למה מעין דורי מסתירה את החבר שלה כבר 10 חודשים?

מעין דורי | צילום: תומר לופסקו
מעין דורי | צילום: תומר לופסקו

מעין דורי (כוכבת "חתונה ממבט ראשון"), שומרת על מעטה מסתורין סביב הזוגיות שלה, אפילו שיש לה חבר כבר עשרה חודשים. זו הסיבה

88 שיתופים | 132 צפיות

מעין דורי, משתתפת "חתונה ממבט ראשון", מנהלת מערכת יחסים מתחת לרדאר כבר לא מעט זמן, וכמעט שום דבר לא ידוע על בן זוגה. כעת, במסגרת סשן שאלות ותשובות עם העוקבות שלה באינסטגרם, היא מגלה מה הסיבה לכך, וחושפת בכל זאת מעט מידע על הזוגיות שלהם.

>> התרגשנו: מעין דורי מ"חתונמי" מתאחדת עם בן הזוג שחזר ממילואים

"יש מלא מלא שאלות על הגבר שצועד איתי", כתבה בסטורי שהפנתה לעוקבות ולעוקבים בחשבון האינסטגרם שלה, וציינה: "באמת שבלעדיו אני לא יודעת איך הייתי שורדת את התקופה הזו".

"הכרנו בחתונה של אחותי, במאי 2023", סיפרה דורי, מה שאומר בחישוב זריז שהשניים נמצאים בזוגיות כבר עשרה חודשים. מדוע היא לא חשפה אותו עד כה? "הוא בינתיים מעדיף את זה בלי חשיפה ואני מאוד מכבדת את זה", אמרה והוסיפה המון לבבות. "בתוך תקופה מאתגרת של מעגלי כאב כל כך גדולים, הביחד שלנו מרפא ומחבר, ונותן כוח גדול", סיכמה.

מעין דורי | צילום: אינסטגרם maayan_dori@
מעין דורי | צילום: אינסטגרם maayan_dori@

מאז פרוץ המלחמה דורי ובן זוגה עושים מילואים בלי סוף. בריאיון שערכנו עם דורי בתחילת המלחמה היא סיפרה מעט על יחסיהם בצל המלחמה. "אני לא בן אדם חרדתי, אבל מהרגע שהוא קיבל צו שמונה הייתה לי דאגה מטורפת", שיתפה אותנו אז דורי בדמעות. "הוא משרת ביחידה קרבית מאוד וזה היה ברור שהוא יזומן. הודעתי לו שאני מסיעה אותו לבסיס, וחייבת לנסוע להורים שלי אחר כך. רציתי את אבא ואימא".

מאחלות לכם עוד ימי ביחדנס מחברים ומרפאים, ובעיקר שתיגמר כבר המלחמה והחיים ישובו למסלולם.