סקס, פשעים ורוקנרול: 8 המלצות צפייה מסעירות לסופ"ש

עד שהמוות יפריד בינינו | צילום: HOT ו-NEXT TV
עד שהמוות יפריד בינינו | צילום: HOT ו-NEXT TV

פסיכיאטרית שמאמצת נפגעת כת, ג'יילו על תקן הרובין הוד של החשפניות ודוקו מוזיקלי שיגרום לכן לרקוד כמו ג'אגר. כל מה שאסור לכן לפספס בטלוויזיה בוויקנד

88 שיתופים | 132 צפיות

דוקו מוזיקלי: הסדרה "הרולינג סטונס חוגגים 60"

סדרה בת ארבעה פרקים העוקבת אחר 60 שנות פעילותה של הלהקה הכי רוקנרול בעולם. כל פרק (60 דקות) מתמקד בחבר להקה אחר – מיק ג'אגר הוא החזון, קית' ריצ'רדס הוא התשוקה, רוני ווד הוא הכיף וצ'ארלי ווטס הוא הקצב, ואלה, לפי חישוב בסיסי שלנו, הם ארבעת יסודות הקיום. דוקו שהוא פאן טהור עם פסקול אדיר על הלהקה שהפכה שפתיים ולשון למותג הכי לוהט בעולם.
איפה צופות: סלקום tv, שידור שבועי, החל מ-31 באוגוסט.

>> לפעמים הסקס הוא רק תירוץ לראות טלוויזיה

דרמה משפטית: הסדרה "המסלול לשותפות" 

משרד עורכי דין משקיף על הנוף של ניו יורק מהקומה המאתיים (בערך), ובו עורכת דין אמביציוזית אחת עם רק דבר אחד בראש: להפוך לשותפה במשרד. הבעיה? יש לה חברים מרימים שמדרדרים אותה להנות ולהתחכך בגברים עשירים ונאים, שהיא במקרה גם עובדת איתם, וכל זה כולל שטיחים אדומים עם שמלות מוגזמות. גילטי פלז'ר? מודות באשמה.
איפה צופות: נטפליקס

קומדיית פשע: הסדרה "עד שהמוות יפריד בינינו" 

קומדיה קנדית דוברת צרפתית. השנה היא 74' בפרבר של קוויבק והאאוטפיטים הורסים ביופיים, אבל זה לא ממש עוזר לשני זוגות נשואים שמשתעממים למוות משגרת חיי הנישואין שלהם. עד כאן מזדהות. בתוך השממה הקיומית ובזמן שהילדים במחנה קיץ, הוגט מוצאת רובה ומגלה שהיא ממש טובה בענייני פיו פיו, אז היא מתחילה לבצע פשעים קטנים שהולכים ומסתבכים, אבל גם מסעירים את חיי הזוגות ומחזירים את התשוקה האבודה לחיים.
איפה צופות: ב-HOT VOD וב-NEXT TV

דרמת אימה: הסדרה "השטן באוהיו"

אמילי דשנל, הזכורה לטובה כפתולוגית חוקרת מקרי מוות ב"בונז" (וכאחותה של זואי דשנל, "ניו גירל" בשבילכן), מרחיבה את היריעה המורבידית. הפעם היא מגלמת פסיכיאטרית מלאת חמלה, האוספת לביתה מטופלת צעירה שמתגלה כפליטת כת מסתורית חובבת שטן. הפסיכיאטרית הרחומה לא יודעת שהצעירה מגיעה מרקע שעושה התקפי לב בשעת לילה מאוחרת, אז היא מארחת אותה אצלה וחושפת את המשפחה שלה ואת חייה לסכנה.
איפה צופות: נטפליקס

דרמה פמיניסטית בועטת בבטן: הסרט "האירוע"

הסרט הצרפתי עטור הפרסים שיצא בשנה שעברה, מגולל את סיפורה של אן, סטודנטית צרפתיה ומבטיחה עם עתיד מזהיר לפניה שנכנסת להיריון בשנות ה-60' בצרפת. הלימודים היו אמורים לחלץ אותה ממלתעות המוצא הבעייתי שלה, והבטן התופחת עומדת לחרב את העתיד שיכול היה להיות לה. בחינות הגמר קרבות וגם ההיריון מתקדם, ואן מחליטה לעשות מה שצריך – הכל – כדי להמשיך במסלול חייה, גם אם זה אומר לשבת בכלא (כי הפלות הן לא חוקיות). סרט מצמרר ואקטואלי מאי פעם.
איפה צופות: סלקום tv 

הסרט "נוכלות בלי חשבון" 

ג'יי לו, ג'וליה סטיילס, ליזו, קארדי בי ולילי ריינהארט בקומדיה המבוססת על סיפור אמיתי. חבורת חשפניות Vs ברוקרים מוול סטריט שמגיעים קבוע למועדון בו הן עובדות. הן מנסות להשיג את הכסף שהן באמת מרוויחות על העבודה הקשה וחשות רובין הוד – גונבות מהעשירים ומחלקות לעניות – הן עצמן. עם כזה קאסט וכזאת אג'נדה, ברור בצד של מי אנחנו.
איפה צופות: סלקום tv

דרמת בית חולים: הסרט "משחקים באלוהים"

ג'וליה סטיילס היא רופאה צעירה בוועדה שצריכה להחליט מי יזכה בהשתלת לב. כשהמועמד הראשון ברשימה נפטר עוד לפני ההשתלה, הוועדה צריכה להחליט בין מספר מועמדים עם סיפור חיים מטלטל, שאף אחד מהם אינו המועמד המושלם. בין פוליטיקת בית חולים לאתיקה רפואית, הרופאה הכי צעירה בחדר צריכה להטות את הכף ולהחליט מי יזכה בסיכוי ליום נוסף בעולם.
איפה צופות: שישי, סלקום tv

קומדיית נעורים לתחילת שנת הלימודים: הסדרה "מזויפות"

מלכת המסיבה והגיקית החכמה הן בסטיז שמזייפות תעודות זהות ומוכרות אותן לעבריין קטן שמתברר כגדול עליהן בכמה מידות. מפה לשם הן בטעות מקימות אימפרייה לזיוף תעודות שמסתבכת, ומערערת את החברות שלהן. הסדרה מלווה בקריינות של שתי הדמויות הראשיות, שלא בדיוק מהוות מופת ליושר ולאמינות, ומה שמהמם זה שצריך להחליט לבד איפה פחות או יותר נמצאת האמת בסיפור הבגידה המוגזם הזה. והרי "מוגזם" זו רוח הנעורים האמיתית.
איפה צופות: נטפליקס

> גם הדוקו על ויקטוריה'ס סיקרט שווה צפייה