7 חטאים שאסור להכניס למיטה

דקוטה ג'ונסון ב"50 גוונים של אפור" | צילום מסך מתוך הסרט
דקוטה ג'ונסון ב"50 גוונים של אפור" | צילום מסך מתוך הסרט

יש חטאי סקס שאין עליהם מחילה: מגברים שלא יודעים לרדת ועד אלה שגומרים בפה בלי אזהרה. זה הזמן לתת לבן הזוג לקרוא ולהפנים

88 שיתופים | 132 צפיות

1. גרגרנות

אוהבות להעניק מין אוראלי? תתקשו למצוא פרטנרים שיתלוננו על הטעם המשובח שלכן באיברי מין, כזה שגורם לכן לרצות להכניס לפה פין או פות, לענג אותם כהלכה ואולי אף לבלוע את מיצי התשוקה של הפרטנר. אבל גם לרדת כדאי לדעת, או לפחות לא לחטוא תוך כדי. את: כסי את השיניים. אתה: אל תסתער מיד על הדגדגן. אל תתנו לגרגרנות להשתלט עליכם ולזלול את הצד השני בלי שהוא באמת נכנס לעניינים. הקשיבו לצרכיו, ככה הרבה יותר כיף.

2. חמדנות

האם אתן כאן למען הדרך או המטרה? בסקס, גם וגם. אנחנו רוצות ליהנות מהתהליך, אבל גם מעוניינות בפרס האורגזמה בסוף. גברים, זו בקשה בעיקר אליכם – נסו לחתור לאורגזמה שלכם בלי להיות אובססיביים לגביה. שימו לב שהפרטנרית נהנית לא פחות מכם, אם במקרה גמרתם מהר פצו בעבודת יד או לשון, ואל תשכחו לרגע שהחטא הגדול ביותר הוא לגמור לה בפה בלי לבקש רשות, חטא שדינו מיתה במיטה.

3. כעס

איך אתן עם סקס כועס, אלים, מנוכר? אוהבים דיבור מלוכלך, קללות, ספנקינג, קשירות, משחקי שליטה? בטרם נכנסים לעולמות של BDSM כדאי להשכיל ולהכיר את הנושא, והכי חשוב – לוודא ששניכם בעניין. לא עושים סאדו בלי מילת ביטחון, לא מרביצים וחונקים בלי לדעת שזה מגניב את הפרטנרית, ובטח שלא קוראים לה "זונה" סתם כי זה מה שראית בפורנו.

4. עצלות

אומרים ששגרה היא האויב הגדול של התשוקה. אנחנו דווקא לא תמיד מסכימות עם הקביעה הזאת. בזוגיות ארוכה, השגרה המינית עשויה להוביל ליופי של אורגזמות. שני הצדדים מכירים זה את זה, ברור לשניהם מה המטרות, באיזו תנוחה זה יקרה, מי ישב על מי, וכמה זמן לפני "מטומטמת" כל זה יתחיל. זוגות חכמים יודעים מתי לעצור את הרוטינה הזאת לפני שהיא הופכת לשיעמום. מתי בפעם האחרונה התעניינתם זה בפנטזיות של זו? שקלתם להכניס למיטה אביזרים, מאכלים או את השכן מלמטה? לבשתם משהו חדש ומסעיר, או סתם התנסיתם בתנוחה ההיא שתמיד נראתה כמו רעיון טוב? אל תתעצלו לשנות ולרענן את הקיים.

5. גאווה

"את חושבת שבמיטה אכפת לגבר שלך שעלית חמישה קילו? הוא עסוק בלהיות נרגש מהאישה הערומה ששוכבת לידו", כך כתבה אליזבת גילברט בספר "לאכול, להתפלל, לאהוב", ואנחנו איתה. המיטה איננה מסלול דוגמנות. אנחנו מגיעות אליה, בדרך כלל, עם אנשים שחושבים שאנחנו נראים מעולה. לדפוק חשבון כדי לא להתלכלך בסקס, פיזית ומנטלית – יהיה חטא גדול כלפי עצמנו. קשה ליהנות כשחושבים על הזווית הנכונה לגמור.

6. קנאה

אין זוג ארוך טווח שלא עובר את זה – "אנחנו עושים את זה מספיק?", וכמה זה מספיק בכלל? פעמיים בחודש? פעמיים ביום? לפי הקירות הדקים בדירה, נדמה שהזוג מלמעלה נהנה יותר מאיתנו, בקבוצת הנשים שלי בפייסבוק יש אחת שלא מפסיקה להעלות פוסטים על חיי המין שלה, ובתוכנית הבוקר אמרו שחייבים להזדיין היום על מצע עלי שלכת, כי ט"ו באב. כל מבט החוצה אל אנשים אחרים – גומרים יותר, רזים יותר, עושים יותר סמים ומבלים יותר – הוא חטא גדול כלפי מערכת היחסים האינטימית שלנו, שלא זקוקה לאישורים מבחוץ.

7. תאווה

תאווה היא חטא בסקס? לא יכול להיות. תאווה היא הרי הסיבה שבשלה התכנסנו. אלא שבמערכת זוגית מונוגמית, תאווה יכולה להיות הרסנית – כשהיא מופנית לצדדים אחרים. רוצות לצרף פרטנר או פרטנרית למיטה? לפתוח את הקשר? הכול פתוח והרשות נתונה, אבל שימו לב שהתאווה שלכן לא פוגעת בצד השני. לצעד של פתיחת הזוגיות רצוי להקדים טיפול זוגי איכותי, להחליט על החוקים ולוודא שאנחנו באמת יודעים למה אנחנו נכנסים. עשו זאת נכון, ואולי לא תכנסו לסטטיסטיקה של זוגות שנהרסו בגלל עודף הרפתקנות. בהצלחה.