דמי לובאטו משנה שוב את לשון הפנייה אליה ומבקשת שתחזרו לקרוא לה בלשון נקבה

דמי לובאטו | צילום:RB/Bauer-Griffin/ Contributor/GettyImages
דמי לובאטו | צילום:RB/Bauer-Griffin/ Contributor/GettyImages

כוכבת הפופ דמי לובאטו הכריזה במאי שעבר שהיא מזדהה כא-בינארית וביקשה שיפנו אליה בלשון מגדרית ניטרלית. עכשיו היא חוזרת ללשון נקבה כי היא "מרגישה יותר נשית"

88 שיתופים | 132 צפיות

בשנת 2021 יצאו דמי לובאטו (29) לאור כא-בינאריים ושינו את לשון הפנייה שלהם ל"הם". סיפור לשון הפנייה של דמי עורר הרבה אש ושיח מתלהם ברשתות אז, ובין היתר גם שנאה רבה כלפיי הקהילה הגאה, ובפרט כנגד הקהילה הטרנסית. דמי אמרה השבוע בפודקאסט בו התארחה למטרת קידום אלבומם החדש, שהיא הרגישה יותר נשית לאחרונה, ואימצה בחזרה את לשון הפנייה הקודמת, כאישה.

לשון הפנייה של דמי לובאטו | צילום מסך מתוך אינסטגרם: ddlovato@
לשון הפנייה של דמי לובאטו | צילום מסך מתוך אינסטגרם: ddlovato@

הצצה בביו שלה באינסטגרם מלמדת שהיא שומרת על מגוון פניות כלפיה: גם: 'הם' וגם: 'היא'. "אני אדם כל כך פלואידי ונזיל כשזה מגיע למגדר שלי, למיניות שלי, למוזיקה שלי, ליצירתיות שלי", אמרה כוכבת הפופ ונערת הדיסני לשעבר בפודקאסט "Spout podcast" בו התארחה. "בשנה שעברה, האנרגיה שלי הייתה מאוזנת באנרגיה הגברית והנשית שלי, לאחרונה", סיפרה, "הרגשתי יותר נשית, ולכן אימצתי אותה שוב". לובאטו אמרה בראיון כי לשון הפנייה נועדה לשקף את הנזילות של זהויות עכשוויות. אנשים שמנסים אך לא מצליחים להשתמש בהם כראוי, צריכים להירגע קצת", לטענת הזמרת. "זה רק עניין של כבוד, אף אחד לא מושלם".