העתיד בכדור הבדולח

על חיזוי העתיד בעזרת כדור בדולח

88 שיתופים | 132 צפיות

הירשמו לניוזלטרים של ifeel, וכל הכתבות הכי חמות בדרך אליכם

מאז ומעולם התקשה האדם להמתין בסבלנות ולראות מה צופן לו הגורל. הוא השתוקק לדעת מראש מה מסלול החיים המיועד לו. הציפייה, המתח והסקרנות, הם אלו שהובילו אותו כבר לפני אלפי שנים ועד ימינו אלה ליידעונים, למכשפים ולמגידי עתידות. אחד הכלים רבי העוצמה ששימשו את רואה נסתרות היה כדור הבדולח, שעדיין נמצא בשימוש ולחו לא נס.

סופיה פטר עצמה נמנעת מלחזות כישלונות, אסונות ובעיות – זאת על מנת שלא ליצור מצב של נבואה המגשימה את עצמה

כבר בשנת 2000 לפני הספירה הופיעו כדורי הבדולח הראשונים אצל הדרואידים, כוהני דת בשבטים הקלטיים במערב אירופה ובאיים הבריטיים. כוהני הדת האמינו בגלגול נשמות ונחשבו לבעלי כישרונות סודיים ויכולת חיזוי העתיד.

בשלב מאוחר יותר עבר השימוש בכדורי בדולח לאירופה של ימי הביניים והשתמשו בהם צוענים ומגידי עתידות. במאה ה-20 העלו מופעים בימתיים בהם הפגינו המיסטיקנים את יכולותיהם מול קהל נרגש באמצעות צופים שהתנדבו לעלות על הבמה ולשמוע על העבר, ההווה והעתיד שלהם. אין ספק שכדור הבדולח תרם ליצירת המתח הדרמתי הנחוץ במופעים אלו.

רואים דרך הסדקים

כדורי הבדולח הראשונים היו עשויים מבריל, מינרל קשה, אשר בצורתו השקופה מוכר בשם גושנייט. בשלב מאוחר יותר יוצרו כדורי החיזוי מזכוכית, מקריסטל ומקוורץ, וכך עד היום. לדברי שני תודר מחנות סטונאייג', גושי קוורץ שקופים וצלולים לגמרי הם דבר נדיר. בשוק ניתן למצוא גם כדורי קריסטל מזכוכית משובחת ונקייה, אשר למעט בועות בודדות היא צלולה לחלוטין.



"במשך הזמן ניתן להגיע למצב שבו אנו 'מדברים' עם הכדור, שומעים אותו ויודעים מה הוא מבקש מאיתנו"

מה צופן העתיד?

הצפנתי ליקנעם כדי להיפגש עם סופיה פטר, המגדירה את עצמה כ"יועצת רוחנית רב תחומית", ועוסקת במגוון רחב של פעילויות מיסטיות, כמו הילינג, קריאה בכף היד, קריאה בקלפי טארוט, קריאה בכדור בדולח ואבחון בקריסטלים. עוד קודם לכן הסבירה לי פטר שקריאה בכדור בדולח היא בעצם תקשור.

אנשים שמצויים עמוק יותר בתחום נמשכים לקוורץ עכור. אנשים 'ירוקים' יותר בתחום, מעדיפים את הצלול המושלם

הפגישה החלה בשתיית כוס תה ולאחר מכן באבחון דרך אבנים (קריסטלים). עצמתי את עיניי, בחרתי חמש אבנים והנחתי אותן על השולחן. על פי מידת הקִרבה והמרחק בין האבנים והתבנית שנוצרה על השולחן, זיהתה פטר את דפוס ההתקדמות הלא ליניארי שלי בחיים – הולכת לפה, הולכת לשם, מתגעגעת, חוזרת.

היא אמרה לי שאת האהובים עליי אני אוהבת קרוב אליי, שאני צריכה ללכת עם האינטואיציות ושחסר לי כסף. 'או קיי', חשבתי לעצמי, 'זה היה צעד ראשון ליצירת תחושה של הדדיות וקִרבה הנחוצה לתחילת קשר בין שני אנשים זרים', ועליי להודות שהיה באמת נעים.

המשכנו לכדור הבדולח. פטר הכניסה את ראשה מתחת למטפחת סגולה חצי שקופה ועטפה איתה את הכדור. היא נכנסה למה שנראה כריכוז עמוק והסבירה לי שהנקודות, הכתמים והצורות שהיא רואה בכדור, מחדדים את האינטואיציה שלה ומסייעים לפענוח השדרים שהיא קולטת.

היא רואה נקודה רחוקה, נקודה קרובה ושתי נקודות הנפגשות הרחק במעמקי הכדור. עליי לנסוע הרחק מכאן כדי לפגוש את הגבר שלו אנשא, היא מודיעה לי. אינני יכולה שלא להיזכר שדברים דומים כבר נאמרו לי בעבר על ידי מישהי הרואה גלגולים קודמים.

עושה רושם שלמיסטיקנים יש יכולת להגיד לאדם היושב מולם את מה שהוא חושב בנוגע לעצמו. הדבר יכול להעניק תחושת כוח וביטחון, אם כי גם תסכול מסוים, כיוון שלא הייתה בדברים הללו בשורה חדשה ולא נאמר דבר שלא חשבתי עליו, למעט שינוי מזערי בפרטים.

