הישרדות VIP: דנדן המושלם נשאר וכל השאר מיותר

"הישרדות" | צילום: אוהד קב
"הישרדות" | צילום: אוהד קב

הישרדות VIP: לא רק שקיבלנו את מועצת השבט הכי רגועה בעולם אלא שגם לא קרה כמעט כלום כל הפרק (מלבד סדנת הדייטינג הלא מועילה של גדי פניבילוב). למי אכפת? העיקר שדנדן המושלם נשאר

88 שיתופים | 132 צפיות

כמה עוד אדרש להוכיח שמה שיש ביני לבין הליבולנים זו אהבה? כאילו באמת, למה שלא פשוט נוותר על האיחוד המיותר שיכלול שאריות מבאסות מאפולאקי שיהרסו את כל הכיף (או סתם ישליכו את כל מי שלא מאמין באלוהים למדורה)? אם זה היה תלוי בי, כל העונה הזו הייתה הופכת לספין-אוף של יובל המבולבל וחברים מנסים להקים אוטופיה בפריים-טיים. אבל עזבו הכל, אין לי תלונות, כי דנדן נשאר – וכל השאר מיותר.

>> יובל המבולבל וחברים? למקרה שפספסתן את הפרק הקודם

דנדן נשאר והשאר מיותר. הישרדות VIP | צילום מסך רשת 13
דנדן נשאר והשאר מיותר. הישרדות VIP | צילום מסך רשת 13

דנדן התחיל להבין שיש מצב שהוא היה צריך לאכול קצת פחות חלזונות וקצת יותר את החבר'ה מסביב, שהספיקו לרקום הסכמים פריכים מתחת לזקן שלו

ולא תאמינו ילדות, לפעמים הטוב מנצח במקום לחטוף כאפת שטות מחבורת ג'קי והאזולאים (שם מעולה ללהקת הפאנק-רוק שלעולם לא תהיה לי), אך לפני שזכינו לצפות במועצת השבט הרגועה והמפתיעה בעולם, עוד מטח גשמים עוצמתי ורטוב שטף את האיים הפיליפינים. דנדן התחיל להבין שיש מצב שהוא היה צריך לאכול קצת פחות חלזונות וקצת יותר את החבר'ה מסביב, שהספיקו לרקום בריתות והסכמים פריכים מתחת לזקן העבות שלו. בינתיים, הוא ניצל את הזמן לטובת חזרות על ההספד שכתב על עצמו ולא שכח להיפרד בדמעות מבת הברית האהובה עליו: אבן האש.

רוקמים בריתות, יובל המבולבל בפעולה. הישרדות VIP | צילום מסך רשת 13
רוקמים בריתות, יובל המבולבל בפעולה. הישרדות VIP | צילום מסך רשת 13

במקביל, יובל המבולבל ולייה גיל התאימו את מצב הרוח למזג האוויר הקודר: כבר יממה שהם מנסים לאסוף את שברי הברית-לא ברית-אולי בעצם קצת ברית-שלהם. כאילו די, הייתם בהפסקה, קורה, אם רוס ורייצ'ל התגברו על זה, נראה לי שגם אתם תצליחו להסתדר.

בלי יותר מדי דרמות, בשן תקתק ברית שטופת טסטוסטרון עם דנדן ובכך הוא הציל את השבט שלו. נכון, הבגידה שלו הייתה צעד נבון גם ברמה האישית וזה בסדר

נחזור לטוויסט: יונתן בשן עבר את ההארה שקרתה לכל אישה מתישהו, הוא הבין שעם דושים הוא לא יתקדם יותר מדי רחוק בחיים ועל כן, החליט להשקיע במערכת יחסים ארוכת טווח עם גבר אמין ויציב שבורח מדרמות כמו שדודו אוואט בורח מקרחונים נמסים. הפלוס, הוא גם יודע לצוד סרטנים במידה וירח הדבש שלהם יהפוך לסיוט על אי בודד. בקיצור, רגע לפני שליבולן עמדו להזדכות על אחד הנכסים הכי יקרים שלהם, קיבלנו את המהפך שבזכותו הישרדות הפכה לפורמט כל כך מוצלח ואהוב. בשקט ובלי יותר מדי דרמות, בשן תקתק ברית שטופת טסטוסטרון עם דנדן ובכך הוא הציל את השבט שלו מעצמו. נכון, הבגידה הקטנה שלו הייתה צעד נבון גם ברמה האישית וזה בסדר, כי ברגע האחרון, ורד בוסקילה הודחה וכעת תיאלץ לחלוק דירת שותפים רעועה עם זהר שטראוס. אל תדאגי יאחתי, כולנו היינו שם.

