם שולחת ושמה את עצמה בכיס של נדב. בום עוד הודעה לנדב, הפעם מעדן. זה כבר מעצבן ולא מצחיק יותר, כי אני לא זוכר מתי אני בחיי הייתי מחוזר ככה. "הצילו אני לא יודע איך להחליט", נדב שולח לשוהם ומכתיר אותה בתואר הידידה הכי טובה בעולם כולו שתייעץ לו לגבי בנות אחרות. נדב, עם אינטליגנציה ריגשית של מטאטא, אומר לשוהם שלתוכניות לא צריך לקרוא הקבוצה, אלא "פומו" ובעצם אומר שכנראה יש בנות יותר טובות ממנה ולא בא לו להתפשר. שוהם מכניסה מהר לראש שלה דיקסט של טוני רובינס ואומרת לו "בלי השוואות, אנחנו לא יכולים כל פעם לקבל החלטה ולהתחרט כי יש מצב שהדשא של השכן ירוק יותר", משפט שנאמר בדרך כלל ממישהו שהדשא שלו בצבע אפור.

לפתע רועי שולח לשוהם הודעה ומציל לה את המניה, אבל אז היא עושה בדיוק מה שנדב עשה לה ואומרת שהיא מבולבלת קצת ומכניסה את עצמה למעגל אלים של "פומו". רועי שואל אותה אם היא התגבשה לגבי ההחלטה. שוהם עונה שלא בא לה להחליט ובא לה שיחליטו לה בשבילה וגורמת לקהילת ה-BDSM לפנות מקום לעוד חבר. ברק, ששכחתי מהקיום שלו ושל עוד כמה בתוכנית, מדבר עם נטלי ויש לו הצעה בשבילה של איש מכירות במחסני חשמל: "אני הייתי רוצה להחליט ממש בקרוב…ללכת על כל הקופה היום או גג מחר. לא הייתי רוצה לדחות את זה יותר מדי". ברק מאיץ בנטלי ומציב דד ליין לנואשות שלו לסגור את העסקה. נטלי מתחמקת, ואומרת שהיא צריכה עוד זמן כי לא נעים לה להגיד שהיא לא מעוניינת במוצר. 

>>> "הקבוצה" מוכיחה שווטסאפים של אחרים מעניינים אותנו – מה זה אומר עלינו?

"בואי נחליט בחמש הדקות הקרובות, כן כן, לא לא". ברק אומר חצי בצחוק חצי ברצינות בתקווה שנטלי תענה ברצינות. ניב מדבר עם עדן, אבל מיד גם נדב שולח הודעה ויוצר ביניהם שיחה טובה. טובה מדי, אם ניב היה מודע אליה הוא היה מקבל התקף חרדה. 

שוהם מדברת עם רועי ועושה לו מבחן קבלה של מושיק גלאמין: "איך אתה רואה את הבית שלך בעוד כמה שנים?" רועי עונה שהוא רואה את הבית שלו עם מישהי שרוקדת לו בסלון (שוהם רקדנית) שמבשלת להם ארוחות ערב והוא מנקה את הכלים וכלב שמסתובב ביניהם, הוא אומר את זה עם חיוך ומרגיש שעבר את מבחן הקבלה. "ואיפה הילדים לא הבנתי", שוהם שולחת ונותנת ציון נכשל. רועי מנסה לסנגר על עצמו ושוהם משתפת שהחלום שלה כבר זה להביא ילדים שהיא תכין להם אוכל ותדאג להם, ובעצם בין השורות נראה שהיא באה לתוכנית בשביל ללהק בן הזוג שבסך הכל יהיה האמצעי לזה.

