מי (לא) שמעה על חווה ונאווה ועוד 6 המלצות צפייה דחופות

מי שמע על חווה ונאווה" | צילום: פיני סילוק, באדיבות yes
מי שמע על חווה ונאווה" | צילום: פיני סילוק, באדיבות yes

הטריו של "האחיות המוצלחות" עושה את זה שוב, נעמי ווטס מככבת במיני סדרה מקריפה, הערפד חוזר לריאיון ולחיינו בסדרה חדשה וסקסית. התוכניות שאסור לכן לפספס בטלוויזיה

88 שיתופים | 132 צפיות

דרמת פנטזיה: הסדרה "ריאיון עם הערפד"

התגעגעתן לערפדים? לא, כי הרבה זמן לא היה, וזה אף פעם לא נמאס. בטח לא כשאנחנו זוכרות חסד נעורים לסרט הניינטיז בכיכובם של בראד פיט, טום קרוז וקירסטין דאנסט, והסדרה החדשה שומרת על הקו הסקסי שהתחיל בספרים, המשיך בסרט ועולה איתו רמה. בניו אורלינס הלוהטת של תחילת המאה ה-20 לסטאס הערפד הבהיר (סאם ריד מ"בל") הופך את לואיס (ג'ייקוב אנדרסון, "תולעת אפורה" בשבילכן מ"משחקי הכס") ממוצא קריאולי לערפד. אבל לואיס, שאיתו נערך הריאיון לאורך הסדרה, מתייסר מהשובל המדמם שחיי הערפדות גוררים אותו אליו, הוא פשוט לא מצליח לעצור את עצמו מלהתאהב בלסטאס (גם אנחנו לא, יש מצב שהם הזוג האהוב עלינו כרגע). על רקע המתח הבין גזעי בין השניים, המתח ההומואירוטי והמתח המוסרי שבלגור בארון קבורה, אנחנו רק שמחות שיש ליקום הטלוויזיוני הזה 21 ספרים למצוץ, סליחה, לשאוב מהם השראה.
איפה צופות: AMC

דרמת אימה: מיני סדרה "הצופה"

נעמי ווטס המהפנטת, בובי קנאבלי וג'ניפר קולידג' הנפלאה ("הלוטוס הלבן") ועוד רבים ומעולים מככבים במיני סדרה מבית היוצר של ריאן מרפי ("אימה אמריקאית", "דאהמר") המבוססת, איך לא, על אירועים אמיתיים ומקריפים מ-2015. משפחת בראנוק עוברת לבית חלומותיה בניו ג'רזי אבל תוך זמן קצר מגלה שזה גם בית החלומות של שכן אובססיבי שצופה בבית שלהם ובמשפחה כולה. המשפחה מנסה להבין מי עומד מאחורי מכתבים מצמררים הנשלחים אל בני הבית, ועולה הדילמה אם להישאר בבית הסיוטים למרות הכל, כשאט אט מתברר שגם השכנים לא שיא הנאים בעיניהם. אנחנו היינו בורחות, אבל הצפייה מחייבת.
איפה צופות: נטפליקס

דרמת פשע: הסדרה "שנטרם"

מבוסס על ספר רב המכר באותו השם, ובכיכובו של צ'רלי הונאם ("ילדי האנרכיה") שמגלם את לין, אסיר נמלט מאוסטרליה שבורח לבומבי באייטיז. הוא מנסה להיטמע ולהמציא את עצמו מחדש כרופא למרות שהוא מסתובב לכל מקום עם קוקו גולגול של מסיבות טבע, ומתערבב עם הברים, הסלאמס והעולם התחתון המקומי, שלא לומר מפתח רומן עם אישה מקומית מסתורית. תועפות של מבטא אוסטרלי והודי, נופים מחצי היבשת למי שמתגעגעת לטיול אחרי צבא, ולא מעט אקשן בדרך לגאולה של פושע חתיך שסלחנו לו מזמן.
איפה צופות: אפל TV

קומדיה רומנטית: הסרט "רוזלין"

אין סיכוי בעולם שעושים טוויסט על סיפור האהבה ה(לכאורה) הכי גדול בכל הזמנים ואנחנו לא נשב לראות במה מדובר. אז כאן מדובר בבת דודה של יוליה, שהרגע רומאו זרק אותה והוא משתמש באותם הטריקים על הבת דודה הפחות חדה ויותר תמימה – יוליה. רוזלין חייבת לחשוף את האמת על הוומנזייר ששיחק בה, גם אם זה כולל להרוס חתונה, למרות שלשייקספיר, כמובן, יש תוכניות אחרות.
איפה צופות: דיסני+

קומדיה ישראלית: הסדרה "מי שמע על חווה ונאווה"

הטריו של "האחיות המוצלחות" חוזר – גורי אלפי, גלית חוגי ונועה ארנברג והפעם בגרסת החברות המוצלחות: חווה ונאווה הן שתי כוכבות עבר של להקה צבאית מהסבנטיז שהחיים השכיחו מהתודעה. עם מותו הפתאומי של בעלה של חווה (קרן מור) ועם יציאה לפנסיה מחברת החשמל של נאווה (חנה לסלאו) בה עבדה מאז השחרור, הן נפגשות שוב, הכימיה ביניהן מעוררת את הניצוץ מחדש וגם מעלה כמה זכרונות מבאסים מהצבא, אבל בעצם למי אין? את חווה הצעירה ונאווה הצעירה מגלמות ליהוקים אדירים של ליאנה עיון וטליה ברטפלד, ומלבדן יש קאדר שחקנים מטורף. מדובר בקאלט בהתהוות וכל הפרקים עולים לבינג', חוץ מזה שמי שלא רואה מסתכנת בפומו של החיים שלה.
איפה צופות: ב-yes VOD,  ב-yes TV COMEDY וב- STINGTV

קומדיית נעורים: הסדרה "בנות דרי" עונה שלישית ואחרונה

ניינטיז, סכסוך פוליטי מקומי, ארבע טינאייג'ריות וטינאייג'ר אחד בתקופה הכי אקצנטרית בחיים, תיכון. נשמע מוכר? רק שהמיקום הוא העיירה דרי בצפון אירלנד, והבנות הכי קתוליות, מוגזמות ומצחיקות על המסך פורקות כל עול כשברקע מציאות מורכבת. עכשיו הן חוזרות לגראנד פינאלה שמצליח להתעלות אפילו על שתי העונות הקודמות. מי שעוד לא הספיקה להתחבר להברקה האדירה הזאת, שהפכה לקומדי הכי מצליחה של צ'אנל 4 הבריטי מזה שנים, שתפנה לעצמה וויקאנד או חג.
איפה צופות: נטפליקס

קומדיית מתח: הסדרה "הריזורט"

זוג נשוי מזה עשור וללא ילדים יוצא לכפר נופש בריביירה של מקסיקו לחגוג את יום הנישואים בשאיפה להפיח חיים ולתת כיוון לזוגיות המקרטעת. אבל הרפתקה שיוצאת משליטה בסביבה מובילה אותם לגלות שזוג צעירים שהתארחו במלון לפני 15 שנה נעלם באופן מסתורי, ועל עקבותיהם לא עלו מעולם בגלל סופה שפקדה את כפר הנופש ומחתה ראיות. עכשיו יש קפיצות בזמן בין הזוג החוקר לזוג שנעלם, כשמתברר ששני הזוגות מתמודדים עם אובדן וזכרונות מציפים מהעבר.
איפה צופות: HOT VOD