מייגן והארי לא בטוב, ועכשיו גם הבקהאמים מצטרפים לחגיגה

יכול להיות שזה נגמר? הארי ומייגן | צילום: gettyimages TOBY MELVILLE
יכול להיות שזה נגמר? הארי ומייגן | צילום: gettyimages TOBY MELVILLE

שמועות עיקשות טוענות למשבר זוגיות בין הזוג המלכותי לשעבר, מייגן והארי. כל הפרטים על סיפור האהבה מלא הדרמות של הזוג, מ-2016 ועד היום

88 שיתופים | 132 צפיות

לפני מספר שבועות נחשפנו לשלל דיווחים לגבי סיפור האהבה הסדוק בין מייגן מרקל לנסיך הארי, כשהדרמה החדשה כעת מתרחשת מול פאוור קאפל רציני נוסף: ויקטוריה ודייוויד בקהאם. 

>> הטריק שבזכותו מייגן וקייט שרדו שעות על סטילטו 

מתברר שהבקהאמים הואשמו על ידי מייגן והארי שהיו אלה שהדליפו פרטים על אודות הקרע ביניהם, זעמו על עצם ההאשמה – וניתקו את הקשר עם הזוג המלכותי לשעבר. זוהי בשורה לא נעימה נוספת שמצטרפת לשלל דיווחים על תקופה קשוחה למדי שעוברת על הארי ומייגן.

ויקטוריה ודיוויד בקהאם | צילום: James Devaney/GC Images for Gettyinages
ויקטוריה ודיוויד בקהאם | צילום: James Devaney/GC Images for Gettyinages

העיתונאית המוכרת מייגן קלי (שעבדה בעבר ב"פוקס ניוז") חשפה כי מי שעומדת מאחורי השמועות העכשוויות על משבר היא אשת חברה מסביבת משפחת המלוכה. "עקבתי אחריה במשך השנים והיו לה הרבה דיווחים נכונים. היא טוענת ששמעה מכמה מקורות שהארי שכר עורך דין, ומדובר בעורך דין מוביל שמתמחה בגירושים. זה משתלב בדיווחים אחרים שהוא מבלה הרבה מזמנו במלונות כדי להימלט ממנה", סיפרה קלי. "כל מה שהם עשו במשך חמש שנים זה להתלונן ולראות את עצמם כקורבנות מדוכאים" אמרה והוסיפה: "זה לא מעורר הרבה רגשות של אהבה, אושר וקשר קרוב, בטח לא במצב של משבר".

ההשערות הן כי הארי כבר מבין שעליו להוציא מהבוידעם את השריון והחרבות ולהתכונן לקרב גירושים מול מייגן, שלפי השמועות תדרוש משמורת בלעדית על שני ילדיהם, ארצ'י בן הארבע וליליבת בת השנתיים, בהסכם שמוערך בסכום של כשמונים מיליון דולר. עוד הוסיפו כי הארי יודע שכדי לשמור על קשר עם ילדיו יהיה עליו ככל הנראה להישאר לגור בארה"ב והוא לא יוכל לשוב לממלכה הבריטית, לפחות לא בשנים הקרובות.

אבל רגע, איך הגענו לכאן בכלל?

מאז שהכירו השניים לפני שבע שנים, הספיקו מייגן והארי להתחתן, להביא שני צאצאים לעולם, לקבור סבתא מלכה אחת ועל הדרך – לכבס את הכביסה המלוכלכת של המשפחה של הארי בחוץ לעיני כל. כעת, על פי השמועות שמתחזקות מדי יום, הזוג חווה משבר מתמשך, במהלכו הארי מתרחק ממייגן יותר ויותר. "הוא מתגעגע למשפחה ורוצה לחזור לגור בממלכה הבריטית ולה נמאס ממנו", מדווח טום באוור, עיתונאי בריטי ומומחה למשפחת המלוכה. עבור מי שלא נולדה אנגלופילית אבל עדיין מעוניינת לטבול מעט בטראש עולמי, הנה שיעור היסטוריה קצר בתולדות בית המלוכה הבריטי מהרגע שבו הזוגיות הזו החלה ועד המשבר של היום. 

