מזחיחות לייאוש ואף מילה על מגשי הפיצה. מתמודדי "הישרדות" מאבדים את זה

פייר, גל רובין צודקת. "הישרדות" | צילום מסך רשת 13
פייר, גל רובין צודקת. "הישרדות" | צילום מסך רשת 13

פער הדורות ממשיך להכות, בריתות נואשות נכרתות ורוחות של מהפך מנשבות כך שיש מצב שהאאוטסיידרים יעלו לשלטון. אז יאללה, הימורים, ממי ניפרד בהדחה הבאה - דורין או ירדן?

88 שיתופים | 132 צפיות

לילה על המיטה עם מצעים וכריות לא הרגיע את מאיה והיא כמו תמיד עצבנית על אלית, אפילו לא ממש ברור על מה, משהו שקשור לאיך ועם מה היא נגעה באורז. מאיה, עדיין טינייג'רית איסטניסטית (אימא, אל תשתי לי מהכוס) ואלית… נו, לאלית יש בנות מבוגרת ממאיה בכמה שנים. בקיצור, פער הדורות מכה שוב, 33 שנה לא הולכות ברגל, כמו שמציינת קייסי. אבל אין מה להשוות כמובן למה שקורה בשבט טגאלוג, שאמור להילחם על החסינות, בלי לדעת שלטל יש מטרה – להפסיד, בדיוק כמו שלגל, שעוברת במשימה זו לשבט בייבאין – יש מטרה לנצח.

>> מאיה קיי מ"הישרדות": "את לא יכולה להיות עם חברה בלי שהיא תרצה למרר לך את החיים"

המשימה של לסחוב את הפריסבי הענק, למלא אותו במים, להעביר את המים לתוך החבית ולחזור על זה פעם אחרי פעם עד שהחבית מלאה וזה עוד לא הכל: כל זה צריך להיעשות במעברים על מסלול המכשולים ובסוף יש גם פאזל שצריך להרכיב.

שני השבטים יוצאים לדרך. גיא רוזן חושד בגל אבל לאט-לאט הוא משתחרר (אחרי שכל האחרים כבר מאוהבים בגל ובנחישות שלה). בסופו של דבר, בייבאין כבר בעיצומו של הפאזל הסופי, טגאלוג עדיין מתבחבשים עם המים. אחרי שבייבאין מביאים אותה בניצחון מוחץ, ירדן מבינה שהמשך ההשתתפות שלה במשחק בסכנה ובמועצת השבט היא תודח. ירדן מתחילה ללחוץ על הרגשי של גל.

מה נסגר עם מגשי הפיצה? "הישרדות" | צילום מסך רשת 13
מה נסגר עם מגשי הפיצה? "הישרדות" | צילום מסך רשת 13

>> נטשה חליל מ"הישרדות" התאסלמה בשביל האהבה: "התאהבתי בבעלי ממבט ראשון"

חוזרים למשימת החיים והמוות, שם נטשה שוב מנצחת את אלית עם המשימה המוזרה שכללה הפעם קורה מתנדנדת ומגשי פיצה (אל תשאלו). אלית אפילו לא מתרגשת, גם כי היא מבינה שפתאום המקום שלה בשבט הופך להיות יציב יותר. קייסי מאששת את התובנה הזו, כשהיא באה לחזר אחרי אלית כשזאת חוזרת מהמשימה, היא אפילו מספרת לה שמאיה נדרה נדר לא להציק לה יותר עם עניין double dip של אורז וחול (דמיוני) על המיטה (וואו, מאיה, איזו הקרבה!). אבל אלית כבר לא אותה אלית של תחילת העונה, היא יודעת מה המחיר שלה והיא לא תמכור את עצמה בזול. או ש… נראה.

בינתיים טגאלוג נקרעים מבפנים לקראת משימת החסינות האישית ומועצת השבט. דורין וירדן יודעות טוב מאוד ששתיהן על הגריל ועכשיו כל מה שנשאר אלה הבריתות הפנימיות. דורין מתחילה להיות נואשת וללחוץ על טל וגל לשמור עליה, עד כדי שהיא ממציאה את הברית הסודית. סודית כי חוץ מדורין אף אחד לא יודע על הברית הזו.

>> לריקאפ המלא של הישרדות

אגב, זוכרות את דורין של תחילת העונה? אוי, הזחיחות המתפרצת נשטפה מהר מאוד בזיעה של המשימות ועכשיו דורין מרגישה מאוימת. האם עוד רגע היא בחוץ? האם באמת יש מהפך והאאוטסיידרים יעלו לשלטון, או שכל התוכנית של נטשה ושל אבירן תעלה על שרטון? הפרומו מבטיח לנו שנטשה תפיל את הפור ותקבע מי הולך להיות מודח (או מי הולכת להיות מודחת). חוץ מזה הנה, סוף סוף אנחנו מתקרבים לאיחוד.