פדיחה! הנסיך הארי פתח בטעות קצת יותר מדי

הנסיך הארי וגרטה טונברי | צילום:GettyImages/TOBY MELVILLE ו GettyImages/Stephanie Keith
הנסיך הארי וגרטה טונברי | צילום:GettyImages/TOBY MELVILLE ו GettyImages/Stephanie Keith

טראמפ, משבר אקלים והסיבה האמיתית שבגללה עזב את הארמון - הארי היה בטוח שהוא מדבר עם גרטה תונברג והרשה לעצמו לדבר על הכול

88 שיתופים | 132 צפיות

עוד יום, עוד פרשייה סביב הזוג המעניין בעולם, מייגן מרקל והנסיך הארי. הפעם לא מדובר באירוע מלכותי או בשמלה מפוארת של מרקל, אלא בסיפור די מצחיק למען האמת. בימים האחרונים ביקרו בני הזוג בממלכה ולקחו חלק בכמה אירועים בפעם האחרונה כנסיך ודוכסית, כלומר, סגרו פינה. מרקל הדהימה את העולם עם חיוכה הזוהר. "היא קורנת", "רואים שהיא מאושרת", כתבו באתרי הרכילות ונראה כי זו האמת לפי התמונות.

מייגן מרקל | צילום: Max Mumby/Indigo/Getty Images
מייגן מרקל | צילום: Max Mumby/Indigo/Getty Images

>> וויליאם, קייט, מייגן והארי במפגש פסגה אחרון בהחלט

בצל ביקורם בממלכה ויציאתם של הארי ומייגן מחירות לעבדות, צץ ברשת סיפור הזוי למדי על לנסיך הארי. על פי דיווחים של הדיילי מייל הבריטי, שני יוטיוברים רוסים, אלכסיי סטוליארוב וולדימיר קוזנצוב, הידועים במתיחות הטלפוניות שהם עושים לסלבס, הצליחו להפיל בפח גם את הנסיך הארי.

השניים התקשרו לנסיך הארי והציגו את עצמם כגרטה תונברג ואביה. הארי הרשה לעצמו להיפתח בפניהם, הרי מי לא היה שופך את ליבו כשגרטה בכבודה ובעצמה מתקשרת.

הוא סיפר שהחיים שלו השתפרו פלאים מאז עזב את הממלכה, שהוא עשה הכול כדי להגן על בנו וגם טען שלנשיא ארה"ב דונלד טראמפ יש דם על הידיים בגלל תעשיית הפחם שהוא מקדם. בשיחה עם היוטיוברים, תיאר הארי את החיים בממלכה כגיהינום. הוא אמר שהעולם מתנהל על ידי אנשים חולים והוסיף התחנפות קלה לגרטה כשאמר שהיא והדור שלה יצילו את העולם.

נראה שככה זה כשאתה עוזב את בית ההורים – כבר אין מי שיגן עליך מיוטיוברים רוסים שרק רוצים להריץ דאחקות. ובכן, הארי, אולי החיים טובים יותר כשאף אחד לא אומר לך מה לעשות, אבל גם לגדודי דוברים ואנשי צוות נאמנים ודיסקרטיים יש יתרונות, גם אם הם מתמצים במניעת פאדיחות ברשת.