דמי לובאטו מזדהה כא-בינארית: "מעתה פנו אלי ברבים"

דמי לובאטו | צילום: Rich Fury/Getty Images for OBB Media
דמי לובאטו | צילום: Rich Fury/Getty Images for OBB Media

דמי לובאטו בסרטון אמיץ בו נחשף כי הם בוחרים להזדהות מעתה כא-בינארים: "אני עושה את זה למען מי שלא מצליח לשתף את את מי שהוא באמת"

88 שיתופים | 132 צפיות

"בכל יום כשאנחנו מתעוררים ניתנת לנו ההזדמנות להיות מי שאנחנו רוצים להיות. ביליתי את מרבית חיי בצמיחה מול כולכם, ראיתם את הטוב, הרע ומה שביניהם", פותחת את הסרטון דמי לובאטו. ואכן חייה תמיד היו חשופים ועוררו עניין רב ולעיתים דאגה בקרב מעריציה. בשנת 2018 כמעט מתה אחרי שנטלה מנת יתר ולאחרונה שיתפה את סיפורה בסדרה הדוקומנטרית על חייה "לרקוד עם השטן" וסיפרה כי בעקבות המקרה סבלה משלושה מקרים של שבץ והתקף לב, "כשאושפזתי הרופאים אמרו שיש לי בין 5-10 דקות לחיות", היא סיפרה.

וכעת כמעט שלוש שנים מאז אותו אירוע ואחרי הליך שיקום ארוך היא, כלומר: הם (מכאן ואילך נקרא לה לבקשתה בלשון רבים או בלשון לא מזוהה מגדרית) מעלים סרטון חדש בו הם מבקשים שמעתה והלאה לא יזוהו יותר כגבר או אישה, אלא כא-בינאריים. "חיי היו מסע עבור עצמי וגם חייתי גם עבור מי שמעבר למצלמות. היום הוא יום שאני כל כך שמח/ה לחלוק איתכם  – אני גא/ה ליידע אתכם שאני מזדה/ה כלא בינארי ואשנה באופן רשמי את הכינוי שלי ל-'הם' ("them/they"). כינויי גוף אלה מייצגים בצורה הטובה ביותר את הפלואידיות שאנחנו מרגישים כלפי עצמנו, זה הגיע אחרי הרבה ריפוי ועבודה. אני עדיין לומד/ת ואני לא טוען/ת שאני מומחה/ית. השיתוף הזה פותח עבורי רמה נוספת של פגיעות. אני עושה זאת למען מי שלא הצליח לשתף עם יקיריהם את מי שהם באמת. אנא המשיכו לחיות באמת שלכם. אני שולח/ת כל כך הרבה אהבה בדרך שלך". הם אמרו. השיתוף של לובאטו עורר תגובות רבות ברשת שרובן מחבקות ומודות להם על השיתוף ועל ההשראה, אפילו מהעמוד הרשמי של אינסטגרם שהגיב "גאים בך".

 >> נעמי קמפבל הפכה לאימא בגיל 51