דברים שאת חייבת לנסות במיטה

אילוסטרציה: shutterstock
אילוסטרציה: shutterstock

יש דברים שיכולים לשדרג את הסקס, אך נתפסים בעיני נשים רבות כ"נועזים" מדי או בלתי ניתנים ליישום. אספנו עבורך 10 מהלכים פשוטים שאת חייבת לנסות

88 שיתופים | 132 צפיות

בואו נודה באמת: כולנו היינו רוצות לרענן ולשדרג לפעמים את הסקס שלנו – גם אם הוא הכי טוב שיש. אבל יש נשים שפוסלות באופן מיידי כל הצעה שבה הן ייתקלו, והסיבות לכך הן רבות ומגוונות: או שההצעה נראית להן "פרועה" מדי והן לא מתחברות אליה, או שהן לא רואות את עצמן מבצעות תנוחה כזו או שהן בטוחות שהן לא יצליחו לשנות את חיי המין שלהן אחרי כל כך הרבה שנים של ניסיון.

בשביל זה בדיוק אנחנו כאן. בכתבה שלפניכן מובאים 10 מהלכים פשוטים וקלים ליישום, שיכולים לשדרג פלאים את הסקס שלכן. כל מה שאנחנו מציעות הוא לפתוח קצת את הראש ולנסות לעשות אותם – לפחות פעם אחת. אין לכן מה להפסיד, להפך: יש לכן הרבה מאוד מה להרוויח. תיהנו!

1. לעשות את זה מול מראה

לעשות סקס זה כיף – אבל לעשות סקס ולצפות בעצמך ובבן הזוג שלך עושים סקס תוך כדי – זה מטריף. פשוט נסי ותיווכחי בעצמך.

2. לעשות סקס כשאת עם מגפיים גבוהים

מגפיים גבוהים הם לא רק אופנתיים – הם גם סקסיים בטירוף. התפשטי לחלוטין והישארי עם חזייה, תחתונים ומגפיים עד הברכיים. עדיף מגפיים עם עקבים, כמובן, ואין ספק שסטריפטיז קטן ומתגרה לא יזיק. החזייה והתחתונים יעופו תוך שניות. המגפיים יישארו עוד כמה דקות, מובטח. אין לך מגפיים? גם נעלי סטילטו יעשו את העבודה.

>>> מתה לעשות אנאלי ומפחדת? החבר הגיי מסביר איך תעשי את זה נכון

3. לעשות את זה במקום ציבורי

גם אם את חוששת להיתפס, גם אם את ילדה נורא טובה ש"בחיים לא היתה עושה דבר כזה", את חייבת לעשות את זה לפחות פעם אחת במקום ציבורי. זה לא אומר שאתם חייבים לעשות את זה על חוף הים מול כולם, זה גם לא אומר שאתם חייבים להגיע לסקס מלא במקום ציבורי – אתם יכולים לעשות כל מני דברים – ממין אוראלי ועד לעינוג ידני – ביער, במכונית בחניון או באמצע הדרך, ברכבת ועוד. הריגוש מובטח.

 

אל תפחדי מתנוחות חדשות. הפעילי את הדימיון ותתחילי ליהנות. |אילוסטרציה: shutterstock
אל תפחדי מתנוחות חדשות. הפעילי את הדימיון ותתחילי ליהנות. |אילוסטרציה: shutterstock

 

4. לענג את עצמך מולו

אחד הדברים האהובים על גברים הוא לראות את האישה שלהם נהנית ומגיעה לאורגזמה. עם זאת, לא תמיד נשים מצליחות לגמור במהלך הסקס, לפעמים הגבר גומר לפני שהאישה מספיקה – או שלפעמים לאישה מתחשק סקס, ולגבר לא. מה עושים במקרים האלה? אז זה בדיוק הזמן להוריד את המחסומים ולענג את עצמך כשהוא לצידך.
יש נשים רבות שנמנעות מלעשות זאת, אך אוננות בנוכחות בן הזוג היא אקט שמשדר אינטימיות ופתיחות מאוד גדולה, והיא מומלצת מאוד. בנוסף, בן הזוג יכול לעזור לך בעזרת ליטופים, מילות אהבה/דיבורים גסים (ראי בהמשך) וכדומה. הדבר יכול לגרות גם אותו, אז אם את במצב שבו מתחשק לך סקס והוא לא ממש בעניין, תתחילי לבד – לכי תדעי, אולי זה יעשה לו חשק.

