לבר אלמליח, הלוא הוא ״הפשוטע״, נולדה בת בכורה

בר אלמליח | צילום: ספיר כהן, גלי צה"ל
בר אלמליח | צילום: ספיר כהן, גלי צה"ל

יוצר התוכן בר אלמליח הביא לעולם בת בכורה יחד עם בן זוגו אורי דרך הליך פונדקאות. ״אני מקווה שאני אהיה סבבה״, הצהיר בפוסט מרגש שחגג את האירוע. אנחנו דודות שרופות כבר מעכשיו

88 שיתופים | 132 צפיות

לצד חלק מהחטופים והחטופות שחוזרים אלינו ומרחיבים את הלב ביומיים האחרונים, נוספה עוד אלומת אור לחושף שאופף אותנו לאחרונה: יוצר התוכן בר אלמליח, הלא הוא 'הפשוטע' – הביא לעולם את בתו הבכורה יחד עם בן זוגו, אורי אוריאל דונצוב, דרך הליך פונדקאות.

>> החיים המורכבים של הפשוטע: הכירו (באמת) את בר אלמליח

בפוסט מרגש שפרסם בחשבון האינסטגרם שלו, בישר אלמליח את הבשורה המרגשת: "ברוכה הבאה עלמה, 3.22 ק"ג של אושר", פתח. "בגיל 20 הכרתי את אורי, התאהבתי, הייתי באורות. עברו שמונה שנים ולא עבר לי, אורי נשאר בן הזוג הרציני הראשון והאחרון שלי, ותמיד חלמתי שנקים משפחה", כתב.

מזל טוב מתוקים! | צילום: צילום מסך מאינסטגרם hapshutaofficial@
מזל טוב מתוקים! | צילום: צילום מסך מאינסטגרם hapshutaofficial@

"יש כל כך הרבה סוגים של משפחות, והיום עלמה נולדה וזו המשפחה שלי. הפוסט הזה לא יהיה שלם מבלי לכתוב על כריסטה המושלמת, האישה שבזכותה הקמנו את המשפחה הזו, הכרנו אותה לפני שנה וחצי, היא אמרה שהיא רוצה לעזור לזוג להקים משפחה, וכך קרה״, המשיך.

"עלמה, אני נגד להשתכר, לעבוד זה חשוב, אחריות כלכלית, לחסוך כסף לבן ליום שחור, וגברים רעילים זה רע", סיים אלמליח את הפוסט בהומור האופייני לו. "וברצינות עלמה, חלמנו עלייך המון זמן והנה את כאן כפרה שלי, אומרים שילדים הכי צריכים חום ואהבה ויש לנו את זה בארגזים, קטנטונת. אני מקווה שאני אהיה סבבה, ואם לא יש לך עוד אבא להאשים. והכי חשוב שתהיי לי בריאה, בשורות טובות", סיכם.

בראיון שערכנו איתו לפני כמעט שנתיים, סיפר אלמליח על הזוגיות עם בן זוגו, נישואיהם וטקס חתונתם, ואנחנו כל כך מאושרות לראות שהם הצליחו להקים משפחה ביחד, ולתת לכולנו מעט אור ותקווה בתוך הימים הקשים הללו. אוהבות אתכם ומבטיחות שלעלמה כבר יש דודות שרופות מראש. מזל טוב!