"מותר לי להתפרק": ההתמודדות של אלה לי להב

אלה לי להב | צילום: אינסטגרם ellalee@
אלה לי להב | צילום: אינסטגרם ellalee@

אם תהיתן למה אלה לי להב נעלמה מהרשתות בחודשיים האחרונים, זוהי הסיבה. הזמרת בת ה-20 משתפת בסטורי חשוף את ההתמודדות שלה, ויש לה מסר חשוב לכולנו

88 שיתופים | 132 צפיות

קשה להאמין שחלפו כבר 8 שבועות מאז השבת האיומה של השבעה באוקטובר. הכל עדיין מרגיש כמו פצע פתוח, הכל רגיש, הכל כואב. גם אנחנו משקיעות מאמצים בניסיון לשמור על חוסן נפשי בתקופה הכל כך קשה הזו, וזו משימה לא פשוטה בכלל, כפי שמזכירה לנו אלה לי להב בסטורי חשוף וחשוב.

>> דניאל גרינברג משתפת בהתקפי החרדה שלה בעקבות המלחמה: "אני משתגעת"

"היי, אני מאוד מנותקת מהאינסטגרם בזמן האחרון", כתבה הזמרת בת ה-20 על רקע שקופית שחורה. "רציתי לשתף שמאוד קשה לי להתמודד עם התקופה האחרונה, אני לא כל כך מוצאת את עצמי והאמת שקשה לי עם הכל".

"אני לא מצליחה להכיל את הכל", שיתפה להב בכנות, והסבירה כי זו הסיבה שהתנתקה במשך תקופה ארוכה מהרשת, ולא רק זה. "התנתקתי לתקופה מאוד ארוכה גם מהרשתות וגם מאנשים, הסתגרתי בחדר ונזכרתי שמותר לי להתפרק".

הפוסט האחרון ששיתפה להב היה ב-13 באוקטובר, שישה ימים אחרי מתקפת הפתע של חמאס ששמטה לכולנו את הקרקע מתחת לרגליים. היא העלתה תמונה של שקיעה על רקע שמיים כהים במיוחד, ושיתפה: "אני מפחדת מהחושך ומהלילה. כבר שנים שזה מלווה אותי, אני מפחדת משעות מאוחרות, מלהסתובב ברחובות ריקים, אפילו בבית במיטתי. בלילה, כשאני מנסה להירדם, המוח שלי מדמיין דברים ויצורים וסיטואציות ומכניס את הגוף שלי ללחץ וחרדה".

>> "תודה שנתת לי את החיים האלה": בר רפאלי מרגשת אותנו

"אחרי זמן מה אני מצליחה להירדם, ובבוקר השמש זורחת דרך החלון שלי ומאירה לי יום חדש, מלא בעשייה והפתעות. אז מותר לפחד ומותר לחשוש, מותר גם להילחץ ולרעוד, אבל בסוף הלילה תמיד יזרח האור", כתבה להב בזמנו.

כאמור, להב משתפת כעת שוב בתהליך ההתמודדות שלה, והכנות שלה מהווה תזכורת חשובה למה שאנחנו שוכחות לפעמים להגיד לעצמנו. "מותר ללכת לאיבוד בתקופה כזאת נוראית וכואבת", כתבה, והוסיפה: "רציתי לעדכן שאני בסדר ומוקפת באנשים מדהימים, ואני לאט לאט חוזרת לעצמי. אוהבת אתכם. תתנו לעצמכם להחלים".

אלה לי להב משתתפת בהתמודדות שלה עם המצב מאז השבעה באוקטובר | צילום: אינסטגרם ellalee@
אלה לי להב משתתפת בהתמודדות שלה עם המצב מאז השבעה באוקטובר | צילום: אינסטגרם ellalee@