מחיר הטינופים: מי נואש יותר – הפקת הישרדות או דורין?

מי נואש יותר - דורין או ההפקה? "הישרדות" | צילום מסך, רשת 13
מי נואש יותר - דורין או ההפקה? "הישרדות" | צילום מסך, רשת 13

בהפקת "הישרדות" מנסים בכל הכח לשמור את פירורי הרייטינג האחרונים שעוד לא התפזרו לערוצים המתחרים, השאלה היא מה יהיו ההשלכות של ההדחה מלאת הטינופים שהייתה אמש

88 שיתופים | 132 צפיות

האם מועצת השבט תהפוך לארמגדון עבור דורין וירדן? אי אפשר לדעת, כי כל אחת מהן כרגע מתרוצצת כמו תרנגולת עם ראש כרות, לחפש בריתות של רגע אחרון. חבל שאף אחת מהן לא יודעת שנטשה כבר קיבלה החלטה. היא ואבירן מסכמים לקרקע את דורין במשימת החסינות האישית ולהתאבד על המשימה כדי שירדן לא תנצח. ואז השבט באמת יאמר את דברו, בל שום הפרעה מהצד.

>> נטשה מ"הישרדות" על ההתאסלמות עבור בעלה: "התאהבתי בו ממבט ראשון"

נטשה מבטיחה ונטשה מקיימת. מיד אחרי המונולוג הזחוח של דורין שהיא מוכנה לכרות בריתות רק עם מי שהיא מרגישה מספיק בנוח, נטשה קובעת שהיא לא תשתתף במשימה. דורין, מתחרטת? היא מנסה לפתוח ריב, אבל נטשה לא נותנת לה.

משימת החסינות הזויה לחלוטין, לוחות, כדורים, נעילה וכד'. מזל שאבירן מספר על חיי הדייטים שלו בחנויות הנוחות של Yellow. ועוד דורין מהספסל מוסיפה לקק לגל, ששוב מתרכזת באימהות שלה. ירדן מתעצבנת, כמובן, מזל שגל ואבירן מספרים לכולם על הרעיון שלהם להביא ילד יחד.

אחרי 3 שעות של סבל ואגו גברי, טל לוקח את משימת החסינות ומקבל את השרשרת. דורין משום מה בטוחה שהיא מוגנת, חבל שהיא לא יודעת שגם בבייבאין כולם מלאי תקווה שהיא תודח סוף סוף. אתנחתא רומנטית לטובת מאיה קיי שפתאום לא בטוחה במה שטל מרגיש כלפיה, כי בסופו של דבר, בהפקה כבר הבינו שחתונמי זה רייטינג טוב.

חזרה לסרט השוודי בלי כתובית שדורין חיה בו. "אני אסטרטגית", היא אומרת. לא, חמודה, את נואשת. שפנים בכובע, אה? אם כי ברור שההפקה תשמח אם דורין תישאר, כי כולם אוהבים לשנוא אותה על המסך, וזה יעזור לתוכנית לשמור את פירורי הרייטינג האחרונים שעוד לא התפזרו לערוצים המתחרים. והנה דורין שולחת את הארנב הראשון ומספרת לטל מול כולם שגיא רצה להדיח אותו לפני כמה ימים. ירדן בהלם, טל מבין עם הראש שדורין משקרת, אבל זה זורע ספק בליבו.

לא, אני מתה על הפרצופים של "לפני מועצת השבט". כולם מרוכזים ורציניים כי מי ישמע צריכים להטיס מטוס או לעשות בגרות במתמטיקה. כאילו עוד כמה דקות הם לא יתחילו להתקוטט במילים עד הפתק האחרון.

מאיה קיי דופקת כניסה מרשימה על תקן הצופה מהצד. והנה זה קורה. זה מתחיל מפרגון הדדי: אבירן מפרגן לנטשה ונטשה מפרגנת לאבירן, גל מפרגנת לטל וטל מפרגן לה בחזרה. רק ירדן ודורין לא מפרגנות, אלא מגיעות בטענות. גם טל נדבק בטרוניות והתחיל ללכלך על גיא (ורואים איך למאיה קיי יורד ממנו עם כל מילה שהוא מוציא).

>> הדרך של מאיה קיי מהרפת ומהפנימייה לפריים טיים ולדוגמנות בחו"ל

אבל אז גיא שואל על גיא רוזן והנה המצב מתפוצץ. כולם מלכלכים על גיא, כמו שבייבאין בזמנו לכלכו על דורין. מאיה קיי קצת בהלם לשמוע על חבר השבט החדש דברים לא מחמיאים כל כך על שתלטנות וחיכוכים, אבל במקום להגיב היא עושה חושבים כדי להכין את עצמה לעתיד. דורין גם מצטרפת לדיון כדי לספר כמה ספר משלמת את המחיר על הקרבה שלה לגיא. מי מדבר עם מי ומי סומך על מי. אין, אין, על ההעלבות בגוף שלישי בין דורין לירדן שתכלס, לא אומרות אחת לשנייה מילה בפנים. רק בגוף שלישי.

אוקיי, שוב, זה היה די צפוי, ירדן הולכת, גם כי תכלס – מגיע לה וגם כי ההפקה רוצה לשמר את דורין לשלב האיחוד בכל מחיר. השאלה מה יהיה בשבט עכשיו אחרי שכולם הטינפו על דורין בלי לחשוב על ההשלכות. נאום פרידה מלא תוכחה של ירדן, נאום של גיא על אמון וזהו, מה נשאר לנו? אה, רק האיחוד. והגילוי שבעצם כולם הצביעו להדחה של ירדן, חוץ ממנה.