שיא החוצפה: כוכבת "דברים מוזרים" עברה שיימינג מכוער במיוחד בטיקטוק

נטליה דייר, ננסי מ"דברים מוזרים" | צילום מסך, נטפליקס
נטליה דייר, ננסי מ"דברים מוזרים" | צילום מסך, נטפליקס

מעריציה של כוכבת "דברים מוזרים" הזדעזעו לגלות בטיקטוק סרטון מעליב במיוחד שמעביר ביקורת נוקבת על המראה שלה. עכשיו מגיע סרטון ההתנצלות

88 שיתופים | 132 צפיות

כוכבת סדרת הלהיט של נטפליקס "דברים מוזרים", מצאה עצמה מתמודדת עם ניסיון שיימינג מכוער במיוחד בטיקטוק.

>> דברים מוזרים: מה עומד מאחורי הטרנד הכי חם בטיקטוק?

נטליה דייר | צילום: Jon Kopaloff/Getty Images
נטליה דייר | צילום: Jon Kopaloff/Getty Images

נטליה דייר, המגלמת את ננסי החכמה והאמיצה, גילתה יום בהיר אחד שהיא "מככבת" בסרטון טיקטוק של אחות קוסמטית בשם מירנדה וילסון מלגונה ביץ', קליפורניה. אותה מירנדה, מתברר, פשוט החליטה להעביר ביקורת על תווי פניה של השחקנית בת ה-27, וסיפרה לעוקביה אילו הליכים קוסמטיים פולשניים היא הייתה ממליצה לדייר לעשות. ברשימת ההמלצות: הרמת גבות, בוטוקס ומילוי שפתיים וסנטר. האחות הטיקטוקרית הגדילה לעשות ואף צירפה אילוסטרציה מעשה ידיה לסרטון.

הגולשים לא אהבו את המסר של הסרטון, וזעמו בשמה של דייר על השיימינג במסווה. או תכלס, לא כל כך במסווה. לאחר מטח התגובות הזועמות הסירה וילסון את הסרטון ואתמול (שלישי) העלתה לטיקטוק סטון התנצלות וילסון בשביל "לטהר את האווירה", כדבריה. "לא רמזתי שהיא צריכה לעבור שום פעולה, זאת פשוט הייתה דוגמה", אומרת וילסון בסרטון, "נטליה יפהפיה כמו שהיא, זאת הסיבה שהיא כל כך מצליחה. אני מתנצלת אם אנשים נפגעו וחשבו שזו רשעות או גסות רוח, זאת לא הייתה הכוונה שלי".

אנחנו לא ממש התרשמנו מההתנצלות הזאת, אבל בדבר אחד וילסון צודקת – נטליה דייר באמת יפהפיה כמו שהיא, ואף אחת לא צריכה ש"ימליצו" לה לעבור הליכים פולשניים בשביל "לשפר" את המראה שלה בלי שהיא חפצה בכך.

@np.miranda

#greenscreen hoping to clear the air that I was not suggesting that Natalia NEEDED any of that work it was just an example. Of course Natalia is absolutely stunning the way she is…that’s why she’s so successful. Her photo was simply an example. Im sorry if peole took that as being mean or rude, that was not my intent at all

♬ original sound – Np.Miranda

>> קולית במקס: הסטייל ההורס של כוכבת "דברים מוזרים"