פטר מדברת, אך כל הזמן ערה לתגובותיי. הדברים שלה נאמרים בזהירות ולא מתוך טראנס חסר מעצורים. אינני מתרשמת שאני עדה לראייה שלמה ואובייקטיבית של הגורל. בכל מקרה, אפשר להבין את הרצון של פטר ליצור אצל הבאים אליה תחושה טובה של הגשמה ויכולת, ואם כדור הבדולח מסייע בכך, על אחת כמה וכמה.

לחיזוק חיזויה בכדור, עשתה לי פטר פריסות בקלפי טארוט שהבטיחו כי צפוי לי עתיד טוב. מאחר ואני נוטה לפעמים לעשות עסקאות עם הגורל, הבטחתי לפטר שאשלח לה זר פרחים אם משהו ממה שאמרה יתגשם, והיא מצידה נתנה לי כמה קריסטלים לחיזוק הצ'קרות.



"דווקא העננות והסדקים הנמצאים בתוך הקוורץ, יכולים להוסיף ליכולת הראייה, מאחר וב'לכלוכים' שבקוורץ ניתן לראות צורות שונות"

להרגיש את הכדור

אלה שוניה, מייסדת "בית הספר למקצועות המטפיזיקה", עסקה במשך שנים ארוכות בתקשור באמצעות כדור בדולח והיא אף נוהגת להדריך ולהעניק המלצות והנחיות לקורא המתחיל. שוניה מעדיפה כיום לעבוד באמצעות כלים "אובייקטיביים" – שאינם מבוססים על תקשור, אלא על חישוב ומיפוי נתונים כדוגמת נומרולוגיה ואסטרולוגיה בורמזית.

כדורי הבדולח הנמצאים בחדרה, מעניקים לה בעיקר אנרגיות ומסייעים לה לפרש את הנתונים. לדבריה, התקשור גוזל אנרגיה רבה ואפשר להגיע לתוצאות טובות באמצעים אחרים. עם זאת, למתקשר המתחיל היא מספקת מספר המלצות שיקלו עליו בדרך לא קלה זו.

"הדבר הכי חשוב הוא הטיפול בכדור בדולח. כך נוצר קשר בין המתקשר לבין הכדור. במשך הזמן ניתן להגיע למצב שבו אנו 'מדברים' עם הכדור, שומעים אותו ויודעים מה הוא מבקש מאיתנו".

היא ממליצה על עבודה עם כדורי קוורץ בהם יש צורות, ולא עם קריסטל בקוטר של כ-15 סנטימטרים, שקטן מדי לדעתה, ומה שרואים לא מספיק ברור. אך מעל לכל שוניה ממליצה "לפתח ביטחון עצמי, דעה עצמאית, אסרטיביות ונחישות, אחרת לא נוכל לעבוד עם האנרגיות הללו, הדורשות תעצומות נפש בכדי להכיל אותן"

קורס מזורז לקורא המתחיל בכדור בדולח

לפני הכל:

  • הצב את הכדור במרחק בו תוכל להתבונן בו בצורה נוחה.
  • הגן על הכדור מקרינות אור החודרות לחדר כדי לקבל צבע שולט יחיד.
  • ודא שהתאורה בחדר רכה ושוררת בו אווירה נינוחה.
  • אם אינך מעוניין להשאיר את הכדור על המעמד שלו, תוכל להחזיקו בכף ידך או להניחו על פיסת משי בצבע כהה.
  • חשוב מכל: לא להביט בכדור במבט שטחי בלתי מרוכז. עליך לסגל לעצמך מבט של ריכוז עמוק וחודר. סבלנות ואימונים יאפשרו לך עם הזמן לבחון תמונות, צורות ודמויות.
  • אל תצפה לראות דמויות מדויקות. לעתים קרובות מה שתראה ידמה לדמות מטושטשת ובלתי מזוהה.



אילוסטרציה: GettyimagesImagebank" src="https://atmagil-static.s3.eu-central-1.amazonaws.com/misc/prev_images/pagemodule/image1/16/49016/380x225______.jpg?1223373817" />

"האנרגיות דורשות תעצומות נפש בכדי להכיל אותן"
אילוסטרציה: GettyimagesImagebank

התנועות

ראשית, בחן את התנועות בתוך הכדור: ראה אם הן צורות עולות ונופלות, נעות קדימה או לאחור כגלי הים.

  • תנועה מלמעלה למטה: מכשול, מעצור, עיכוב, או מניעה לגבי תוכניותיו של המתייעץ.
  • תנועה מלמטה למעלה: הצלחה, התשובה לשאלה היא חיובית.
  • תנועה מימין לשמאל: הנתונים נוגעים ללב ולרגשות, כמו גם לנושאים מוסריים ורוחניים.
  • תנועה משמאל לימין: התנועות נוגעות לחייו הגשמיים של המתייעץ, כגון עבודתו, מעמדו החברתי, ביתו ונכסיו.

אתרים רלוונטיים

לכל צבע המופיע בכדור יש משמעות. דוגמאות לצבעים:

  • שחור: סימן להתרוששות, אסון, מחסור או מצוקה; סירוב ולעתים אבל.
  • לבן: סימן חיובי. הוא מבשר הצלחה ומביא אהבה מתמשכת.
  • ירוק וכחול: סימנים טובים לעסקים ותוכניות אחרות.

הדמויות

הדמויות חולפות לעתים קרובות במהירות: עליך לתפוס אותן מיד. חלקן עשויות להיראות מוזר, אך לכולן משמעות מסוימת.

באדיבות חנות האבנים והקריסטלים "אירית", רעננה. לאתר»

 

הכתבות הכי מעניינות שירתקו אתכם אל מסך המחשב עכשיו ב-Twitter