אופנה

לא תאמינו מי מסתמנת כיורשת החדשה של הנסיכה דיאנה

הנסיכנה דיאנה והבן וויליאם, 1988 | צילום: GettyImages/Tim Graham
הנסיכנה דיאנה והבן וויליאם, 1988 | צילום: GettyImages/Tim Graham

זה לא חדש שמייגן וקייט עושות מחוות לנסיכה דיאנה, אבל לא ציפינו שזה יגיע מצד היילי ביבר, הכוכבת הלוהטת של הרגע

88 שיתופים | 132 צפיות

כמעט כל יום אנחנו רואות באינסטגרם תמונות סטריט סטייל של הדוגמנית הלוהטת של הרגע, היילי ביבר, אבל בימים האחרונים יש כמה תמונות שהצליחו ממש לרגש את הגולשים. והסיבה היא שכל הלוקים אותם לובשת הם מחווה מטורפת עם שיחזורים נאמנים למקור של אאוטפיטים שלבשה הנסיכה דיאנה בניינטיז.

נכון, מחווה לנסיכה דיאנה זאת לא המצאה של ביבר, כלותיה מייגן מרקל וקייט מידלטון עושות את זה ממש כל הזמן. אבל שיחזור הלוקים היומיומיים שלה, לא באירועים רשמיים,  זה דבר חדש לגמרי. אז למה דווקא עכשיו ולמה דווקא ביבר?

"הנסיכה דיאנה היא אייקון האופנה שלי מאז שאני זוכרת את עצמי", כתבה ביבר בחשבון האינסטגרם שלה כששיתפה את התמונות, שהן אגב, חלק מהפקת מחווה מיוחדת של המגזין ווג פריז. "כשהעלים מתחילים לנשור, אנחנו לוקחים השראה לסטייל שלנו בחורף מהנסיכה דיאנה", כתבו באינסטגרם של ווג פריז. ההפקה כוללת בתוכה את מראות הסטריט סטייל של דיאנה שהפכו לאייקונים במהלך השנים. בלייזרים וג'ינס, הודיס, כובעי מצחייה וגם הטייצים הקצרים, שהפכו לאחרונה לטרנד בזכות קים קרדשיאן שמרבה ללבוש אותם. אז קים, צר לנו, אבל דיאנה עשתה את זה קודם.

כשאנחנו חושבות על זה, אין מישהי מתאימה יותר מביבר לגלם בכמה תמונות את התפקיד של הנסיכה דיאנה, שנהרגה בתאונת דרכים בשנת 1997. הרי ביבר היא ללא ספק הנסיכה החדשה של הוליווד, אחרי נישואיה לזמר ג'סטין ביבר, ואם מסתכלים טוב, אפשר למצוא מעט דמיון פיזי בין השתיים.

הנסיכה דיאנה, 1988 | צילום: Anwar Hussein/GettyImages
הנסיכה דיאנה, 1988 | צילום: Anwar Hussein/GettyImages

 

הנסיכה דיאנה | צילום: shutterstock
הנסיכה דיאנה | צילום: shutterstock