מהיילי ביבר עד קלולס: הכפכפים המכוערים חוזרים (שוב) לאופנה. אז איף!

היילי ביבר מחזירה את טרנד הכפכפים המכוערים לאופנה | צילום: JOCE/Bauer-Griffin/GC Images/GettyImages
היילי ביבר מחזירה את טרנד הכפכפים המכוערים לאופנה | צילום: JOCE/Bauer-Griffin/GC Images/GettyImages

אחת לכמה זמן זה קורה, ואיכשהו כפכפים הגומי המכוערים חוזרים להציף את הרחובות. היילי ביבר וקנדל ג'נר כבר אימצו, ואפילו יש מחווה מפתיעה לסרט המיתולוגי "קלולס"

88 שיתופים | 132 צפיות

המתיחות בין רוסיה לאוקראינה, יוקר המחייה בישראל, הקורונה שלא משחררת מאיתנו – כאילו לא חסרות מספיק צרות בעולם, הנה נוחתת עלינו מכה חדשה: טרנד הכפכפים המכוערים חוזר לאופנה. זה התחיל בשת"פ של קרוקס ושל אתר האופנה Zappos שהשיקו בשבוע שעבר קולקציה משותפת בהשראת הסרט האייקוני "קלולס". הקולקציה מבוססת על כפכפי הגומי הכעורים והמוכרים, המעוטרים בדיטיילים ודוגמאות המרפררים לסרט הקאלט האהוב מהניינטיז.

>> גם הנעליים האהובות על בריטני ספירס מתקמבקות בענק העונה

בקולקציה תמצאו למשל את כפכפי "The Cher" – כפכפים בהדפס משבצות צהוב וכחול שמתכתב עם האאוטפיט המיתולוגי של שר הורוביץ, גיבורת הסרט, ומאובזרים בגורמט מטאלי ובדיטיילים כמו סיכת ביטחון וחרוז דמוי פנינה. כל אחת מכוכבות הסרט זכו לכפכפים על שמן ובהווייתן, ולפיכך תמצאו כאן גם כפכפי "דיון", כפכפי "טאי" וכפכפי "אמבר". טווח המחירים נע בין 111 ש"ח ל-208 ש"ח, ולפי האתר אפשר להזמין את הכפכפים לישראל.

היילי ביבר מחזירה את טרנד הכפכפים המכוערים | צילום: JOCE/Bauer-Griffin/GC Images/GettyImages
היילי ביבר מחזירה את טרנד הכפכפים המכוערים | צילום: JOCE/Bauer-Griffin/GC Images/GettyImages

גושפנקה נוספת לשובו של הטרנד ניתנה ממש לאחרונה גם על ידי היילי ביבר. הדוגמנית (ויקירת המדור בכל הנוגע לאופנת רחוב) נצפתה ברחובות לוס אנג'לס כשהיא משוטטת עם כפכפים מאסיביים לרגליה. במגזין "פיפל" כינו את הכפכפים הללו "כפכפי בריכה נוחים" וגילו לקוראים כי מדובר בפטיש ידוע של סופרמודלז, ביניהן גם קנדל ג'נר. הכפכפים שייכים למותג Bronax והם נמכרים באמזון. ב"פיפל" הכתירו אותם כטוענים לכתר של האם הרוחנית בירקנשטוק. ואנחנו אומרות, אם כבר ייאוש, אז שמחות שלפחות הוא נעשה יותר נוח.

>> נוח וסקסי: הטייץ מקבל מקום של כבוד העונה