זה רשמי: ג'יילו ואיירוד נפרדו

ג'ניפר לופז ואלכס רודריגז | צילום: Axelle/Bauer-Griffin/FilmMagic
ג'ניפר לופז ואלכס רודריגז | צילום: Axelle/Bauer-Griffin/FilmMagic

אחרי חרושת שמועות שגעשה ברשת בשבועות האחרונים, הגיעה הבשורה המרה - ג'ניפר לופז ואלכס רודריגז מבטלים את האירוסים וסוגרים את הבסטה, "הבנו שאנחנו טובים יותר כחברים"

88 שיתופים | 132 צפיות

לרבים מאיתנו הסופ"ש האחרון היה שמח במיוחד עם חגיגות ה-73  למדינת ישראל והעובדה שסוף סוף עשינו את זה במסיבות המוניות ולא דרך הזום עם מסכות וגלון אלכוג'ל. אבל כל שמחה תמיד מהולה בעצב והפעם מדובר בחתיכת עצב: הזוג האהוב עלינו בביצה, ג'ניפר לופז ואלכס רודריגז, או בשמם הנרדף – גוד ווייבס אונלי, נפרדו סופית.

לפני חודש בדיוק החלו לרוץ ברשת השמועות על כך שהיחסים של הזוג עלו על שרטון וכי הם צפויים להפריד כוחות, אך הם דאגו להרגיע ולעדכן כי השמועות אינן נכונות: "כל הדיווחים לא נכונים. אנחנו עוברים כמה דברים אבל נלחמים על להישאר ביחד. לתקופה המורכבת שאנחנו עוברים אין שום קשר לגורם שלישי". בזמן שעבר כנראה הבינו השניים כי אינם מצליחים לשקם את הזוגיות הפוטוגנית והכריזו בסוף השבוע האחרון באופן רשמי כי הם נפרדו: "הבנו שאנחנו טובים יותר כחברים ונשאר כך. נמשיך לעבוד יחד ולתמוך זה בזה ובפרויקטים המשותפים שלנו. מאחלים את הטוב ביותר אחד לשנייה ולילדים אחד של השנייה. תודה לכולם על התמיכה בתקופה הזאת". אנחנו מקוות שמדובר במשבר זמני והזוג שתמיד הפגין אהבה ופרגון בכל כך הרבה חן, ישובו זה לזרועות זה. אבל כמובן לכל אחד מגיע להיות מאושר ואנחנו סומכות עליהם שיעשו מה שנכון להם.

>> שי גולדן: "השיט הזה מתחיל למצות את עצמו מבחינה רגשית"