5. לצלם את עצמך במהלך סקס

הסרטת האקט יכול להטריף את שניכם בשלב ההכנות, במהלך הסקס ואחריו. אתם לא צריכים תפאורה מיוחדת או תסריט מטופש עם אינסטלטור ואישה שבעלה במילואים. כדי ליצור תאורה מחמיאה, השתמשו בנרות. הציבו את המצלמה (זה עדיף מאשר שימוש בסלולרי שעלול להיפרץ), לחצו רקורד ופשוט התחילו לעשות אהבה. אתם יכולים גם לקחת את המצלמה לידיים ולצלם את עצמכם מכל מני זוויות במהלך האקט, אם תרצו. אחרי שתגמרו, אתם מוזמנים לצפות בעצמכם – רק קחו בחשבון שיש מצב שזה כל כך ידליק אתכם, שתרצו להמשיך לסיבוב נוסף. ואם בכל זאת השתמשתם בנייד- תשמידו מהר את הראיות לפני שתשלחו את זה בטעות לקבוצת הווטסאפ של גן דובדבן.

 

אילוסטרציה: shutterstock
אילוסטרציה: shutterstock

 

6. לא להירתע מנוזל הזרע

נשים רבות מגלות רתיעה ואפילו גועל מהזרע של בן הזוג שלהן, וחבל. רבות לא בולעות אחרי מין אוראלי ויש כאלה שלא מוכנות שנוזל הזרע שלו ייגע בהן. אנחנו מציעות לנסות לבלוע לפחות פעם אחת לפני שאתן פוסלות – כמובן בתנאי שהכל נעשה בהסכמה ומתוך כבוד, שעברתם בדיקות לגילוי מחלות מין ושהכל בסדר.
ניסית אבל לא מסוגלת לבלוע? תני לו לגמור עלייך. אל תראי בכך אקט משפיל – כי זה לא! ראי בכך אקט אינטימי (ובינינו, מחרמן בטירוף), כי כשמדובר בבן הזוג שלך – זה באמת מה שזה – אינטימיות. נוזל הזרע שלו הוא חלק ממנו. נסי, אולי תיהני.

>>> ומה איתו? גברים קבלו את המדריך המלא לסקס אוראלי 

7. לומר דברים שובבים במיטה

גם אם את הבחורה הכי עדינה, תמימה ורומנטית שיש, במיטה נסי לזרוק איזה משפט גס אחד או שניים. זה יטריף את הגבר שלך – וגם אותך. לא יודעת מה לומר? המתחילות יכולות ללכת על משפטים כמו: "אני רוצה אותך עכשיו", "אני רוצה להרגיש אותך", "אני רוצה שתיכנס לתוכי", "אני אוהבת להרגיש אותך בתוכי" וכדומה, והמתקדמות יכולות ללכת על משפטים דומים, תוך שימוש נכבד בשורש ז.י.ן.

>>> חלשה בסקסטינג? כך תעשי את זה נכון

8. קשירות

הסעיף הזה צריך להיעשות רק עם גבר שאת סומכת עליו במאת האחוזים. את יכולה להשתמש במטפחת או בצעיף רך ולבקש ממנו שיקשור את ידייך, ופשוט לתת לו לענג אותך. זה יכול להיות באמצעות מין אוראלי, בליטופים, נשיקות או במהלך סקס. קשירת הידיים מאפשרת לך לוותר על השליטה במה שקורה, ומאוד מרגשת. את יכולה להוסיף לריגוש ולבקש ממנו לכסות גם את עינייך. כמובן שזה פועל גם לצד השני – את מוזמנת לקשור את ידיו ולקחת את השליטה בידיים שלך.

>>> כך מצאתי את עצמי רועדת מתהרגשות מבחורה שקשרה אותי

9. ללבוש ביריות עם גרביונים עד הירך

דבר ראשון, בנות יקרות: סט מושקע של לנז'רי לא נועד לגבר בלבד. למען האמת, גבר ממוצע יקדיש שנייה וחצי של התלהבות לסט המדהים שרכשת ב-600 ש"ח לפני שהוא יסיר אותו ממך, כדי להגיע לעיקר. אז זה בדיוק המקום לציין שהסטים, הביריות, הגרביונים ושאר ההלבשה התחתונה היא בשבילנו, הנשים, ולא בשביל הגברים. ההלבשה התחתונה הנכונה (בדגש על הנכונה) יכולה לגרום לכל אישה להרגיש סקסית, ומומלץ להשקיע בהלבשה תחתונה שעושה לך טוב.
ועכשיו לעיקר: פנקי את עצמך בביריות וגרביונים עד הירך. התאימי להם סט של חזייה ותחתונים – ולא תאמיני איזו הרגשה סקסית זה ייתן לך. את יכולה להיות בטוחה כשהוא יראה אותך ככה, הוא יתעלף… אם תוסיפי ללוק הזה את המגפיים או נעלי הסטילטו מהסעיף הקודם, בכלל שיחקת אותה.

10. לשלב רגליים בתנוחה המיסיונרית

אחד הטיפים הקלים ביותר ליישום שמשדרג בצורה נפלאה את התנוחה המיסיונרית: כשהוא בתוכך, ישרי את רגלייך, הצמידי אותן ושלבי אותן. הדבר יאפשר חיכוך של האיבר שלו בירכייך, ויחזק את התחושה שלו – ושלך כשהוא נמצא בתוכך.

>>> עוד חמש תנוחות שישדרגו לך את הסקס בטרוף