דה רוק חוגג 51: חמישה רגעים מתוקים במיוחד שלו

מתוקי. דוויין ג'ונסון aka דה רוק | צילום: Jamie McCarthy/Getty Images
מתוקי. דוויין ג'ונסון aka דה רוק | צילום: Jamie McCarthy/Getty Images

דוויין ג'ונסון גורם לנו לפרפרים בבטן גם מבלי להתכוון. לכבוד יום הולדתו, נזכרנו ברגעים שהמיסו לנו את הלב והוכיחו פעם נוספת שפשוט אין עליו

88 שיתופים | 132 צפיות

דוויין "דה רוק" ג'ונסון, המתאבק המקצועי שנהפך לשחקן, הוא כנראה האב המתוק בתבל. עם כל התפיסות הפטריאכליות שהפנמנו לאורך השנים, קשה לנו להתנגד לערגה שמופיעה בדמותו של גבר חזק ונחשק כשהיא באה לצד צניעות, רכות, ועיניים מאוהבות של אבא גאה. התמונות של דה רוק עם בתו בחשבון האינסטגרם שלו, המונה מעל 375 מיליון עוקבים, מקבלים את אהבת הרשת, ולכבוד חגיגות החמישים שלו היום החלטנו לחלוק איתכן את הרגעים הכי מתוקים ומקסימים שלו.

טיה חוגגת יום הולדת 4: דה רוק משתף מהמסיבה

את יום ההולדת של טיה ביתו הם חגגו בחג הפסחא כשנושא המסיבה היה בנות ים על כל המשתמע: תחפושת, פיניאטה של בת ים, בלונים וחברים. "היא מתרוצצת ללא הפסקה כמו הטורנדו הקטן שהיא" כותב דוויין בחשבון האינסטגרם שלו ומקנח במשפט: "השמחה הגדולה ביותר שלי היא להיות אבא שלך". נודה ולא נכחד: נמסנו, מה לעשות, אנחנו רק בנות אנוש. 

>> רותי ברודו: "התחלתי ללכת לפסיכולוג בגלל מאסטר שף"

מסדר את הקוקו של ג'זי

גם בחופשה בהוואי ג'ונסון מככב. אל תתנו למראה הקירח שלו לבלבל אתכן, את הקוקו לבתו ג'זי הוא עושה בעצמו בצורה די מרשימה. בסרטון שהעלה לחשבון האינסטגרם שלו הוא אוסף את שיערה של בתו תוך שניות ספורות, ומרים אותה לחיבוק גדול של אבא אוהב.

סוף שבוע יצירתי עם הבנות

באחד הפוסטים הנוספים דה רוק מספר על היצירות שהכין עם בנותיו בסופ"ש: "דיוק, מיקוד, ביצוע והסבר לתינוקות שלי שזה בסדר גמור שלציפור שהכנו יש רק עין אחת, כי זה מה שעושה אותה כל כך מיוחדת". דוויני כפרה, אתה לגמרי עושה את זה נכון.

פוסט ליום האם

"אימא שלי עברה הכל…. ניצולת סרטן, פינויים, התנגשות חזיתית של נהג שיכור, ניסיון התאבדות (עד היום אין לה אפס זכרון שהוצאתי אותה מאמצע הכביש המהיר, נמנע מתנועה מתקרבת) ועשרות שנים של להיות נשוי למתאבק מקצוען. חיים קשים. אישה קשוחה ביותר."  דוויין שיתף בפוסט תמונה עם אימו והוכיח שאין כמו אהבה לאמא. "אני תמיד אומר שאם יש לך אימא טובה, אז יש לך סיכוי אמיתי להתברר כבן אדם הגון". אימא תמיד צודקת.

מצייץ על הרגלי המין שלו

לפני 4 שנים, כשדי.ג'יי חאלד חשף בריאיון כי מעולם לא העניק סקס אוראלי לאישה והוסיף את האמירה המטומטמת: "גברים הם מלכים, יש להם חוקים אחרים", התגובה של ג'ונסון הפיחה בנו תקווה ואמונה מחודשת בכל הקשור למין הגברי: "כגבר אני אוהב להצטיין בכל סוג של אקט מיני. זו כנראה קצת יותר מדי אינפורמציה, וזה כל מה שיש לי להגיד בנוגע לדיון המצחיק הזה". היינו מגיבות אבל זו כנראה קצת יותר מדי אינפורמציה.

 

>> מיסיונרית או דוגי? מה התנוחה שאת אוהבת אומרת עליך