הבילוי המושלם לסופ"ש: הסרט המרגש של הלן מירן מגיע לקולנוע

"הדוכס", סרטה החדש של הלן מירן | צילום: יח"צ
"הדוכס", סרטה החדש של הלן מירן | צילום: יח"צ

סיפור אמיתי ובלתי ייאמן, סוף מרגש עד דמעות והלן מירן אחת. התו הירוק מת והסרט הזה הוא סיבה מצוינת לצאת מהפוך בסופ"ש וללכת לקולנוע

88 שיתופים | 132 צפיות

סוף השבוע הגיע ואם עדיין לא תכננת תוכניות מיוחדות, רצינו להציע לך לצאת לסרט – כי מתי בפעם האחרונה יצאת לבילוי בקולנוע? ככה חשבנו. כעת כשהתו הירוק כבר לא מהווה מכשול, אנחנו מציעות לך להיזכר כמה זה כיף: להתאפק לא לסיים את הפופקורן בהקרנת הטריילרים, להצטנף במזגן המקפיא ולצפות בסרט על המסך הגדול באמת.

>> המלצת צפייה: סדרת המתח החדשה עם כוכבת "משחקי הכס"

הדוכס | The Duke

היום (3 במרץ) מגיע לאולמות "הדוכס", בכיכובם של הלן מירן הנהדרת, שרק השבוע נהנו לראות כמה מדהים היא נראית על השטיח האדום, ג'ים ברודבנט ("מולאן רוז") ומתיו גוד ("אחוזת דאונטון").

העלילה מתרחשת בשנת 1961 ומבוססת על סיפור אמיתי: קמפטון, נהג מונית בן 60, גנב את הדיוקן של גויה "הדוכס מוולינגטון" מהגלריה הלאומית לאומנות בלונדון – וזו הגניבה הראשונה (והיחידה) שידעה הגלריה מאז ועד היום. הגנב שלנו מוכן להחזיר את הציור, אבל יש לו דרישה מיוחדת בתמורה: שהממשלה תשקיע תקציב גבוה יותר באוכלוסיית הקשישים. מה שקרה לאחר מכן הפך לאגדה, ורק אחרי חמישים שנה מאותו האירוע, התגלו כל הפרטים על הסיפור המרגש הזה. לא נעים לומר, כי בכל זאת גניבה והכל, אבל זה בהחלט מעורר השראה.

>> סקסי ויודע את זה: ג'ון בון ג'ובי כבר בן 60, איך הוא כזה לוהט?