2016
השחקנית מייגן מרקל (34) מחליטה שאחרי שנים של אובססיה לבית המלוכה הבריטי (זה אמרו מקורבים אליה, לא אנחנו) – בשלה העת להפוך את הפנטזיה למציאות ולפלס את דרכה לליבו של הנסיך הרווק הארי (30). לפי הסיפורים, השניים הכירו דרך חבר משותף ופצחו כמעט מיד במערכת יחסים זוגית שעתידה לשכתב את ההיסטוריה של בית המלוכה הבריטי, ולרתק את העולם כולו. 

2017
מייגן והארי טסים לטיול באפריקה, שם הם מעמיקים את אהבתם ומחליטים כי נשמותיהם נקשרו זו בזו והגיע הזמן לשדרג את הסטטוס מאין אה ריליישנשיפ לנשואים – ומתארסים.

2018
הארי מגשים למייגן את חלום הילדות שלה והופך אותה לנסיכה, כשהשניים נישאים בחתונה מפוארת, חרף הגינויים מצד כל נשמות טובות שפתחו עין על הביוגרפיה ה"בעייתית" של מרקל: מבוגרת מהארי (וואו, ארבע שנים שלמות), בת לנישואי תערובת של אב לבן ואם ממוצא אפרו אמריקאי ובנוסף לכל, היא נושאת בטייטל שמאיים על גברים בקטע לא ברור: גרושה.

מייגן והארי מתוקים מתמיד | צילום: Alexi Lubomirski
מייגן והארי מתוקים מתמיד | צילום: Alexi Lubomirski

2020
לא עובר זמן רב מרגע נישואיהם ועד שמייגן והארי פשוט לא יכולים לסבול יותר את החיים בממלכה הבריטית. התקשורת עוינת, המשפחה של הארי גזענית, ויליאם וקייט עולים להם על העצבים וכולם שונאים את מייגן. השניים מחליטים לפרוש מבית המלוכה במהלך שקיבל את השם "מגזיט" כמשחק מילים על ה"ברקזיט" הבריטי, ולעבור לגור בארץ האפשרויות הבלתי מוגבלות של הדוד סאם – ארה"ב.

2021
אחרי שפרשו מבית המלוכה, שונמכו בטייטלים שלהם, ויתרו על זכויות והטבות ובאופן כללי נמאסו מעט על העולם, מייגן והארי מבינים שעליהם למצוא דרך לתחזק את סגנון החיים המלכותי שהארי התחייב להעניק לה כשהיא אמרה לו איי דו, והם עושים חישוב מסלול מחדש במטרה להפוך למעצמה בזכות עצמם (ועל הדרך להוציא את העיניים לוויל וקייט, שנואי נפשותיהם). הפעולה הראשונה על סדר היום: חתימה על חוזה שהוערך בכ-20 מיליון דולר עם ספוטיפיי וכולל את הפודקאסט הכושל למדי של מייגן, "Archetypes", ולאחריו יריית הפתיחה הרשמית לקרב הפומבי עם בית המלוכה – ראיון שערורייתי למלכה האם של ארה"ב, אופרה ווינפרי. בריאיון הציגו השניים חזית מאוחדת ומאוהבת וסיפקו השחרות על בית המלוכה הבריטי; החל מוידוי מכמיר לב של מייגן על מחשבות אובדניות שחשה בגלל היחס המנוכר שזכתה לו, ועד הדיבור על גורם בבית המלוכה שהביע חשש מצבע עורו של בנם של השניים, ארצ'י. בנוסף, הביע הארי חשש פומבי שמייגן תזכה לגורל דומה לזה של אימו המנוחה, דיאנה, ועוד שלל סיפורים שהפכו את בית המלוכה מארמון ציח וצח לאלקטרז. 

2022
הארי ומייגן מתחילים לתת עבודה עבור סכום העתק שקיבלו מענקית הסטרימינג נטפליקס כדי לייצר תכנים נוסקי רייטינג שיגלגלו סטפות של מאות מיליוני דולרים. הפרויקט הראשון בשרשרת הוא סדרה תיעודית על בית המלוכה הבריטי ובה כל הסודות האפלים יוצאים החוצה. האם היא שווה את 100 מיליון הדולר שהשוקעו בה? תלוי את מי שואלים, אבל לפחות השניים עמדו בחלק שלהם בחוזה ופתחו עשרות תיבות פנדורה. בסדרה סיפרו צ'יזבטים מצמררים על חדירה לפרטיותם, גזענות, ניכור משפחתי, שנאה יוקדת למייגן ועוד.

