המפיק המוזיקלי אמר שהוא לא יורד לאשתו כי "גברים הם מלכים" וקיבל מדה רוק תשובה מושלמת

נסיך כזה: דווין ג'ונסון "דה רוק" | צילום: Gettyimages
נסיך כזה: דווין ג'ונסון "דה רוק" | צילום: Gettyimages

המפיק המפורסם די ג'יי חאלד כנראה נשאר תקוע במאה הקודמת, אחרת אין הסבר לכך שחשף בריאיון כי מעולם לא העניק סקס אוראלי לאישה, "גברים הם מלכים, יש להם חוקים אחרים". דה רוק ועוד סלבס כבר נתנו לו בראש והבהירו לו איזה תענוג הוא מפסיד

88 שיתופים | 132 צפיות

 

"אישה צריכה להלל את הגבר שלה – את המלך שלה. גם הגבר צריך להלל אותה, אבל אתם יודעים, בצורה אחרת. אני למשל מהלל את אישתי כשאני שואל אותה 'איך הייתה ארוחת הערב?', אני דואג לה לבית יפה, לבגדים שהיא אוהבת, אני משקיע במשפחה שלנו. ככה אני מהלל אותה".
הדברים האלה אינם חלק מספר הדרכה לנערים במאה ה-18 אלא שייכים לדי ג'יי חאלד, אחד מהמפיקים המוזיקליים הכי מפורסמים בעולם עם להיטים כמו Wild Thoughts יחד עם ריהאנה, I'm the One בשיתוף הכוכבים ג'סטין ביבר, צ'יינס דה ראפר וליל ווין ולאחרונה אפילו ראינו אותו מגיח לרגע בקליפ Freaky Friday של ליל דיקי וכריס בראון.

די ג'יי חאלד, אישתו ניקול טאק והבן אסאד | צילום: Gettyimages
די ג'יי חאלד, אישתו ניקול טאק והבן אסאד | צילום: Gettyimages

עוד כתבות מעניינות
זאת הולכת להיות האורגזמה הכי טובה שאי פעם חווית
צעצוע הסקס שאת חייבת להחזיק ליד המיטה
7 חטאים שחובה להעיף מהמיטה

המפיק ממוצא מוסלמי בן ה-42 ידוע לשמצה בזכות הצעקה האייקונית "די ג'יי חאלד" שמתנגנת בתחילת כל שיר בהפקתו כמו גם בזכות אורח חיים נהנתני ומעצבן להכעיס, ממנו יכולים מדי יום להתרשם למעלה מעשרת מיליון העוקבים שלו באינסטגרם. כך למשל האינטרנט עדיין מתקשה לשכוח את חגיגות יום ההולדת המוגזמות בתבל שערכו הוא ואישתו ניקול טאק (לה כאמור הוא מסרב להעניק מין אוראלי) לבנם בן השנה אסד, ובמיוחד את התמונה בה אסד הקטן יושב עם כס מלכות וכתר זהב לראשו. אם תשאלו את די ג'יי חאלד הוא רק יגיד שהוא מקנה לבנו ערכים מגיל צעיר, ערכים כמו 'אני המלך' כמובן.

מסיבת יום הולדת רגילה: אסד טאק חאלד, בנו של די ג'יי חאלד | צילום: Gettyimages
מסיבת יום הולדת רגילה: אסד טאק חאלד, בנו של די ג'יי חאלד | צילום: Gettyimages

 

הכל התחיל אי שם ב-2015, אז התראיין די ג'יי חאלד לתוכנית רדיו מקומית וחשף הרבה הרבה יותר מדי. מנחת התוכנית לא התאפקה לנוכח הדברים שסיפר ושאלה אותו אם זה אומר שהוא גם לא יורד לאישתו. "בחיים לא, אני לא יכול לעשות את זה" הוא ענה. שאר המשתתפים ההמומים שאלו בחצי צחוק-חצי ברצינות אם אפילו "לא ביום הולדת או בחג המולד?" אך די ג'יי חאלד בשלו: "אלו חוקים אחרים לגברים, אנחנו המלכים".

בזמנו הריאיון לא זכה ליותר מדי כותרות, האתרים שכן דיווחו עליו העדיפו להתרכז בכלל בכך שדי ג'יי חאלד התבלבל במילה Jewelry (תכשיט) והגה אותה בצורה לא נכונה. אך בימים אלו בהם פמיניזם הוא תפוח אדמה לוהט אמירות כאלה מקבלות משמעות שונה לחלוטין. שלוש שנים מיום שידורו המגזין The Root צייץ השבוע מחדש את הריאיון והוסיף כי "די ג'יי חאלד לא מעניק סקס אוראלי לאישתו אבל מצפה ממנה שהיא תיתן לו, כי הוא מלך ו'אלו חוקים אחרים בשביל גברים". כצפוי הפוסט הפך לוויראלי במהירות שיא, גרף למעלה מ-10,000 לייקים, כמעט 4,000 שיתופים וכמובן שלל תגובות של לא מעט נשים וגברים שבטוחים שדי ג'יי חאלד הוא די אידיוט.

התגובה הטובה ביותר שייכת לשחקן דוויין ג'ונסון, א.ק.א "דה רוק". אחרי סדרת פוסטים מרגשת שכתב לאחרונה בעקבות לידת בתו ובה חשף כמה הוא מעריך נשים, דה רוק ממשיך להפיח בנו אמונה בכל הקשור למין הגברי וצייץ: "כגבר אני אוהב להצטיין בכל סוג של אקט מיני. זו כנראה קצת יותר מדי אינפורציה, וזה כל מה שיש לי להגיד בנוגע לדיון המצחיק הזה".

יודע איך לענג אישה: דוויין "דה רוק" ג'ונסון | צילום: Gettyimages
יודע איך לענג אישה: דוויין "דה רוק" ג'ונסון | צילום: Gettyimages

השחקנית והזמרת אוון רייצ'ל ווד ("ווסטוורלד") כתבה "אף אחד לא צריך לעשות משהו שהוא לא רוצה, אבל ברגע שזה מגיע לעניין סקסיסטי, אתה צריך לשנות את החשיבה כי אתה יכול להפסיד משהו נהדר" והוסיפה גם "בתור מישהי שמענגת נשים בגאווה, אתה לגמרי צריך להתבגר" לצד אמוג'י מוציא לשון. גורו האיפור והיוטיובר המוביל ג'פרי סטאר צייץ "אף אישה לא צריכה להקשיב לקשקוש הזה. אני אוכל זין וכוס, ואשתך מוזמנת להצטרף מתי שרק תרצה", אאוץ'.

בינתיים איש מטעמו של חאלד או אשתו לא הגיב לדברים. אנחנו היינו מציעות לו להקשיב קצת לקולגות מטוויטר ולחשוב על מה הוא מפסיד.

ולידיעת הקוראים שאינם די ג'יי חאלד: כך תגרום לבת הזוג שלך להשפריץ

View this post on Instagram

Lunch perhaps #FatherOfAsahd @wethebestmusic

A post shared by DJ KHALED (@djkhaled) on