המלצות צפייה: שתי הסדרות שיעשו לך את הערב

"המורדים הדור הבא" | צילום: באדיבות נטפליקס
"המורדים הדור הבא" | צילום: באדיבות נטפליקס

בלי לזפזפ בערוצים או לחרוש את נטפליקס: שתי סדרות שעולות היום ורק מחכות להנעים לך את מנוחת הלוחמת

88 שיתופים | 132 צפיות

יום רביעי היום. כלומר, במילים אחרות, את כבר מרגישה את קצה המנהרה בדמות סוף השבוע המתקרב, אבל את גם מודעת לזה שעוד מחכה לך פוש אחרון ואינטנסיבי של עבודה מחר לפני שתצאי אל חג חמישי השמח. אנחנו לא יכולות לקצר את השבוע (בחיינו שלא), אבל אנחנו כן יכולות לעזור לך להעביר את הערב עם כרבול טלוויזיוני מנחם באמצעות בחירה בין שתי סדרות שעולות ממש היום. יש לנו גם דרמה נוגעת ללב, וגם סדרה שהיא פשוט פאן טהור – אז רק נשאר לך לבחור באיזה מוד את.

>> כל מה ששווה לראות בטלוויזיה בינואר

Rebelde | המורדים: הדור הבא

אחרי יום ארוך, למה שלא תרשי לעצמך בלי בושה לחזור קצת אחורה בזמן? הערב תוכלי ליהנות מהחידוש של הסדרה המיתולוגית עם הספרדית המתגלגלת באוזניים (אנחנו יודעות שגם את עדיין זוכרת חלק מהשירים בעל פה) ועם בית הספר היוקרתי עליו גדלנו, אליט ויי סקול  – מול העיניים. גם בגרסה העדכנית אנחנו צפויות לבהות בקונפליקטים גדולים ורומנים סוערים, ואיך אפשר בלי האגודה הסודית שרוצה להרוס להם את התכניות. תהיו אמיצות ותודו שזה מעורר חשק. מהיום בנטפליקס.

החיים עצמם | This Is Us, עונה 6

אם יש מישהי שעוד לא צפתה בסדרה הזו מעולם, אז שלא תקום ושלא תרים יד – אלא שפשוט תלך בשקט בשקט ותשלים את הפער. בכל אופן, הערב עולה העונה השישית והאחרונה של יצירת המופת הזו, ככה שאלו יהיו הפרקים האחרונים בהם נציץ לחייהם של בני משפחת פירסון. עוד עונה בה הדמויות שנכנסו לנו ללב, מתמודדות עם היומיום, של אז והיום, בסצנות שהן באמת פשוט החיים עצמם. מהיום ב-YES.

>> הסדרות הישראליות שכולם ידברו עליהן ב-2022