מה רואים הערב? את ג'יימי לאניסטר קופא מקור

"נגד הקרח" | צילום: באדיבות נטפליקס
"נגד הקרח" | צילום: באדיבות נטפליקס

כוכב "משחקי הכס" מחפש מפה בקרח, סדרה תיעודית על מגורים משותפים שהופכים לסיוט נוראי ועונה חדשה של סדרת בית החולים הממכרת: שתי סדרות וסרט אחד לרשימת הצפייה שלך

88 שיתופים | 132 צפיות

יום רביעי, כבר כמעט סוף השבוע, אבל רק כמעט. אם את מעדיפה שלא להתחיל בינג' ממכר ולהישאר ערה כל הלילה לפני יום העבודה האחרון בשבוע, או שפשוט בא לך לגוון, הסרט החדש שעולה היום בנטפליקס יכול לסגור לך את הפינה בקלות מבלי להתחייב לשעות מסך ארוכות.

>> המלצת צפייה: להרוג את איב בפעם האחרונה בהחלט

נגד הקרח |  Against The Ice

ניקולאי קוסטר-ולדאו (הלוא הוא ג'יימי לאניסטר החתיך מ"משחקי הכס") וג׳ו קול (כנופיית ברמינגהם) מגלמים 2 גברים במאבקם נגד – ניחשתן נכון – הקרח. האמת שעלינו ללמוד מזה שיעור בפרופורציות, ככה שאולי אחרי הצפייה בסרט נשתדל להתלונן פחות על החורף בישראל. תתכוננו לצפות בהם מחפשים מפה אבודה במרחבים העצומים של גרינלנד. בגזרה הנשית על המסך תמצאו את היידה ריד, והסרט מבוסס על סיפורה האמיתי של משלחת דנמרק שיצאה אל הקוטב ב-1909.
החל מהיום בנטפליקס.

אם בכל זאת את בעניין של התמסרות לבינג' אמיתי, 2 סדרות שעלו השבוע מומלצות במיוחד:

השותף הגרוע בתבל | Worst Roommate Ever

כל אחת שעמדה אי פעם בפני מעבר דירה עם שותפים, יודעת כמה צרות עלולות להיגרם מבחירה לא נכונה באנשים הלא נכונים לגור איתם, אבל כמו בכל דבר – הכל יחסי. המפיק בפועל ג'ייסון בלום ("הטיהור", "תברח") הביא אל המסך שורה של סיפורים אמיתיים, על כמה מהשותפים לדירה המזעזעים ביותר שאפשר להעלות על הדעת. תשכחי משותפים שמשאירים כלים מלוכלכים בכיור, כי בסדרה התיעודית הזו אנחנו הולכות להציץ למגורים משותפים שהשתבשו באמת. בואו נאמר, שאף אחד לא הייתה רוצה לחלוק מטבח עם רוצח בדם קר או נוכל אלים.
הסדרה זמינה לצפייה בנטפליקס.

רופא ללא גבולות 2 | Transplant

לא משנה כמה גרסאות ראינו, עדיין לא ימאס לנו באמת מדרמות בית חולים. למי שלא יודעת על מה מדובר, "רופא ללא גבולות" זו סדרה מבית CTV הקנדית שנוצרה על-ידי ג'וזף קיי שעונתה הראשונה זכתה להצלחה גדולה ("הדרמה הטובה ביותר", "השחקן הטוב ביותר", פרס הבימוי ופרס הכתיבה בטקס פרסי הטלוויזיה הקנדי).

רופא ללא גבולות | HOT ו-NEXT TV
רופא ללא גבולות | HOT ו-NEXT TV

באשיר "באש" חאמד (האמזה האק), הוא רופא סורי שברח מהמלחמה הקשה שבמולדתו כדי להתחיל חיים חדשים בקנדה, והוא עובד כרופא במרכז טראומה עמוס. בעונה השנייה שנחתה אתמול ב-HOT, חייו של באש חווים טלטלה כשאישה מעברו מגיעה לקנדה. עוד משתתפים: לורנס לבוף ("טראומה"), ג'ון האנה ("סוכני S.H.I.E.L.D"), עאישה עייסא ("12 קופים"), טורי היגינסון ("סטארגייט אטלנטיס") וגרייס לי קונג ("InSecurity").
משודרת בימי שלישי ב-20:45 ב-HOT3, ב-HOT VOD וב-NEXT TV