פול האוס: המותג של מרי קייט ואשלי אולסן מגיע לישראל

מרי קייט ואשלי אולסן | צילום: J. Lee/FilmMagic/GettyImages
מרי קייט ואשלי אולסן | צילום: J. Lee/FilmMagic/GettyImages

אחרי שכבשו את שבוע האופנה בניו יורק ואת הכוכבות הכי אופנתיות בעולם, מקייטי הולמס עד היילי ביבר, מותג האופנה של התאומות אולסן נוחת בארץ. הבגדים מרגשים, המחירים פחות

88 שיתופים | 132 צפיות

אשלי ומרי קייט אולסן הן אחת האובססיות האופנתיות של המדור משכבר הימים, לכן התרגשנו כל כך מהבשורה האביבית המשמחת הזאת – מותג האופנה THE ROW מגיע לישראל!

>> חבל שגם הטרנד הנוראי הזה מתחילת שנות ה-2000 נוחת אצלנו

THE ROW בפקטורי 54 | צילום: יח"צ חו"ל
THE ROW בפקטורי 54 | צילום: יח"צ חו"ל

מותג האופנה היוקרתי שהקימו התאומות ההוליוודיות בשנת 2006 הפך במהרה לשכיית חמדה אופנתית בקרב פאשניסטות אנינות ומבינות עניין, ביניהן קייטי הולמס, מרגו רובי, מייגן מרקל, קרי וושינגטון, סיינה מילר, היילי ביבר ועוד רבות ושוות. האחיות אולסן כבשו לא רק את הסלבס, אלא גם את מועצת מעצבי האופנה של אמריקה, שהעניקה להן לאורך השנים פרסים בשלל קטגוריות נחשבות. ב-2018 וב-2019 אף זכו האחיות באותה הקטגוריה שנתיים ברציפות, וזוהי קטגוריית האקססוריז. כמו כן, המותג מציג מדי שנה בשבוע האופנה בניו יורק.

אז האולסניות – שלנצח ייחרטו בזיכרון שלנו כמישל המתוקה מ"צער גידול בנות" הנוסטלגית למרות שהן כבר בנות 35 – חוגגות 15 שנה למותג שלהן, וכעת, הוא מגיע לפקטורי 54.

THE ROW נקרא על שם סביל רואו, רחוב החייטים האייקוני בלונדון, וכיאה לשמו הוא מזוהה עם סגנון מחויט, מאופק, נקי ועל-זמני שאינו נופל קורבן לטרנדים עונתיים ולגחמות אופנתיות בנות חלוף.

THE ROW בפקטורי 54 | צילום: יח"צ חו"ל
THE ROW בפקטורי 54 | צילום: יח"צ חו"ל

קולקציית אביב-קיץ 2022 כוללת מעילים (בכל זאת אביב במונחים ניו-יורקיים), מכנסיים מחויטים, פריטי בייסיק איכותיים, תיקים ונעליים מבדים טבעיים משובחים כגון כותנה, משי, צמר ופשתן, בגוונים מונוכרומטיים ובגזרות שעל התפר בין המחויט לנינוח. המחירים מרגשים מהצד השני של סקאלת הריגוש, ועומדים על 1,390-9,990 ש"ח לפריט.

הקולקציה תימכר בחנות הדגל של פקטורי 54 בקניון רמת אביב ובאתר הרשת.

>> קייטי הולמס מציגה את הלוק המושלם לאביב