הגר משה מגלה למה לקח לה ולניר חודשיים לחשוף את שם בתם

הגר משה וניר פור באירוע השקת תערוכה של קלוד מונה | צילום: שוקה כהן
הגר משה וניר פור באירוע השקת תערוכה של קלוד מונה | צילום: שוקה כהן

חודשיים אחרי הלידה, הגר משה, החצי הנשי מהזוג המלכותי של "חתונה ממבט ראשון", חושפת את שם בתה הבכורה ולא שוכחת להודות לפרטנר ניר פור. אז למה לקח להם כל כך הרבה זמן לחשוף את השם?

88 שיתופים | 132 צפיות

חודשיים אחרי שהביאו לעולם את את בתם הבכורה, הגר משה וניר פור חושפים את שמה.

>> ניר פור: "התינוקת נולדה בדיוק כמו שהיא נראתה לי בחלום, אחד לאחד"

בני הזוג שהכירו בריאליטי השידוכים ״חתונה ממבט ראשון״ והפכו לזוג המלכותי הראשון של ״חתונמי״, התחתנו לפני שנהוחצי. בספטמבר האחרון בישרו לעולם כי הם מצפים.

משה בת ה-42 שיתפה אותנו כאן ב״את״ באתגרים שבדרך, ואמרה: "המסע שלנו להורות לא היה פשוט. עברתי טיפוליפוריות, לא בגלל שהייתה בעיה, אלא בגלל שלא היה לנו זמן להיריון ספונטני בגלל הגיל ורצינו שיקרה מהר. זה כן משהושאני אדבר עליו יום אחד כשארגיש מוכנה לזה. אני צריכה עוד זמן, עכשיו זה מוקדם מדי ויהיה יהיר מדי, אבל כיוון שהדרךלהורות לא פשוטה אצל רבים, אני ארצה לספר ולחזק בנות אחרות שנמצאות באותו צומת שבו אני הייתי".

אמש (ראשון), חשפה משה את שמה של בתם הבכורה, אז תגידו ברוכה הבאה לאריאה. ואם השם הזה מצלצל לכן מוכר, אולי זה משום שכך גם קראו אילנית לוי ואלירז שדה לבתם.

למה לקחו להגר וניר חודשיים לחשוף את שם סתם? "הרבה שואלים אותי לאן נעלמתי בשבועות האחרונים", כתבה משה בפוסט באינסטגרם, "האמת היא שאף אחד לא יכל להכין אותי לעולם החדש שצעדתי לתוכו".

"זה כבר חודשיים שהלב שלי מתרחב למימדים שלא ידעתי שקיימים", המשיכה משה, "חודשיים שאני מנסה להבין איפה היא נגמרת ואיפה אני מתחילה, חודשיים של למידה איך להיות האימא הכי טובה שאפשר. ברגע אחד הפכנו למשפחה, הכל מרגיש שלם יותר, נכון יותר".

משה לא שכחה להודות לפרטנר שלה והוסיפה: "אני מודה כל יום לאלוהים ששלח לי את ניר, לא יכולתי לבקש פרטנר מושלם יותר ואבא טוב יותר".

"לקח לי זמן לכתוב את הפוסט הזה, כי צללתי עמוק לעולם החדש, המרגש והלא מוכר שיש לי עוד כל כך הרבה ללמוד בו", הסבירה משה וסיכמה: "אז רק רציתי לשלוח סימן חיים ולהגיד שאני מאושרת כמו שאף פעם לא הייתי".