אודליה סוויסה בהישרדות VIP: "מי זו חוה אלברשטיין?"

הישרדות VIP | צילום מסך רשת 13
הישרדות VIP | צילום מסך רשת 13

יובל המבולבל מסרב להתבגר, זהר שטראוס עדיין חי בסרט ואודליה סוויסה לא שמעה על חוה אלברשטיין: עוד פרק קלאסי של הישרדות VIP בתיבול גזענות, קריוקי ומשקאות אנרגיה

88 שיתופים | 132 צפיות

חוה אלברשטיין, נולדה לפני 75 שנים בשצ'צ'ין שבפולין. היא זמרת-יוצרת, פזמונאית, מלחינה, מוזיקאית, סופרת ושחקנית ישראלית, אייקון אשכנזי בועט לכל הדעות וגם מוזיקאית עם קריירה פעילה בת 57 שנים. אף על פי כן, אודליה סוויסה לא יודעת מי זו אלברשטיין והיא לא מהססת לשאול. אז למה דווקא ורד בוסקילה היא זו שככל הנראה עברה אתמול את הערב המביך בחייה?

>> רק בעושר ובעוני: מדוע גם סדרות הטלוויזיה נטשו את מעמד הביניים?

איזו חוה? סוויסה לא מהססת לשאול. הישרדות VIP | צילום מסך רשת 13
איזו חוה? סוויסה לא מהססת לשאול. הישרדות VIP | צילום מסך רשת 13

ובכן, מילא להיתקע בבקתה עם הוודג' של זהר שטראוס שעדיין משוכנע שהוא הגרסה המקומית של גמביט המלכה, ומילא להפיל את כל האשמה על אלה אייבינדר בלי שום ראייה פורנזית, אבל לצפות בעצמך מרימה לאיש שתקע לך מצ'טה באוברול תוך השתפכות על עולם הערכים הפריכים שלו – בעוד הוא מחרטט אותך בפנייך – זה באמת, אבל באמת משפיל. וזה בא ממישהי שהתהלכה בכל אורכו רחוב אבן גבירול עם חצאית תקועה בתחתונים.

להיתקע עם הוודג'? זהר שטראוס עדיין בטוח בעצמו. הישרדות VIP | צילום מסך רשת 13
להיתקע עם הוודג'? זהר שטראוס עדיין בטוח בעצמו. הישרדות VIP | צילום מסך רשת 13

האם מתנהל מו"מ כדי לחלץ את שירה פרבר או שמישהו בהפקה פשוט דוחף לה קלונקס למי קוקס כדי שלא תנסה לפגוע בעצמה?

טוב, אז אפשר להכריז באופן רשמי: יחי המלך החדש של ליבולן, הלא הוא יונתן בשן, הקטן והשקרן. אבל בואו נדבר על הקאמבק החשוב של המשפחה הכי לא מתפקדת על המסך: שבט אפולאקי. תודו שהתגעגעתם (לא ממש) – רק שאלה, האם מתנהל מו"מ כדי לחלץ את שירה פרבר משם או שמישהו בהפקה פשוט דוחף לה מדי פעם קלונקס למי קוקס כדי שלא תנסה לפגוע בעצמה? היא כבר מתרגלת צהלולים מתוך חשש אמיתי לחייה, וזה נראה לא טוב בינתיים, רק אומרת.

יחי המלך הקטן, יונתן בשן. הישרדות VIP | צילום מסך רשת 13
יחי המלך הקטן, יונתן בשן. הישרדות VIP | צילום מסך רשת 13

בכל אופן, רגע לפני משימת הפרס הגרועה בעולם, דודו אוואט פתח חזית עם מלך הבשן. קצת שורף לו לראות את ילדי התחנה המרכזית שהתעמר בהם בעונג רב תקופה לא מבוטלת, סתם נהנים מחיים משודרגים יותר בליבולן, אז הוא עשה מה שכל ישראלי טוב עושה – הוא חיפש סיבות להיפגע ולהתקרבן כך שיהיה לו תירוץ טוב לפזר איומים בפאתוס של מאפיונר איטלקי.