נטלי מדברת אל ברק כאילו היא ממחלקת משאבי אנוש בביטוח ישיר ושואלת "מה החסרונות שלך?" ברק אומר שהוא די מפונק, ועם בנות שהוא היה בעבר הייתה לו ציפייה לפינוק, שיעזרו וינקו בבית כשלו נגמר הכוח לזה, ואם זה לא קורה זה מפריע לו. "לא הבנתי, הוא כאילו מחפש עוזרת בית?" נטלי אומרת למצלמה ומבינה שהתפקידים התהפכו והיא זאת שמרואיינת למשרת המנקה. ברק מנסה להסביר את עצמו בשביל לתקן את הרושם. אבל זה יוצא לו עקום ונטלי חושבת שיש בו צדדים שוביניסטים. ברק שולח הודעה שזאת לא הייתה כוונת המשורר, אבל זה כבר אבוד, הוא פשוט עוד לא יודע את זה. או שכן. 

עדן מודיע לניב ונדב שהיא חייבת לישון על זה לילה לפני שהיא מקבלת החלטות ושולחת את שניהם לעשות כפיות עם הכרית ולדמיין שזאת היא. נטלי שולחת הודעה לנדב בשביל לתקן את החוויה השוביניסטית מברק והיא מנסה לבדוק אם הם עדיין רלוונטיים ולא מאוחר מדי אחרי שהוא כבר מפנטז על עדן יולדת לו תאומים. נדב אומר שיש מישהי אחרת שבפוקוס שלו, ושההודעה שלה מחמיאה לו למרות שהוא לא בעניין כי בסוף זאת וויאגרה לאגו. נדב מנצל את זה שההשפעה של הוויאגרה לאגו מחזיקה כמה שעות ומשתף את עדן בצורה די מניפולטיבית שמישהי אחרת בעניין שלו ויש להם עניין "מוחשי". "אוף זה בטח ניראה כמו איזה תרגיל נכון?"נכון נדב, סך הכל נדב צריך עוד מגה בוסט לאגו ורוצה שעדן תקנא לו, הוא מציב לה דד ליין שהוא לא פה לנצח בשבילה, ושאם היא רוצה אותו, היא צריכה לנטוש את ניב.

סכין בקיבה של נדב "הקבוצה" | צילום מסך קשת 12
סכין בקיבה של נדב "הקבוצה" | צילום מסך קשת 12

"חשבתי על זה הרבה, ואני אשמח לפגוש אותך". דר שולחת לניב כשהוא שוכב במיטה מפנטז על חופשה רומנטית עם עדן בפריז. ניב אומר לה שהוא מבולבל ועוד לא שמה כי יש גם עוד מישהי. דר עונה לו בצורה בוגרת שזה בסדר בזמן שהכרית על הפנים שלה סופגת את הדמעות. בזמן שדר מחפשת טישו בבית, ניב אומר לעדן שהוא היה רוצה לטוס איתה לדייט ועדן אומרת לו שזה הדדי. הוא מתקשר אליה בשביל להציע את הדייט באופן רשמי. "I DO", עדן עונה ונועצת לנדב סכין בקיבה, דקירה שהוא ירגיש רק מחר. 

עדן וניב ייצאו לדייט איפשהו בעולם בעוד שלושה ימים, אבל בינתיים הם נפגשים בחניון, מדברים בטלפון כשכל אחד באוטו עם חלונות מושחרים ואין אופציה לראות אחד את השנייה וזה נותן אווירה של עסקת סמים. בבוקר למחרת עדן מכינה טיוטה בפתקים איך להגיד לנדב שהיא בחרה בניב ולצאת מזה בשלום. אבל אין לה זמן לתרגל כי מנהל הקבוצה שולח הודעה בפרהסיה בקבוצה ומודיע שניב ועדן בזוגיות ומשחרר לנדב ודר נוקאאוט. נוק-אוט שאומר להם בצורה ישירה מדי "איך זה מרגיש להיות אופציה ב'?". 

 

>>> מירי מיכאלי: "קראתי בטוויטר שמחליפים אותנו. בהיתי במסך עד שהבנתי מה אני רואה"