הפטנט הביזארי של כוכבת העל להתמודדות עם יום שיער רע

יום שיער רע | צילום: Shutterstock
יום שיער רע | צילום: Shutterstock

אמרתן יולי-אוגוסט, אמרתן יום שיער רע בלופ 24/7. הזמרת הענקית הזאת מצאה דרך קיצונית במיוחד להתמודד עם המצוקה

88 שיתופים | 132 צפיות

חום יולי-אוגוסט והלחות הקסומה שנלווית אליו הורגים לנו את שמחת החיים, וגם את השיער. אחרי הכל, שיער דביק ומעוך לא נמצא בראש התסרוקות האהובות עלינו, חפיפה תכופה מדי של השיער מזיקה לו, וגם כמה פעמים אפשר להתקלח ביום, בהתחשב בכך שאיך שיוצאות מהמקלחת כבר מתחילות להזיע שוב?

>> סבתא שיק? הלן מירן עושה כבוד לשיער השיבה המהמם שלה

לראפרית דוג'ה קאט יש פתרון, שבימים כתיקונים היה נשמע לנו קיצוני, אבל כנראה שחום קיצוני דורש מעשים קיצוניים. הזמרת האמריקאית בת ה-26 החליטה לגלח באינסטגרם לייב את ראשה, והסבירה: "אני פשוט לא אוהבת את זה שיש לי שיער". דוג'ה, הידועה בחיבתה לפאות, הסבירה שנמאס לה להתעסק באיך השיער שלה נראה כל הזמן, במיוחד כשהיא סובלת מחום ולחות בחדר הכושר ואמרה שזה "פאקינג סיוט" – אבל היא לא עצרה שם.

להפתעתם של 24 מיליון עוקביה, דוג'ה גילחה לאחר מכן את הגבות שלה. כן, את הגבות שלה. את עיצוב הגבות האלטרנטיבי שלה, שכלל שרטוט של קו אדום דק עם לב באמצע, היא הציגה בגאווה באינסטגרם.

למרות שהפוסט שלה זכה ל-3.8 מיליון לייקים, לא מעט מהמעריצים של דוג'ה הביעו דאגה לבריאותה הנפשית בעקבות האקט. דוג'ה לא אהבה את זה, בלשון המעטה, והגיבה חזרה כך: "השיט הזה עושה לי חשק לתלוש את השיער שכן נשאר לי בגוף, שזה הפאקינג שיער ערווה שלי. אני שונאת את זה לחלוטין".

>> התוספת שתופסת: כל הטרנדים הכי חמים לשיער לקיץ 2022