לא משנה מה יובל המבולבל אומר זה נשמע כמו פרומו לקלטת הילדים הבאה שלו, ואנחנו כבר בפרק השלישי בו הוא מסרב לשחרר מלייה גיל והצלצול ההוא בפעמון

לו רק הייתם זוכים בסיר פסטה במקום דלי של משקה אנרגיה עוד היה בזה חן, אבל לפחות עכשיו אני יודעת למה האקס שלי הוריד לי עוקב כשגילה שהתגברתי עליו מהר מדי. אופסי?

יובל המבולבל, מתי תתגבר או תתבגר? הישרדות VIP | צילום מסך רשת 13
יובל המבולבל, מתי תתגבר או תתבגר? הישרדות VIP | צילום מסך רשת 13

עוד מישהו שלא מצליח להתגבר על דברים, הוא יובל המבולבל. דמות חביבה מאוד עד כה. ונכון, לא משנה מה הוא אומר זה עדיין ישמע כמו פרומו לקלטת הילדים הבאה שלו, אבל אנחנו כבר בפרק השלישי שבו הוא מסרב לשחרר מלייה גיל והצלצול ההוא בפעמון. עכשיו הוא גם מוסיף לזה אלמנט של גזלייטינג ומתנחם בזרועותיו של בשן, מה שסיפק לנו סצנה הומו-אירוטית רטובה במיוחד. המשיכה שלו לגברים יפים, צעירים ומגניבים מכמירת לב. הוא מחזר אחריהם כמו תיכוניסטית בת 13 ותקוע כרגע עמוק מאוד בפאזת "אין לי חברות בנות כי הן קקי ואי אפשר לסמוך עליהן" וזה קצת פחות מביך ממה שקורה לבוסקילה עכשיו.

המשימה המבאסת בעולם. הישרדות VIP | צילום מסך רשת 13
המשימה המבאסת בעולם. הישרדות VIP | צילום מסך רשת 13

כאמור, נאלצנו לצפות במשימת הפרס המבאסת בעולם. באמת, אם זה היה תלוי בי הייתי מחרבנת את כל העסק והולכת לשנו"צ על החוף כמו גיל אחרי שהחליטה לנדות את עצמה מחיכוכי מצ'טות עם דנדן והחברים. אני מבינה שצריך לסגור שת"פים בשביל שרשת 13 תוכל לממן קוקוסים ואורז למכביר, אבל אני לא בטוחה שלהפציץ אנשים בתת-תזונה במשקה עתיר סוכר וקפאין זה רעיון מוצלח.

ההפקה מציבה בפנינו מדי פרק את השאלה: איזו אפשרות גרועה יותר, להיות מרוקאית או להיוולד פולניה?

גם איזה מן תגמול ראוי זה בוקסת קריוקי? לאפולאקי יש את אודליה 24/7, ככה שמבחינתם הזכייה היא סתם עוד לילה לבן על האי. מצד שני, דנדן הבהיר שהפרס פחות מתאים לליבולן – וכולנו עמוק בלב יודעות מה זה אומר, רק פוחדות שתיפלט לנו הגזענית הנרגנת.

יצא לו הגזען הנרגן? הישרדות VIP | צילום מסך רשת 13
יצא לו הגזען הנרגן? הישרדות VIP | צילום מסך רשת 13

אגב גזענות, לפעמים הצפייה בהישרדות לא מותירה בנו ברירה. הפורמט, הליהוקים וחלוקת השבטים מציבים בפנינו מדי פרק את המשוואה הבלתי אפשרית שמאלצת אותנו לדון בשאלה: איזו אפשרות גרועה יותר, להיות מרוקאית או להיוולד פולניה? כלומר, זה או להיות השכנה שמגזימה עם הקריוקי, שונאת באופן אקטיבי את כל מי ששונה ממנה וחושבת שיש לה בעלות על כל מה ששמח בעולם  – או להיות זו שנגעלת ממוזיקה מזרחית, מאזינה רק ליוני רכטר ועורגת בסתר מחשבותיה לימים שאפשר היה לפתור בעיות עם כמה מיכלים של ספריי די.די.טי. פייר, דילמה.

איזו זכייה שמחה. הישרדות VIP | צילום מסך רשת 13
איזו זכייה שמחה. הישרדות VIP | צילום מסך רשת 13