הדר ודניס מ"חתונה ממבט ראשון" נפרדו. דאגנו למחרוזת פרידה

צילום מסך מאינסטגרם
צילום מסך מאינסטגרם

הדר ודניס הפרידו כוחות אחרי זוגיות בת שנתיים ועשרות סרטוני טיקטוק משעשעים. אספנו את הטובים שבהם לטובת שימור המורשת שלהם וכדי שיהיה לכן חומר שיחה מתוק-מריר עם השכנים בחדר מדרגות

88 שיתופים | 132 צפיות

הדר ודניס היו אחד הזוגות היותר בולטים בעונה האחרונה של "חתונה ממבט ראשון" הסיפור שלהם סחף מדינה שלמה ומאז בשנתיים האחרונות הם הפגינו זוגיות מתוקה ופוטוגנית שהתבטאה בעיקר בסרטוני טיקטוק דביקים. אחרי שהשתתפו לאחרונה בקמפיין של ברטה, מעצבת  שמלות הכלה והערב, היינו בטוחים שמדובר ברמיזה לתוכניות למיסוד הקשר, לאור העבודה שגם הלוקיישן של הצילומים היה סמלי גם כן, גן האירועים בו צולמה חתונתם בתוכנית, בעצם המקום בו נפגשו לראשונה. אלא שאתמול בערב בישרה ברייר על הפרידה , בפוסט שהעלתה באינסטגרם בו סיפרה כי הם נפרדו בהחלטה משותפת והספידה את מערכת היחסים. ואנחנו מודות שהפרידה הזאת שברה לנו את הלב אפילו יותר מהפרידה של ג'יילו ואיירוד.

הדר ודניס בקמפיין של ברטה | צילום: Hiipie films
הדר ודניס בקמפיין של ברטה | צילום: Hiipie films

בפוסט שהעלתה כתבה הדר: "כשהגעתי לתוכנית חתונמי, עוד בתקופת המיונים, היה לי ברור לאיזו מטרה אני מכוונת. שבעתי מדייטים ריקים, ממערכות יחסים שלא מובילות לשום מקום, שבעתי מאכזבות ושברון לב. ידעתי שאני מכוונת למשפחה משלי. משלנו. לשמחתי התמזל מזלי ופגשתי את דניס בתוכנית, מה שהוביל לקשר שלנו, כמעט שנתיים של חברות נפלאה.
אבל. בתוך תוכי כירסם בי החשש שאנחנו רוצים דברים שונים, בעתיד הקרוב או בכלל. אם זה משיחות שעשינו, או כפועל יוצא מדרך מחשבותינו, או מהפירוש של כל אחד מאיתנו של "מהו אושר?". ואני בחרתי. אני בוחרת להיות מאושרת בדרכי, אני בוחרת לא לזנוח ולו לרגע את המטרות שהצבתי לעצמי, אני בוחרת בשותפות שתוביל אותי, אותנו, למשפחה. כן… הכמיהה עודנה קיימת ומתעצמת… אז החלטנו להיפרד. החלטה משותפת שמגיעה בלב שלם וממקום של השלמה.
דניס אדם מקסים, צר לי שדרכינו מתפצלות, אבל משהו שלקחתי מהתוכנית הוא לא לוותר על עצמי. ונכון שיחסים זה עולם של פשרות, אבל לצערי יש פשרות שלא ניתן לבצע".

חוץ מלספר לנו שהפרידה מגיעה מהרצון שלה להקשיב לעצמה ולא להתפשר, ברייר מספרת שהיא מעבירה את השבוע האחרון אצל אחותה בגן יבנה ומתייחסת גם למצב הבטחוני המורכב שקורה במדינה ובפרט בערי הדרום: "אני מזדהה עם תושבי הדרום והעוטף ומלאת הערצה כלפיהם על ההתמודדות האיתנה שלהם מול השגרה הסוריאליסטית הבלתי נתפסת הזו שהם נאלצים לחיות בה. יחד עם זאת, אני מתחילה שוב בדרך חדשה, אך הפעם אני סמוכה ובטוחה שאזכה בשאהבה נפשי. אני אופטימית, ומחבקת את העבר, את ההווה ויודעת שאזכה לחבק את העתיד ולקבל חיבוק בחזרה".

הדר הודתה לכל העוקבים שלה על התמיכה והדאגה שלהם בעקבות הפוסט על הפרידה ושיתפה הבוקר בסטורי שהיא מחפשת את דירת חלומותיה.

בדרך לדירת החלומות עוברים בסטורי | צילום מסך
בדרך לדירת החלומות עוברים בסטורי | צילום מסך

אז כדי שלא נסיים עם טעם מר אלא עם מורל גבוה, אספנו את מיטב הסרטונים המשותפים שלהם, שהפכו למורשת שנותרה אחרי מערכת היחסים הזו וככזו שיכולה להעלות על פנינו חיוך מריר-מתוק בימים טרופים אלה. לשימושכן:

הדר ודניס מדגימים רומנטיקה מתוקה ממש באמצע הסופר

@hadar.brayer

השתלטנו על הסופר! #fyp #foryou @dennis_rusakov

♬ Be Around Me – Will Joseph Cook

ובואו לא נשכח לתת כבוד למקורות של דניס

אין כמו שעת כושר שמלווה בפרצופים מביכים

@hadar.brayer

זה מה שקורה למי שלא עושה טיקטוק חודש וחצי! #foryou #fyp @dennis_rusakov

♬ צליל מקורי – hadar.brayer

איך אפשר בלי טיקטוק מחווה לשון פול?

צוחקים על היריבות בין העוזרות הקוליות של אמזון ואפל

@hadar.brayer

Say my name correctly and I'll find u a movie!#fyp #foryou @dennis_rusakov

♬ original sound – ????????itsblasphemus

לסיום, קבלו הצצה לרגע שבו עפו ניצוצות לאוויר. הדר מתזכרת אותנו בסצנה בה היא ודניס נפגשו לראשונה מתחת לחופה

@hadar.brayer

ביקשתם, קיבלתם! תודה שגרמתם לי להיזכר ברגע הקסום הזה❤#foryou #fyp

♬ צליל מקורי – hadar.brayer