הדילמה של טיטי איינאו: "איך אני מסבירה שזה בסדר שלאימא יש כאלה תמונות?"

טיטי איינאו | צילום: titiayenew@
טיטי איינאו | צילום: titiayenew@

טיטי איינאו שיתפה את העוקבות והעוקבים בתופעה שקרתה לה בעקבות הלידה, ומצאה עצמה נסחפת לדילמה לא פשוטה בתור אימא ודוגמנית. לאיזו מסקנה היא הגיעה?

88 שיתופים | 132 צפיות

טיטי איינאו שיתפה בסוף השבוע באינסטגרם כי היא סובלת מהתקרחות, סוגיה שמבאסת לא מעט אימהות טריות בחודשים שאחרי הלידה. אבל האישיו הזה הצית אצלה פתאום עניין אחר לגמרי, שמעלה את השאלה סביב מה לגיטימי ומה לא לגיטימי לשתף ולחשוף כאשר את נהיית אימא – ממגוון סיבות.

>> אלין גולן לאלירז ואילנית: "יקח לי זמן להתגבר על השקרים שלך ושל אימא"

"התקלחתי וצילמתי את התמונה בגלל ההתקרחות ואז קלטתי שאני עם חזיה ותחתונים ופתאום מצאתי את עצמי שואלת אם זה בסדר להעלות את התמונה הזו", שיתפה איינאו את העוקבות והעוקבים. איינאו בת ה-31 ילדה את בנה הבכור לפני שלושה וחצי חודשים, אבל לבן זוגה צחי פרנקל יש שני ילדים (בני 11 ו-4) מפרק א'. הדוגמנית ומלכת היופי במיל' סיפרה כי בנו של פרנקל, סבל מהצקות בעקבות תמונה חשופה שלה. "עמית שיתף אותי שאחת הבנות בכיתה אמרה לו שיש תמונה שלי בלי בגדים וניסתה להציק לו. ישר התכווצתי", היא כתבה, "עזבו את זה שאין לי תמונות כאלה אבל העובדה שאני דוגמנית, וכן יש לי תמונות 'חשופות' כי זו הבחירה שלי וזו העבודה שלי ואני שלמה עם זה, אבל פתאום זה הכה בי. יש לי ילד שאמנם לא ילדתי, אבל עכשיו אני חלק מחייו והוא צריך להתמודד עם שאלות שקשורות בעבודה שלי".

"ומה עם הבן שלי, שיש מצב שיציקו לו כי אימא שלו דוגמנית ויש לה תמונות באינטרנט לא כמו של אימהות אחרות?", המשיכה איינאו, "איך אני מסבירה את זה שזה בסדר שיש לאימא כאלה תמונות? הרי השאלות לא היו נשאלות אם הייתי האבא בסיפור. עמית הוא ילד בוגר ומדהים והתמודד עם זה מעולה אבל זה השפיע עליי. פתאום קלטתי שקשה לי להעלות תמונה כזו".

הדילמה של איינאו המשיכה לשבת עליה, אבל היא הגיעה להבנה והסכמה עם עצמה: "עצרתי ואמרתי 'זו אני!', והעולם צריך לקבל את זה שיש נשים שמתלבשות ככה ומרגישות שלמות עם הבחירה שלהן, ומציגות את עצמן בצורה כזו בלי שזה יפגע בעובדה שהן אימהות ונשים חזקות. יתרה מכך אני אחנך את הבן שלי להסתכל מעבר לבגד שהאדם לובש ומעבר לצבע שלו ומעבר לאמונה שלו. אנשים הם סך הכל בשר ודם. לכולנו אותם חלקים פנימיים ולכולנו מגיע אותן הזדמנויות. נקודה".

טיטי איינהו | צילום: אינסטגרם titiayenew@
טיטי איינהו | צילום: אינסטגרם titiayenew@