יומן צפייה

הישרדות VIP: חברים, תיזהרו – נעמה קסרי באה לנצח

הבאתם את שמחה בקטע מעצים או כדי שתשב בצד? צילום מסך מתוך "הישרדות VIP"
הבאתם את שמחה בקטע מעצים או כדי שתשב בצד? צילום מסך מתוך "הישרדות VIP"

בפרק השלישי הבנו שנעמה לא כזו תמימה, שלא ברור למה שמחה נמצאת על האי ושהשורדת הכי חמודה היא לונא מנסור

88 שיתופים | 132 צפיות

האם זאת רק אני או שיש בלגן של החיים ב"הישרדות VIP"? אל תבינו אותי לא נכון, אני לגמרי בעד. "הישרדות" מוכיחה שמה שלא היה בליהוק ב"אח הגדול" לגמרי קיים כאן – גם אם המתמודדים לא הכי מבינים את החוקים, ולא מבינים שלא קוראים לפורמט "הישרדות: חברים הכי טובים". אתם לא צריכים להתחנף, לחפש מנהיג או לא להבין למה תוקעים לכם סכין בגב. זה המשחק! לפחות פרימו השכיל להבין שהוא לא מתאים ופרש הביתוש. למרות התחושה הקלילה סטייל "מי אחראי עלינו?!" שעדיין דבקה במתמודדים, אין משמח מלראות את ליהיא גרינר סובלת אז למען הסר ספק – כמה דגשים למתמודדי "הישרדות VIP":

הדיבור על אוכל עשה אותי רעבה

כמות הפעמים שנאמרה המילה "אוכל" בפרק גרמה לי לשלוח את בן זוגי שיביא לי פיתה מהמאפייה הקריפית ליד הבית שלנו. אמנם עבר הרבה זמן מאז הפעם האחרונה שצפיתי בעונה שלמה של "הישרדות", אבל יכול להיות ששמו דגש גדול מדי על עניין הרעב הפרק. כן, הרעב הוא חלק מרכזי בתוכנית ומניע אנשים במשימות השונות, אבל יש עוד סוגים של סבל חוץ מרעב. היופי בבחירת VIPיז שונים על סקלת הסלביות גורמים לנו להבין עם מי היינו רוצים להעביר את הזמן באפוקליפסיה (לונא! לונא! לונא!) וממי היינו מתרחקים כמו אש (ג'ובאני – אין כזה דבר קפטן ב"הישרדות", צא מהסרט).

הישרדות. צילום מסך
הישרדות. צילום מסך

>> אופסי, הוא שוב עשה את זה: הפאדיחה של גיא זוארץ בשידור חי

הקאמבק של נעמה קסרי

טוב, נעמה באה לשחק. היא יכולה לומר עד מחר שהיא באה "דף נקי" אבל בחייאת – זה נראה כאילו הבחורה צפתה במרתונים של "הישרדות" מסביב לשעון לפני בואה לאי. נעמה לא נתנה אפילו לעובדה שהם על אי לחלחל והיא כבר התחילה לשחק בפול פאוור. כצופה: אני עפה על זה. כבן אדם: אני חוששת. כל סאגת ה"תביאו להם כוס אורז" (מזכיר מעט את טיסת השוקולד, לא?) הפכה לדי הזויה. כן, אתם רעבים (הבנו!) – אבל בחייאת, כוס אורז! נראה שרוחו של דן מנו השתלטה על גופה השמור היטב של נעמה – ואנו קיבלנו מתמודדת שלא באה לקדם כלום אלא באה לזכות פעם נוספת. אני איתה עד הסוף, אבל גם מפחדת ממנה קצת. לא הייתי רוצה להיתקע איתה על אי בודד.

נעמה קסרי | צילום מסך
נעמה קסרי | צילום מסך

מה עם שמחה?

בשביל מה ללהק את שמחה מלכתחילה? הרי אתם יודעים שהיא מהווה בעיה עבור השבט, השבט יודע שהיא מהווה בעיה עבור השבט. מצד שני: האם הישרדות הוא משחק לרזים בלבד? המממ…אני מבינה את הצורך שלה להוכיח את עצמה, אבל באותה מידה זה כמו שאני אבקש מבן אדם בלי ידיים (ובלי תותבות) לשחק איתי מסירות. קשה לה, היא מתלוננת על כאבים וזה מרגיש בגדר ההתעללות להשאירה במשחק. או שהיא תסבול ברמות בניסיון להוכיח את עצמה, או שהיא פשוט תשאיר את איפוגו מאחור.

הזמן הצהוב. צילום: אוהד קב
הזמן הצהוב. צילום: אוהד קב

למרות הכל קנקאי מפסידים

יש לכם את פאקינג אורין ג'ולי ואתם מפסידים במשימה שכולה דיוק ודבקות במטרה? וואו, איזה אנטיקליימקס, זה למה הביאו אותך אורין. קנקאי (האדומים, אם אתן לא זוכרות) עוברים כווינרים בכל רמ"ח איבריהם (הלו! יש להם את מאמנת הסלבס אירה דולפין!) אבל איכשהו הם תמיד מפסידים. האם זה בזכות החוזקה הפיזית של מישל ואייל? הצחוקים הלא מצחיקים של אסף אשתר? הדמיון של דור רפאלי לפינצ'ר? רק אלוהים יודע. יאללה תביאו לי מועצת שבט!

קשה בלי לאכול, ובכלל. ג'ובאני רוסו | צילום: מסך מתוך "הישרדות vip"
קשה בלי לאכול, ובכלל. ג'ובאני רוסו | צילום: מסך מתוך "הישרדות vip"