הארי ומייגן פותחים הכל | צילום מסך מתוך "הארי ומייגן"
הארי ומייגן פותחים הכל | צילום מסך מתוך "הארי ומייגן"

2023
הארי מחליט שהגיע הזמן לקצת "מי טיים" ומוציא ביוגרפיה עבת כרס ועיסוק עצמי בשם "Spare" שיכולה להיות מדריך הטרמפיסט לגלקסיית הטראש של בית המלוכה – 400 עמודים של השחרות וטינופים וסקירה מפורטת של שירותו הצבאי, הניסיון המיני שלו, יחסי השנאה עם הפפראצי והתקשורת, האהבה העזה למייגן ועוד.

>> 18 סיבות שיגרמו לכן להתאהב מחדש במייגן מרקל 

יכול להיות שזה נגמר?

נדמה שהתקופה האחרונה לא האירה פנים לזוג המלכותי. השנה בוטל חוזה המיליונים של מייגן והארי עם ספוטיפיי לאחר שלא הצליחו "לספק את הסחורה", לדברי גורמים, בנוסף לשמועות על כך שמרקל זייפה חלק מהראיונות שקיימה עם האורחים בפודקאסט שלה ונראה כי גם החוזה המטורף עם נטפליקס עומד ככל הנראה לפגוש בגורל דומה. אבל כל אלה הם חלב מקולקל בתה לעומת הסערה האמיתית: השמועות העקשניות על משבר, שלא לומר צונאמי, בסיפור האהבה בין מייגן להארי, כשלפי הדיווחים – השניים בדרך המהירה לגירושים. על מה זה מתבסס, אתן בוודאי תוהות. ובכן, כמו תמיד, בעיקר על דברי "מקורבים" – שם קוד לנשמות טובות שאוהבות ללרלר תמורת כסף לצהובונים. בין היתר, דווח כי הארי שכר חדר במלון אליו הוא נוהג להגיע יותר ויותר בתקופה האחרונה ופוקד לא מעט גם את San Vicente Bungalows, מועדון חברים פרטי ואקסקלוסיבי בלוס אנג'לס אותו הוא מכנה לדברי יודעי דבר "מקום בריחה".

ב-19 במאי השניים היו אמורים לחגוג ברוב פאר והדר את יום נישואיהם החמישי, אך המאורע התמוסס ולא הוזכר או תועד – מה שכמובן חיזק את השמועות על כך שהגירושים קרובים מתמיד.

הנסיך הארי ומייגן מרקל | צילום: Samir Hussein/WireImage
הנסיך הארי ומייגן מרקל | צילום: Samir Hussein/WireImage

כמו כל דיווח שמדורי הרכילות חוגגים עליו – יש לקחת גם את אלה בערבון מוגבל. עוד מוקדם מדי להספיד את הנישואים של הארי ומייגן, ובהחלט יתכן שהם פשוט מעדיפים לקחת פסק זמן קצר כדי לחשב מסלול מחדש. מאידך, גם אם השמועות על גירושים של השניים מופרכות או מוגזמות, ברור שהתוכנית המקורית של הזוג להפוך למעצמה תקשורתית מכובדת לא עבדה – ולכן אולי חלק מהמשבר יכול להפוך למיתוג מחדש, כולל החלפת שם המשפחה שלהם לספנסר, שם הנעורים של הנסיכה דיאנה המנוחה, במקום מאונטבאטן וינדזור הנוכחי.

מה שדי ברור בשלב הזה הוא שלשניהם יש אישיוז עם לקיחת אחריות, לאחר שטענו שהכישלונות העסקיים האחרונים שלהם הם תוצר של "ביש מזל" בלבד. האם הפרויקט הבא של השניים יהפוך גם הוא לכישלון? נחיה ונראה. לתחושתנו, בקרוב צפויה סערה.