"אני, אני ואני": מייגן מרקל רק חזרה לחיינו, והיא כבר מעצבנת

מייגן מרקל | תמונה: gettyimages
מייגן מרקל | תמונה: gettyimages

מייגן מרקל והנסיך הארי נחתו בבריטניה, אבל קבלת הפנים שחיכתה להם בוודאי תגרום להם לחשוב פעמיים אם לחזור לבקר שוב לממלכה המאוחדת

88 שיתופים | 132 צפיות

אחרי שעזבה בדרמטיות את הממלכה המאוחדת, מייגן מרקל שבה עם הנסיך הארי לבסיס אמו, וכמצופה – זה לא עבר חלק.

>> למי קראתם צבועה? מייגן מרקל משדרת עסקים כרגיל בלוק קז'ואלי הורס

האומה הבריטית נשאה עיניים וחיכתה למוצא פיה של מרקל, שנאמה בכנס לטיפוח מנהיגות צעירה בעיר מנצ'סטר. בזמן שהתלבושת האדומה שלה מכף רגל ועד ראש זכתה לשבחים, הנאום שלה, איך לומר, פחות.

"לפני כמה שנים, ב-2014, הוזמנתי לראשונה לקחת חלק בכנס One Young World. במובנים רבים הייתי כמוכם, הייתי צעירה ושאפתנית. איך לעזאזל הגעתי לכאן? הייתי הבחורה מהסדרה Suits, מוקפת במנהיגים עולמיים, פעילים לזכויות אדם, ראשי ממשלה ואקטיביסטים שכיבדתי והערצתי, והוזמנתי לשבת לידם בשולחן", פתחה מרקל את נאומה, שהיה אמור לעורר השראה בפני קהל המאזינים. היא בוודאי לא ציפתה שהנאום שלה יעורר כל כך הרבה אמוציות שליליות לצד התגובות החיוביות שקיבלה, ויגרור כינויי גנאי כמו "נרקסיסטית", "צבועה" ו-"שחקנית מזויפת".

מומחית לבית המלוכה בשם אינגריד סיוורד ספרה את מספר הפעמים בהן אמרה מרקל "אני" במהלך נאומה שנמשך 7 דקות, והתוצאה: 54 פעמים. "הכל היה עליה", אמרה המומחית לאתר The News, "אני לא יכולה לדמיין איך אלפיים הצעירים שהיו באולם הבינו מילה ממה שהיא אומרת. בדברים שלה לא היה שום היגיון. היא רק שיבחה את עצמה".

גם הסופרת והביוגרפית המלכותית אנג'לה לוין, לא התרשמה מנאומה של מרקל וכינתה אותה בטוויטר "צבועה", על כך שאמרה שהיא שמחה לחזור לבריטניה.

מלבד העלבונות שספגה מרקל ברשתות החברתיות ובתקשורת, היא נאלצה לחוות זאת גם על בשרה. מחוץ לאולם הכנס התחוללה מחאה, כאשר המפגינים קיבלו את פניהם של מרקל והנסיך הארי בקריאות בוז ואחזו בשלטים הקוראים להם בני מלוכה מזויפים. בהחלט קבלת פנים לא נעימה.

>> האם השם שנתנו הארי ומייגן לבתם נועד לפצות על הריאיון המטלטל אצל אופרה?