אל תדאגי כולנו היינו שם, רגע ההדחה. "הישרדות" | צילום: אוהד קב
אל תדאגי כולנו היינו שם, רגע ההדחה. "הישרדות" | צילום: אוהד קב

תקראו לי מיושנת, אבל ספורטאית אולימפית שנלחמת במחלה אוטואימונית, יותר מסקרנת אותי מאנשים שקוראים לסטורי שלהם באינסטגרם שלהם מקום עבודה אמיתי

כן, אני יודעת שבוסקילה היא לא אדם פופולרי במיוחד בשני השבטים ולכן לא מדובר בהדחה שהסתיימה בקומץ מנהגי אבלות מביכים, אבל אני לא שם והעובדה שסומנה כאנדרדוגית רק מוכיחה כמה אנחנו, עדיין, עמוק בתוך חברה שלא מסוגלת לשאת אישה עם מוח וכריזמה מבלי לתעב אותה. תקראו לי מיושנת, אבל ספורטאית אולימפית עם קריירה מרשימה שנלחמת במחלה אוטואימונית, יותר מסקרנת אותי מאנשים שקוראים לסטורי שלהם באינסטגרם שלהם מקום עבודה אמיתי. אז כיאה לאתלטית שהיא, בוסקילה חתכה משם בכבוד. ודנדן לא בוכה, סתם נכנס לו עקרבוט לעין. סתם, ברור שהוא בוכה – הוא איש מושלם בחיים עצמם והכי טוב בשבט בפרט.

אני כמעט משוכנעת שמישהו איבד את ההארדיסק עם החומרים. אחרת לא ברור למה כמעט מחצית מהשידור הוקדשה לסדנת הדייטינג של פניבילוב

וכיוון שמדובר בשבט שהוא גם טייק אוף על אשרם במדבר עם פיס אנד לאבי דאבי, נדמה כי גם הדחה שנרקחה על רקע בגידה קטנה ולא מזיקה – הצליחה להפוך אותם למגובשים ומאוחדים יותר. אפילו גדי פניבילוב שבדיוק קיבל שריטה בגב מבשן, הכריז במלוא הפאתוס כי זו תהיה הפעם האחרונה שליבולן יגיעו למועצת שבט. במשמרת של ג'קי אזולאי, היפוך מהסוג הזה היה נגמר בדם. אבל בליבולן רק אהבה תנצח. ואולי גם פסלי חסינות קולקטיבית. שרשראות זה לסוציומטים מאפולאקי שלא מאמינים במשבר אקלים.

מישהו איבד את שאר החומרים? הישרדות VIP | צילום מסך רשת 13
מישהו איבד את שאר החומרים? הישרדות VIP | צילום מסך רשת 13

חוץ מזה, לא קרה יותר מדי בפרק, אני כמעט משוכנעת שמישהו איבד את ההארדיסק עם החומרים. אחרת לא ברור למה כמעט מחצית מהשידור הוקדשה לסדנת הדייטינג של פניבלוב שמסתכמת בהתזת טסטרים ממדף הבישום בסופר פארם, תקיעת לאפה וחלוקת פחית קולה 330 מ"ל לשניים בקטע רומנטי. זה לכל היותר נשמע כמו ליל חמישי סטנדרטי אחרי שלגמתי צ'ייסר אחד יותר מדי (כי אם זה על חשבון הבית לא מסרבים).

>> מהו התחליף המושלם לבושם? כך נראית שגרת הטיפוח של דורין אטיאס

וכדי שלא נסיים את הפרק המתקתק הזה עם זריקת אינסולין, קיבלנו פרומואים שהבטיחו שברביעי הקרוב שוב ניאלץ לטבול בבריכת השלשול המילולי של אפולאקי. אבל זה בסדר, כל עוד אני אקבל כמה שיותר זמן מסך עם ליבולן בסופ"ש – אלבש חיתול ואספוג את זה כמו גברת. באמת, אני יכולה להמשיך להתרפס או לתהות למה יובל המבולבל כל כך נמשך לגברים שריריים, כי כל כך מענג לצפות בחבורת האנשים החמודה הזו, משתדלת כה יפה להיות מרוכזת בעוד דברים מלבד עצמם. אוף, נראה לי שאני מאוהבת.

עוד זמן מסך עם ליבולן בסופ"ש? בכיף. הישרדות VIP | צילום מסך רשת 13
עוד זמן מסך עם ליבולן בסופ"ש? בכיף. הישרדות VIP | צילום מסך רשת 13